Olje og energi

pasoc
17.08.2019 kl 10:56 4895

Det en ser kan en ikke mistro, og orker faktisk ikke diskutere de åpenbare fakta forruten om det jeg selv har sett mellom aktører. Hvor jeg observerte dette ønsker jeg ikke komme inn på men var i kontakt med økokrim!
Dere er vel av dem som synes fremgang og kostnadsnivået er fantastisk her, jeg ønsker dere lykke til med fortsatt svinedyre kredittrenter, (oljefelt som forsvant/dere vet sikkert ikke engang hvilket felt det gjaldt) og 3D seismikk til 22 mill usd som ikke engang brukes. Så var det å sjekke bakgrunnen for enkelte aktører her, nei det beste er å grave seg ned og ikke se. Fjell og Sandøy har hatt norgeshistoriens beste lønninger for ikke å gjøre noenting, ja de var dyktige karer!!!!!!!!!!!!!!!!!og de hadde heller ingen forbindelse med Rød i tidligere selskaper ? Det dere gjorde sammen med Pareto da jeg observerte dere er faktisk den beste svindelen jeg noensinne har sett, jeg trodde aldri dere kunne foreta dere slikt som skjedde i etterkant, selvsagt "lovlig". Dere har tappet selskapet for mer enn det Rød gjorde, og jeg og mange andre som trodde(i starten) det ble god styring etter dette. Er virkelig glad jeg hoppet av da jeg gjorde det før "aksjonæropprøret", men burde jo sittet en stund og hoppet av på kortsiktig oppgang som selskapet klarte å lyve til seg. Jeg skal kjøpe en post for 10 000 når denne står i 1, da er vel tyveriet ferdig ?
Redigert 17.08.2019 kl 11:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.