Offshore

zavva
19.05.2018 kl 17:57 5508

Mange fornuftige betraktninger her nå. Jeg tror selv Archer selger QES til kurs rundt 20$ og får inn en 170-180MUSD som reduserer gjeldsgraden til selskapet betydelig. I tillegg er det jo snakk om salg av AWC og her antydet en 40-50MUSD men med økningen en har sett i aktivitet og oljepris tror jeg de kan få mer enn dette nå. Om selskapet klarer kvitte seg med QES og AWC til en god pris er det svært bull for caset Archer. En reduserer gjeld og risiko betydlig samt får handlingsrom. Tror ikke på salg av QES før tidligst høsten 2019 og har kursmål 40kr på Archer innen sommeren 2020. Selger ikke en eneste aksje før 2020 da jeg tror på betydelig bedring i EBITDA og bunnlinje. Tenk om tapssluket Archer endelig skal klare generere overskudd? Da vil en se kraftig reprising av aksjen..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.