Olje og energi

Ulrik1
20.08.2019 kl 13:05 2874

Tigerberget, nå ble jeg veldig såret og lei meg. Beklager ordlyden, jeg skal prøve å skrive om de siste setningene. . Vel, jeg begynner å se på IOX-investeringen som et spennende lotteri med kun glade deltaker, det har ikke manglet på muligheter til å komme seg med og det er hyggelig, Som mange andre har en kortsiktig investering blitt utvidet og vi har nå fått være med veldig lenge og det er koselig. Jo mere vi er sammen og alt det der. Det koster jo noen kroner hver eneste dag i drømmeselskapet og det er kjekt å kunne dele av vår velstand så jeg håper ledelsen i Iox "drukner i penger" (Ironisk, med det mener jeg at jeg ønsker at de får penger i overflod) snart og at de deler broderlig med indianerne. Gå med Gud min sønn.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.