Olje og energi

11.12.2017 kl 13:39 4235

Det var ikke meningen å bruke JUX* nicket mitt igjen men jeg rettet på JUX* tråden min.
.
Jeg lider ikke av forfølgelses-vanvidd. Jeg unngår alt som AP/DNB kontrollerer - og hvis jeg kunne ville jeg unngått Norge og Nordmenn også - med to unntak...
.
Å benytte AP/DNBs organisering av aksje og obligasjon svindel til egen vinning ved å shorte DNB aksjen i påvente av decimering av kursen, er opportunistisk og ikke forfølgelses-vanvidd drevet...
.
Jeg har søkt Våpenkontoret i Odda om bæretillatelse på pepperspray, men jeg regner ikke det som et tegn på forfølgelses-vanvidd for AP/DNB har SÅ god kontroll over alt de ønsker å kontrollere i Norge, inkludert Politihuset i Bergen, at de ikke ser på meg som noen trussel. Dvs er ikke de noen trussel mot meg.
.
Men 12:32 er ikke du barnslig naiv?
Bruker du det til å stenge virkeligheten ute?
Liker du ikke tanken på at alt du ser rundt deg i Samfunnet er falsk?
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.