Farma

pips
20.08.2019 kl 20:25 1342

Må si jeg er inni h... spent på morgendagens resultat.Leverer de i henhold til guiding skal det bli et svært godt kvartal. Gjør de ikke det, må jeg si det vil være urovekkende i forhold til tillitsproblemene de allerede har.

Nå tror jeg ikke at Natto hører i stor grad på hva vi "småaksjonærene" har på hjertet i forhold til kritikk.
Styret og ledelse sitter svært trygt og godt uavhengig av vår mistillit, da de består av en kjerne som kontrollerer majoriteten av aksjene i Natto

Stiller meg på lik linje som herman og livsstil. Det er på tide å få betalt for å støtte selskapet. Må jo ha vært med i 10 år her, og utallige emisjoner.
Det som skjer er latterlig. De må greie å vekke liv i større investorer og få litt publisitet for å synliggjøre verdiene.
Hadde forventet litt liv i aksjen før morgendagen, men det skjedde ikke.
I tillegg til at vi kun hører noe når det er Q rapportering, så må jeg si at det mangler entusiasme i presentasjonene.
Det må jo gå an å fremstå mer optimistisk, entusiastisk og engasjerende når de først kommuniserer til aksjonærer og interessenter.

Er bare å vente spent på hva morgendagen bringer.
Kanskje blir det et knallgodt kvartal med mye entusiasme og engasjement.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.