IKT

Finans360
22.08.2019 kl 10:21 3920

Der ligger/lå et meget stort genopretningsarbejde efter Brill-Jensen & Hobolt som satte alle organisatoriske- og økonomiske ressourcer ind på prestigeprojektet 'Pandion'.

Som vi ved 'afgik Pandion ved døden' sidste år f.s.v.a. Napatech.

Men genopretningsprojektet efter Brill-Jensen & Hobolt har ikke kun vedrørt virksomhedens teknologiske- og markedsmæssige indsats men tillige investorernes tillid til virksomheden og ledelsen. Ingen glemmer Brill-Jensens & Hobolt channel-filling overfor Netscout som efterfølgende resulterede i en nedskrivning af omsætningen på 18 MDKK.

Meget taler for at ledelsen allerede dengang var klar over at de produkter som man solgte til Netscouts lager stod for at miste deres forretningsmæssige værdi grundet markedsudviklingen (transition imod software).

US - som er Napatechs største marked - er fortsat i rivende vækst. Jeg ser ingen effekt af handelskonflikten da tarifferne jo primært vedrører Kina

Jeg er optimist ift. Q2-præsentationen. Der sker rigtigt meget indenfor FPGA (store partnere til Napatech sætter massivt ind) og det ville overraske mig hvis Napatech ikke får et stykke af den kage på den ene eller anden måde....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.