Finans

Skipssjefen
23.08.2019 kl 15:14 2211

Captain:

Nei nå tror jeg du har tiltet fullstendig. Synes jeg ser en eldre herremann, i hvit svett og slitt skjorte, fyker opp og ned leiderene som en ekte utesegler på den røde båten der ute i havet.
Ja han der karen, som er vant til YES SIR og som har fått det som han vil i en mannsalder. .

SS har KUN spurt om det kan komme overaskelser i AXA. Det er et betimelig spørsmål som du ser av aksjekurs i dag (minus 7%) at flere lurer på.
Muligjens nytt for deg at når et selskap i bransjen leverer bad news, så kan det være flere selskaper i samme bransje som sliter med det samme. Jeg velger å tro at det neppe er så ille i AXA, selv om Artic Securites nedgraderte AXA basert på elendig transparrens i portis kjøp, i vår.

Så slapp av, SS har alle ord i behold, også her på forum.

Det var trist at du ikke velger å høre på SS som har advart mot fall fra 24 kr, til 17, og nå sist 20,60 til 15 som jeg har hevdet en GOD STUND nå.
Istedenfor å aplaudere SS, så går du i en tåpelig skyttergrav og skyter fra hofta, uten mål og substans.

Dette er bare forsmaken på det jeg tror venter på børsene, og da kan du skalke lukene, for AXA og annet ræl blir kjipt å sitte i om børsene skal korrigere 20-40% som halve gjengen av økonomer som hegnar.no siterer om dagen.

SS
Redigert 23.08.2019 kl 15:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.