Finans

Skipssjefen
23.08.2019 kl 15:28 2131

Takk for støtten Captain01!

Det finnes heldigvis flere oppegående dekksoffiserer der ute! Som jeg nevner selv, det er stort forbedringspotensiale på budskapsformen her, men jeg ser etter mange år at det ikke nytter å pakke inn budskapet. Det vil alltid sitte noen på andre siden av tastaturet som hater SS, og som sitter motsatt av det jeg gjør, og som er bitter etter tidligere tap i samme aksje jeg skriver i, så det har ingen hensikt.

Jeg fjernet navnet til CEO i øverste linje, så da er innlegget på alle måter innenfor.

God helg, og til de som lurer, jeg ser ikke bort i fra at man på kort sikt kan tjene en krone i kursøkning fra 15,80 på kort sikt. Det skal ikke mye til før den kan stå i 16,80,- men dessverre er det og gode muligheter for at kurs tidlig til uka er 14,80 også, særlig om FED sjefen sender bølger i markedet 16:00

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.