Finans

Skipssjefen
23.08.2019 kl 16:50 2103

Neversorry:
Du må gjerne ro og atter ro, men alle kan se hva du serverte. Total skivebom, så den saken er grei.

SS har kone, barn og ingen skilsmissehistorikk!
Så slapp av, det går fint ann å ha et velfungerende liv, med familie, god jobb, kolleger, og velfungerende nettverk - selv om man taler almuen i B2H og AXA rett imot.
Blir litt vanskelig for dere å ta denne SS som til de grader kan nyte ferden opp i mønet i dag, i Bakkasundet med kransene. For jeg kan notere meg ny ATL i AXA, og B2H! Det er vel bare til å sende over gratulasjoner, eller hva sier dere? Minner om at jeg har advart i B2H siden 20,60 og AXA, 32,10 !

Vi er enda ikke i bunn skjønner dere, vi er fortsatt ett stykke i fra. At B2H closer på dagens laveste, sier bare at MANGE vil ut, og etter å ha brukt helgen på å tenke seg om, og kanskje en og annen frue/kone har sett kontoen /VPS og ser at sparepengene nå er krympet med 3/4 deler, så kan det fort bli litt trangt i døra mandag også.
Ikke bare det, MAILENE OM DEKNINGSSALG er også sendt ut i dag, og folk må selge før 14:00 eller fylle på med friske penger. Etter en ferie i sus og dus, så spørs det om folk har snittet såpass mye ned, og levd over evne til at det er noe å fylle på med. Da selger kunden, eller banken for dem, mandag.

KUN noen meldinger på NEWSWEB om innsidekjøp kan redde denne kortsiktig fra videre fall, men det er vel lover og regler mot slikt før Q2 tall :-)

SS
Redigert 23.08.2019 kl 16:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.