IKT

AksjeRik
28.05.2018 kl 01:40 5102

Feks, han har snakket utallige ganger i dag om "Et STERKT fallende spillertall og en ekstremt negativ anmeldelse". Han prøver å skape et dårligere bilde av situasjonen enn den virkelig er.

Det "fallende" spillerantallet er ikke så dårlig og det har stabilisert seg på et godt nivå som får mer enn nok i kassa. Denne "exstremt" dårlige anmeldelsen han er så opphengt i er bare EN av mange andre og resten er positive, helt normalt! Og han unnlater å forholde seg til tilbakemeldingene av spillerne på denne anmeldelsen. Les de selv!

Jeg skal være ærlig å si at jeg er inne med mye nå men jeg har mer å legge inn ved nedgang så for meg er det ikke så farlig hva som skjer men jeg liker ikke dette psyko-spillet.

God natt

Redigert 28.05.2018 kl 01:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.