Finans

Skipssjefen
28.08.2019 kl 10:18 1154

Har vert travelt for SS siste dagene. Mye tid i Skipssjef`en stolen, og jeg har ikke giddet å bruke tid på HO forum pga mye sært manøvreringsarbeid.

Har derimot tenkt litt, og jeg har jo på mange måter fått "rett" i mine spådommer, og kunne sagt meg fornøyd med at 15 tallet nå er et faktum, noe INGEN her i trådene trodde på i slutten av juli. SS fikk rett, nok en gang!

Jeg tror vi fort nå ser 14 tallet, og senere i høst utelukker jeg ikke 10-13 kr også, men det skal mye til for at vi ser 10 kr. Får vi skikkelig børsuro, noe jeg synes man bør få på US indeksene, så kommer dette til å gå styggfort nedover.

Sist uke solgte småsparerne tungt, om jeg husker rett 2,8 mill aksjer topp51 og nedover. Når man og ser at 95.000 akjer klinker denne ned i 13,50 på millisekunder, da vet man at Geveran og andre større ikke ligger på bunnfiske heller.

Jeg tror dessverre retningen er NED, og at høsten og tiden frem mot jul blir vond - tvangssalg, stopploss osv.
Håper at de fleste nå har lagt warrant 32,50 død en gang for alle.

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.