Olje

tjensen
28.05.2018 kl 22:33 10203

Løkke syntes tydeligvis det er helt greit å ikke informere, men fikk et kort svar av Bjørn Simonsen etter henvendelsen min for noen dager siden;

Til: Bjørn Simonsen
Emne: Nyhetstørke

Hei. Som aksjonær siden 2015 og med 000 000 aksjer forlanger jeg nå at dere kommer opp med noen nyheter og viser til fremdrift i selskapet. Det flommer over av nyheter verden rundt om hydrogen, men hos dere er det dødt som i graven. Bare se på aksjekursen, det er et sorgens kapittel i seg selv. Nå er det på tide å få fingeren ut. Dette begynner å tære skikkelig på tålmodigheten min. Så ha respekt for oss aksjonærer og hvis oss at vi gjør det rette med pengene våres. Jeg har forståelse for at ting tar tid, men dette er langt på overtid. Se leserinnleggene, så skjønner du håpløsheten til mange. Om du kan begrunne tausheten er jo det fint, men får bare håpe at det ikke er grunnet lite arbeid og lite oppdrag. I så fall er det jo naturlig at dere ikke har noe å melde. Ha en god helg.
Svar;
Takk for innspill. Uten å kunne gå inn i detalj, kan jeg forsikre deg om at vi ikke ligger på latsiden. Håper du har hatt en fin helg!

Mvh Bjørn

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.