Offshore

5198
29.05.2018 kl 10:48 7393

Ja det at en skylder på at en aksje manipuleres når det går dårlig har jeg som regel lite tro på, men at noe nå skjer i DOF er jeg faktisk hanske sikker på. Gir ingen mening å være ned 2% på en dag med nyheter om kontrakter. Men nå har ikke denne hatt en lavere RSI på 5-6 mnd det sier meg at vi snart har sett bunnen. 7,8kr er ikke et dumt tall å tippe det har snudd der før og ting har en tendens til å gjenta seg da vil også RSI bikke under 30 noe som ofte resulterer i at det snur.
Selgersiden har plutselig blitt veldig stor noe som ikke er så bra, det fundamentale er fremdeles like sterkt som for 1 mnd siden. At olja går litt opp og ned mellom 70-80$ spiller ingen rolle når det kommer til markedet til DOF, på litt sikt er det nok bedre for DOF at oljeprisen holder seg mellom 65-80$ og ikke går så mye over 80$.

Bare å smøre seg med tolmodighet på neste opptur skal vi over 9,5-10 kr og da vil vi også mest sannsynlig få satt en bunn på dette nivået ved neste dipp ned.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.