Olje

29.05.2018 kl 14:39 5775

En slags gullklump for framtida, dette. Her går det an å kjøpe aksjer som får ly for en ganske så sannsynlig storm på børsene.

Ja, du vet... Stormbøyen..:)-

Når aksjene her før eller siden måtte dukke opp på børsen (om/når det inntreffer), så vil de nok få langt høyere "selvtillit" enn det de har i dag. De som har tegnet aksjer fra tidlig av vil forhåpentligvis høste god fortjeneste, at det blir en skikkelig premie, og så må det jo være interessant å vite at man har bidratt i en slik fase som selskapet er i nå.

Det er ikke tilfeldig at jeg har valgt å kjøpe aksjer i nettopp dette selskapet, når jeg først skulle kjøpe aksjer i den kategorien selskapet sorterer under. Konseptet med stormbøyen er unikt, enkelt og genialt, og så utvikler selskapet andre produkter til det maritime, også det produkter med stort salgspotensial. Dette viser en vilje fra selskapet som jeg setter stor pris på, og flere flere bein å stå på kan helt klart bidra til å øke det samlede potensialet samt redusere risikoen.

Som investor, når man først har kjøpt aksjer eller skal kjøpe (flere), så kan man kort tid etter en børsnotering (om/når den realiseres) som kjent velge å redusere risikoen noe eller mye ved å selge unna deler av aksjeposten sin. Det går an, men man kan også velge å la posten gå videre inn i framtida, eventuelt laste opp og heller øke beholdningen.
Redigert 29.05.2018 kl 15:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.