Offshore

Gullhjertet
31.05.2018 kl 12:25 6280

Jeg er også enig her. Kommentaren til Nærø: "beholdt kompetanse gjennom vanskelige tider", har støtte i kvartalsrapporteringen. Lønnsposten har gått stadig opp selv om inntektene har gått ned. Vanligvis er dette et varselstegn, men i dette tilfellet tror jeg det betyr at ledelsen har et klart blikk på horisonten og at en relativt stor arbeidsstokk snarlig får nok å gjøre. En 50 mill kontrakt over 5 år, gir 10 mill i året. Det tilsvarer ca 5(nå gjetter jeg litt) årsverk. Uansett er det IKKE i nærheten av 30.

Derfor er det ganske så klart at de 30 nye ansatte skal allokeres til nye prosjekter/kontrakter. 30 nye ansatte på 6mnd, det er mer enn 1 nyansettelse i uka i snitt! Det er drastiske greier, her er det konkrete planer i nær fremtid.

Redigert 31.05.2018 kl 12:29

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.