Olje og energi

31.05.2018 kl 21:46 6908

Denne kontrakten er hvertfall svar på tiltale til de som dømmer ledelsen i Nel og det driver med nord og ned.
I artikkelen og presentasjoner har Løkke gang på gang uttalt at de jobber målrettet mot de prosjektene som skal realiseres raskt, de bommet dog på H2V. Og H2V er jo et skole eksempel på hvor galt det kan gå.

Nei, jeg har hatt og har fortsatt min fulle tillitt til Løkke og hans team, de gjør en utmerket jobb. California, Nikola og nå Korea, hva mer kan vi forvente?
Det er lov å ta med seg en liten dose realisme også i dette. Nel er et ungt og meget lovende veksselskap. De har ifølge dem selv og mange andre den beste teknologien og de mest kompakte løsningene.
Dersom en ikke klarer å akseptere at ting tar tid i et nytt marked så bør en søke seg over til andre selskaper.
Morgendagen blir særdeles spennende og ser fram til å lese Finansavisen for lørdag som kommer på nettutgaven imorgen kveld kl. 21:00, da tror jeg vi kan få vite enda litt til. Og i tillegg tas Nel opp på hovedlisten på Ose imorgen. Og med det fyrverkeriet vi opplevde i Nel aksjen siste timen idag kan det bli trangt i dørene imorgen.
Lykke til.
Redigert 20.01.2021 kl 23:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.