Farma

Forum forum
03.09.2019 kl 08:00 4600

Non event og non event...

For oss som kjenner Nano godt vet vi at noe info må komme og den må tolkes som negativ.

Enhver presentasjon skal jo ha motsatt effekt av det normale!

Jeg tror og håper selskapet kommer med oppdatering også på andre ting fra Lymrit enn mDOR i alle pasienter. mDOR for CR vil kunne stige en del, men hva kan selskapet slå i bordet med av negative saker.

Kan vi gamble på 20/100, og bygge en sak rundt det?
Hadde tallene vært enestående hadde de vel sendt det til ASH? Jeg antar derfor at de er relativt like 15/40 eller litt dårligere. Tror ikke de kan være mye dårligere, for mDOR stiger igjen etter en pasients tidlige tilbakefall, noe som tilsier at effekten varer en god stund, og nok til å være best i 3L FL. Men den negative komponenten er selvfølgelig ikke at de er best i klassen og uten sidestykke ift QoL, men at selskapet har brukt 2 eller 3 år på å finne noe som er like godt som det de hadde.

Ellers har jeg vanskelig for å se at det kommer noe vettu negativt, men Kolstad kan jo dra en spøk, så alt er mulig.

Uansett, langt fra et Non event!
Redigert 20.01.2021 kl 23:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.