Olje

01.06.2018 kl 16:04 2312

Hei Flyndrefisk. Jeg tenker generelt at det er det vedtatte som må følges, men overlater til selskapet å besvare slikt direkte. Jeg har ikke tittet inn på medlemssidene til folkeinvest.no de siste dagene, men det er synd om svarene fra selskapet ikke oppfattes som særlig tillitsvekkende.

En negativ innvending fra min side er at selskapet burde vært presentert bredere, der andre produkter enn stormbøyen også hadde fått oppmerksomhet. Inntrykket mitt er at selskapet kan få flere bein å stå på, men at dette ikke kommer godt nok fram når selskapet presenterer seg selv. Dette håper jeg de endrer på, men også ellers kan det virke som at de har noe å hente på ryddighet. Ja, så de må vel rydde opp litt... Hvis de ikke gjør det, så kan det bli et problem ift. potensielle større investorer og ved eventuelle søknader om midler som måtte bli sendt inn til f.eks. Innovasjon Norge.

Jeg tror absolutt at de har oppriktig vilje og pågangsmot til å få til noe, at de virkelig vil at det hele skal lykkes, men det kan muligens komme krav fra aksjonærer om at selskapet rydder opp i en del forhold. Kanskje det blir krevd at ledelsen må byttes ut også..? Ikke vet jeg, men aksjonærer eier jo som kjent selskapet.
Redigert 01.06.2018 kl 16:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.