IKT

Rockall
04.09.2019 kl 00:12 3714

Skal ikke anbefale hverken til eller fra med aksjer, Laavisa, men hva jeg tenker om HIDDN..?

Skyhøy risiko her, syns jeg. Det har vært HIDDN på børsen siden desember 2016, så langt jeg vet. En tragisk historie. Driftsinntekter har gått nokså kraftig ned siden i fjor, mens kostnadene har gått kraftig opp, og med det har tapene økt kraftig. Se f.eks. siste kvartalsrapport. Videre kan det nevnes at det ikke er noen belåningsgrad for aksjen på Nordnet, selv om aksjen altså har vært der på børs siden desember 2016.

Hva skal man si..? Jeg ville ha solgt om det så var en meget liten post, og heller brukt pengene på en Syden-tur eller flere "deilikate" restaurantbesøk. Noen sier at de kaster ikke gode penger etter dårlige penger, og det er vel noe visdom i det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.