Farma

Jensemand
03.06.2018 kl 11:30 6080

Det der er tilfældet nu er at Photocure - for USA's vedkommende - er ved at bevæge sig ud af pionerstadiet for en vares indtrengningskurve. Hvis man kender en vares indtrengningskurve, så vet man at etter pionerstadiet kommer en progressivt stigende salgskurve. Det er den PHO nu så småt hat startet på.
Alle varer har naturligvis ikke samme indtrengningskurve, men prinsippet i den er det samme. Vi vil derfor opleve at USA markedet vil stige progressivt i tiden som kommer, og denne progressive salgskurve ka ikke engang Dahl forutsike. Med det rigtige salgsapparat og reklame/anbefalinger kan den progressive salgsstigning blive formidabel. Den ka naturligvis også blive det modsatte hvis markedet ikke finder varen serlig interessant og salgsapparatet ikke gør deres job ordentligt.
Det er naturligvis også klart at dersom man øker sine utgifter i samme takt som den progressive salgsøkning, så bliver regnskabet status quo. Det er måske Dahl mener.
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.