IKT og Tech

Krafer
04.06.2018 kl 09:25 6681

re Tool
Nivået på pc er ikke så helt galt enda det jeg sier er at trenden er elendig og at jeg hadde forventet at det ikke skulle blir et så kraftig fall denne gangen. Fatter ikke at du kan ha så store problemer med den oppfatningen. Synes du 20% frafall på en uke er greit?

Men kom med link til hvor man finner antalet spillere på PS4 da. Jeg vet ikke hvor jeg finner det og derfor har jeg også laget en topic spesifikt om spilte timer på Steam da det er det jeg har tilgang på. Er da ikke slik at alle må presentere informasjon om alt mulig for at man skal kunne skrive på Hegnar.

Jeg startet topicen for å følge med på utviklingen. At den er negativ nå er da ikke min skyld. Hadde utviklingen vært god hadde du sikkert syntes topicen var helt topp men du er jo en av de som ikke liker fakta når de ikke er positive.
Redigert 21.01.2021 kl 08:46

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.