Offshore

Navlebrokk
05.06.2018 kl 11:32 3211

Så lenge ingen tar til motmæle er det fritt frem å overkjøre og ikke forvent at andre skal komme inn å ivareta dine interesser. De må en dessverre ivareta selv. Storkapital og uendelige ressurser har sine fordeler, slik motparten har.

Jeg føler selvsagt med alle små aksjonærer som er låst i Sevdr, og det er nok nærmest som en voldtekt å anse det dere blir utsatt for. Ikke uten grunn at mr Fredriksen er søkkrik. Dit kommer du ikke uten å tråkke på tær. Synd at det nå er norske småsparere i Sevdr som blir tråkket på.

Risikofylte aksjer har sine muligheter og begrensninger. Derfor gikk aksjen fra 2 til 10kr på kort tid i i starten av 2017, og deretter til utnulling. Timing er forskjellen på suksess og tap. Timing er vanskelig i seg selv, og nesten umulig i høyrisiko papirer, slik som sevdr var i 2016-2017.

Jeg er av samme oppfatning som deg ang. lovverk men jeg har ingen juridisk kompetanse å bidra med utover det. Jeg har heller ingen økonomiske interesser i sevdr, men jeg venter spent på å se hvilke slutninger det blir i enden av dette rotet.

Mvh Navle
Redigert 20.01.2021 kl 18:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.