Offshore

Navlebrokk
05.06.2018 kl 17:34 3106

Tiden vil vise, men utrolig hva som går nå de store hundene kommer inn i hundegården. Hjelper liksom ikke å småbjeffe. Det er selvsagt stor forskjell på Fredriksen og andre Per og Pål’er. Med kapitalen Fredriksen har bak seg kommer vi normale mennesker ikke en gang på banen før kampen er over. Men det hadde vært utrolig stilig om noen tok til motmæle og banket storkapitalen litt på skulderen. Dette selv om ikke jeg kan se hvordan en skal klare det. Enda stiligere om de må kjøpe ut aksjonærer til høyeste pris siste seks mnd før selskapet ble suspendert.

Ønsker alle småaksjonærer bare godt, men realismen i meg tilsier at saken allerede er tapt. Uten avtale gjennom SDRL, var ikke sevdr i stand til garantere for gjelden de besatt. Lånegiverene har videre prioritet før aksjonærene. Derfor rekker trolig ikke aksjonærene gjennom med et krav, slik de også ble avvist i amerikanske domstoler når de forsøkte seg der.

Men som sagt håper jeg alle småaksjonærer alt vel og håper dere får utbetaling så det holder.

Mvh Navle
Redigert 20.01.2021 kl 18:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.