Olje og energi

gunnarius
06.06.2018 kl 08:46 9109

Absolutt Fluefiskeren. Og la meg ta det siste først: Ønsker også Domus & Co. alt hell og lykke til videre!

Min kritikk vs. QEC og hausserne er at disse stort sett er inne for hurtighetens del. Det blir en ulveflokk som jakter i lag og kursen drives oppover i flokk. Trist for den del av aksjonærmengden som går for mer langsiktig plassering og egentlig savner per def. fakta.

Å det var mye jeg kunne si og som virkelig fremstår som rene utfordringer for QEC, men lar dette bli siste innspill om QEC på en PEN tråd. Bare ha lagt til at regjeringen har nevnt via media at den senere i juni vil kommentere kravet ifm. at det minst er 166 kommuner som krever avstandskrav på 2 km. Alternativet om ikke dette innfris, så ligger det vedtak om å gå til søksmål mot regjeringen, ved behov. Selv ved at reguleringene foreligger, har det bare så vidt begynt for QEC vs. all støy og plunder. Gasspris, økonomi, finansiering og ikke minst sosial aksept - ved at det muligens kun blir dediserte kommuner eller i det hele tatt. På toppen av det hele OGAT, regjeringens land planning use, hvor kommunene selv kan dedisere utnyttelse av arealene. Dvs kan nekte fracking og utvinning - med myndighetenes velsignelse.

Det var alt om QEC, nå mer om PEN ....
Redigert 21.01.2021 kl 01:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.