IKT

blundstone
10.09.2019 kl 11:25 3745

God grunn til å være skeptisk til Next, men for meg ser det ut som de kan være i ferd med å endres fra et luftslott til et selskap som bygger stein på stein og øker inntektene kvartal for kvartal.

Det siste halvåret har det kommet mange "lovende" meldinger om diverse aktører som tester sensorene deres, som vurderer å ta dem i bruk osv., men ikke noe konkret om hvilke volumer det er snakk om eller hvilke inntekter det gir.

Det som gir meg litt tro på Next er at det virker som de begynner å få flere bein å stå på - mens vi venter på at smartkort med fingeravtrykkssensor eventuelt skal ta av. Point of sale-enheter, sikkerhetsløsninger osv. gir ikke så enormt volum som plastkort kan gjøre, men det kan være nok til at Next slutter å brenne penger i det tempoet de har gjort.

Har en liten aksjepost der selv, som jeg kjøpte på rundt 5 kr. Ser litt på det som en lottokupong. Gøy hvis den går inn, ikke noe stort tap hvis den ikke gjør det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.