Industri

Pølsebua
08.06.2018 kl 17:20 5038

hei Anton. Jeg er ikke sikker på at du har rett her. Som jeg husker siste kvartalspresentasjon skulle de bygge litt lager i andre kvartal slik at solgt volum går ned. Jeg forsto det slik at de skal øke lageret i Taiwan, slik at ledetiden fra salg til leveranse går ned. Jeg tror derfor ikke FBR-delen kommer til å vise fantastiske resultater.

Butte delen med poly til semiconductorindustrien tror jeg derimot kommer til å overraske positivt. Salget og prisene Rec får øker. Mindre volumer enn FBR, men betydelige marginer.

Og så kan vi gasse oss med gassen, så summen blir bra.

Jeg skjønner ikkeno av verdsettelsen her nede. Skuffende for meg. Papirpengene flyr ut av vinduet. Men jeg håper jeg vurderer Rec riktig, og at dette snur. Jeg sitter last og brast.
Redigert 21.01.2021 kl 02:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.