Offshore

Jazz
11.06.2018 kl 18:51 8703

va_le: Ja, og nei. Emisjonen er utført men aksjene er ikke i handel før "ultimo juni" som ODL skriver, det vil si i siste tredel av juni. Ref.melding 18/5-18: "....The Private Placement Shares are expected to be issued in the VPS on or about 18 May 2018, under a separate ISIN and will following approval of a listing prospectus be transferred to the Company's ordinary ISIN and become tradable on the Oslo Stock Exchange, expected to take place ultimo-June 2018."
Når kursen igjen kan ta fart er ikke godt å si, det kommer bl.a. an på om antall aksjer til salgs også øker markant eller om de nye aksjene stort sett blir på samme hender. Uansett vil jeg tro at det ikke er noe poeng for de som har kjøpt seg inn i emisjonen på 36,- å selge uten gevinst, så stort lavere kan jeg ikke se at kursen kan presses. Kunne sikkert satt pengene en annen plass de neste ukene, det settes stadig nye rekorder på Oslo Børs mens min konto står på stedet hvil, men har ikke lyst til å miste oppgang i ODL heller.
Redigert 20.01.2021 kl 20:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.