Olje

Aqualight
ZENA-M 15.09.2019 kl 10:38 61203

Vi ved hvad forventningerne er = + 700 Boe, produktion er altafgørende for ethvert firma i oliebranchen, men her er der tale om et knald eller fald, jeg tror selv på et knald, efter at have set samtlige interview med Andrea Cattaneo, han virker helt afklaret i det sidste fra 9 september - 2019. han har selv meget i klemme sammen med resten af direktionen, eftersom de har fået meget af deres løn i aktier.

Bore rækkefølgen er senest oplyst til at blive C37 - C30 ( JAFARLI FIELD) - ZEN1(New Well in MURADKHANLI FIELD), herefter er det noget uklart hvad der så skal ske, men jeg tror de vil gå efter Jafarli field hvor de har meget data.

Lykkedes ovenstående tilfredsstillende, kan jeg ikke se andet for mig, end firmaet går en lys fremtid i møde, de har meldt ud at de ikke stopper med at borer, hvilket er meget positivt efter de har deres egen rig og mandskab, deres target med 1000 boepd 2019 + 3000 boepd i 2020, tror jeg bliver opfyldt langt hurtigere og jeg ser mere 5000 boepd i 2020, set i det lys at deres rig bore 24/7

Vil aktierne stige? hvis ovenstående opfyldes ja, vil de stige i samme tempo på alle 3 markeder, nej ikke umiddelbart, UK & Canada afventer tydeligvis noget konkret men så kommer de også, om muligt mere end Oslo.

Marked har ventet mere end 2 år på en eller anden form for resultat, og nu kommer det.

Lykke til

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.