Transport, bil og fly

royroy
17.09.2019 kl 15:53 6222

lektor79, driter i hva du lover. Du har sagt det samme tomme hallelujapreiket ditt fra tidenes morgen. Sleng på litt flere smilefjes så skal den kanskje enda mer sikkert opp i 100.
president84, hvordan kan du egentlig si minimal risiko? Jeg har troa og enig i lavere risiko enn før, men det utsagnet er igjen så lavmål.

Skjønner ikke at admins på forumet ikke jekker ned alle tenåringene som bare går og promper rundt på forumet mens de tror de er veldig smarte...

God tirsdag videre :) Og ja jeg håper på videre oppgang, og nei dette er ikke "negativ holdning" som mange også hater på fordi de håper det ikke stemmer. Jeg etterlyser bare litt mer (noe som helst) kjøtt på beina til alle disse ønsketenke-utsagnene

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.