Transport, bil og fly

EliotS
NAS 19.09.2019 kl 06:37 9038

Er der kommet et klart dementi fra enten NAS eller IAG?

Der har været skrevet så meget om den spanske nyhedsartikel at jeg forventer at Investor Relation i både NAS og IAG må være opmærksom på artikkelen. Jeg vil forvente at særlig IAG havde behov for at komme med et dementi. Da en ligende historie fra samme spanske medie kom i sommer kom der et dementi via en talsperson hos IAG men dengang var IAG også i karantene perioden for at vise interesse for NAS. Men det er IAG ikke længere.

Hvis nogen kan henviser til nyheter med et dementi fra enten NAS eller IAG så er jeg interessert i at se dem eller høre om dem.

Ytterligere er det interessant at Goldman Sachs ikke har været rådgiver på nogen af de seneste transaktioner. Og solgte Goldman Sachs ikke også ud aktier i Norwegian tidligere i år? Er det fordi de et NAS’s Investment Bank rådgiver på opkøbstranaktionen?
Redigert 21.01.2021 kl 09:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.