IKT

Gi_Fan
21.09.2019 kl 01:18 1146

Det siste høres ut som en reell mulighet. Thin har god teknologi for å kjøre emisjoner, greier å få med de naive hver gang, men lurer også institusjonelle investorer (sånne som spiller med andres penger).
Kovio var et selskap som var kommet til veis ende med i en teknologisk blindgate etter å ha brent en halv milliard. Thin kjøpte dette konkursboet for $4M og pakket det i glanset papir (aka millennials, internet of everything, ubiquitous, blockchain, billions,...) og solgte aksjer for 1 milliard eller så før det gikk opp for de fleste at inne i glanspapiret hadde ingen ting endret seg.

Ellers må jeg jo innrømme at jeg ikke trodde end game skulle trekke ut i tid som det nå gjør. Hadde virkelig ikke trodd vi skulle få se Q3 rapport fra thin.
Trodde ikke at utstyret hadde annenhåndsverdi å snakke om siden det er tilpasset bruk til PDPS. Men det var en tabbe, for en stor del av de enkelte komponentene er helt kurante og har verdi, opp til 13.4 MUSD om leasing-selskapet har gjort DD (og det tror jeg de kan). Så end game trekker ut i tid. Thin kan leve på det lånet i et år om de kutter staben helt ned til kun ledelse, og skulle de få til en ny emisjon kan det ta enda lenger.
Redigert 21.09.2019 kl 02:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.