IKT

rosgun
21.09.2019 kl 05:02 3579

Dere har glemt hvor mye dritt som har blitt skrevet om Thinfilm i Hegnar før eller? Skulle tro det var dere som var kjøpt og betalt for å skrive kursen ned. Det er faktisk sant. Nå kan de som har blitt lurt av dette mediet stå igjen og være etterlatt på sidelinjen....... dere kan gjerne mase og mase om den artikkelen..... men poenget er jo at flere investorer har handlet i dette verdipapiret lenge før artikkelen.

Anbefaler å lese dere opp på mine innlegg:
- derfor skal kursen mangedobles(noe som er i ferd med å skje)
- hvordan thin skal tjene penger del 1
- hvordan penger skal tjene penger del 2 (NB: denne må dere lese flere ganger..... det gjelder et sykt potensiale i et nytt segment..... faktisk passer det som hånd i ganske til thins prod utstyr)

I tillegg er ledelsen viktig at ble byttet ut :
Barber og Burak er ikke noen småfisker akkurat.
De ville snudd ethvert synkende skip, ref tidligere triumfer i business foretak.

Et råd til baissergjengen som jeg faktisk tror er en person med flere ulike nick..... ikke kjøp dere inn i thin noengang.... tror ikke jeg orker å høre på mer gnål. Innse nå at slaget er tapt mot markedskreftene..... ikke gidd mer nå vær så snill. Det begynner å bli usakelig- Finn en annen aksje og sett shorten deres der....
Hvorfor skal denne aksjen være så interessant for dere.
Begynner å mistenke at dere har vært ansatt for å få kursen lengst mulig ned for å få århundrets rekyl og at dere kjøpte tungt på bunnen ..... vel det er en mulig teori....og århundrets rekyl har fått en bra start.... ser ingen grunn til hvorfor vi ikke skal mot nye høyder i et annet segment som hører fremtiden til, Ref del 2 i tråden jeg referer til.

Lykke til Graptor, reserven, tynnidioten, fy faen og hva du nå enn kaller deg/dere.
Redigert 21.09.2019 kl 05:06

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.