Olje

barts
21.09.2019 kl 16:53 3769

Om man ville gøre indsats for at få warrants var en beslutning man traf tidligere i år da fusionen skulle besluttes ved EGM - den indsat gjorde jeg og jeg har nu disse warrants som enten bliver gode penge eller 0 værd, alt efter om de indfris senest 31/12-19.
Da er kursen og dens udvikling resten af året reelt lidt ligegyldig nu og her. Er med på at jo højere kurs jo mere bliver warrants værd HVIS de indløses.

Derimod er det en anden indsat nu og her om man vil spille på en kurs udvikling - som med alle andre aktier.

Jeg har valgt at spille på begge og har både warrants og aktier i stort tal, og sidder helt stille i båden - under om warrants slår ind eller ej, får jeg en god gevinst på de aktier jeg har i dag enten nu i 2019 eller 2020.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.