Olje og energi

Lorden
28.06.2018 kl 08:48 7142

Jeg snur meg fort og jeg snudde meg i går,da peaken til Nel pekte opp og opp. Og jeg har påstått her inne på HO at det det burde komme en fet melding fra Nel i dag eller i morgen. Da er det viktig å sitte i riktig posisjon og være tungt lastet når OSE åpner. Hehe...Nå er er vel Hildur NOK gone. hahaha
Jeg har sagt det før: Nå kommer det garantert flere aksje og finansanalytikere med en reprising av Nel ASA. De vil knuse tall - etter beste evne. Potensialet til Nel blir fra i dag enormt.
Jon Andre Løkke sa på Q4 pres at meldingene og kontrakten kommer ofte i bolker. Så det kan komme flere gode kursdrivende meldinger fra Nel.
Husk at Nel nå virkelig kommer på verdenskartet. Denne kontrakten blir omtalt i hele verdens finans og hydrogen business kretser. Dette er en fantastisk milepel og en meget viktig synergikontrakt for Nel og alle deres aksjonærer. Mange vil nå ha varer levert fra verdensledende NEL ASA. Det er grunn til at NEL utvider produksjonskapasiteten. Her kommer det mere.
Norne sitt tidligere kursmål kr 5,- kan fort passeres nå. Jeg for min del også pushet på her inne, da jeg vet at ledelsen i NEL ASA har jobbet dypt med Nikola. Nå kan jo også franske H2V Product komme på banen raskere enn vi aner. Da tør ikke jeg tenke på kursutviklingen. Men dette blir uansett helt rått. Jeg har investert tungt ut og inn i NEL ASA siden sommeren 2015,da jeg har ståltro på dette selskapet. Det er vel ikke så mange amatører her inne som har tatt ut en gevinst på K1.1 mill i NEL tradingen. Men det har jeg. Det var noe rødt igår (noen hundre tusen K i minus), og idag tror jeg jeg vi se solide ++ tegn på min og deres VPS NEL konto. Stayerevnen i NEL blir fullt betalt i dag og fremover.
Nå kan vi spise kake og champagnen her ryker i kveld. Hvilken festdag dette blir for alle aksjonærer :-)
Hipp hipp hurra!
Redigert 21.01.2021 kl 07:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.