Godkjent PARADIGME!
Ifølge Einarsson på Radforsk så har Nano fått godkjent PARADIGME i hvertfall ett land, og er dermed offisiellt i gang. Dette i følge melding han fikk hos dem og leste opp på radium podcast i dag 12/12.
Går bærre lækkert dette! :)
Går bærre lækkert dette! :)
Redigert 19.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
JonneHex
12.12.2017 kl 22:46
2968
Ja. Jeg er propplastet jeg. :)
Leser bare på gamleforum, da johnahex brukern min ble stengt etter jeg såret en baisser i annen aksje.
Håper tråder tar seg opp her.
Markedet bør fatte snart. Eller, jeg tror utav indexn bare blir bra. Tror den vandringen og inn i indexn var en jævli dum kombo.
Leser bare på gamleforum, da johnahex brukern min ble stengt etter jeg såret en baisser i annen aksje.
Håper tråder tar seg opp her.
Markedet bør fatte snart. Eller, jeg tror utav indexn bare blir bra. Tror den vandringen og inn i indexn var en jævli dum kombo.
Nanofreak :)
12.12.2017 kl 23:29
2925
Ikke godt å si med den indexen, jeg er ikke så inne på sånt.
Er mer interessert i det fundamentale med Nano, som bare blir bedre og bedre!
Kursen vil komme etter.
Er bare innom her og gamle HO og titter en gang i blandt, bruker Tekinvestor daglig da. Bra forum, ingen troll. Gode diskusjoner, man kan være uenig uten å sjikanere hverandre. Faktisk hvis man holder på sånn blir man kicka ut der.
De er begynt å moderere her også ja? Bra hvis de gjør det rett :)
Er mer interessert i det fundamentale med Nano, som bare blir bedre og bedre!
Kursen vil komme etter.
Er bare innom her og gamle HO og titter en gang i blandt, bruker Tekinvestor daglig da. Bra forum, ingen troll. Gode diskusjoner, man kan være uenig uten å sjikanere hverandre. Faktisk hvis man holder på sånn blir man kicka ut der.
De er begynt å moderere her også ja? Bra hvis de gjør det rett :)
Nanofreak :)
13.12.2017 kl 17:36
2723
Grei stigning i dag også, på bra volum.
Mon tro hva som skjer når Nano annonserer at FDA har godkjent oppstart Paradigme og Archer 1? :)
Mon tro hva som skjer når Nano annonserer at FDA har godkjent oppstart Paradigme og Archer 1? :)
JonneHex
13.12.2017 kl 23:42
2432
Trenden snus opp nå. Short blir ferdig og bandittene trekker seg vekk. Men man ser jo hvor riktig timet alt virker.. bestandig.. la merke til samme med nel og. Noen har vel lagt en god short før det salget.
Vi små er bare sandkorn på stranda..
Vi små er bare sandkorn på stranda..