Får man CashPoints på kjøp av aksjer i Norwegian?

Slettet bruker
NAS 10.05.2020 kl 08:39 1432

NAS burde bytte kategori fra Transport til Finans.

Første som møter en på nettsidene til Norwegian er maset om å kjøpe aksjer, lettere å bestille aksjer enn flyresier.

Ingen informasjon om at ledelsen har bestilt aksjer, de venter kanskje på neste emisjon?
Redigert 20.01.2021 kl 15:09 Du må logge inn for å svare
Zaih
10.05.2020 kl 13:59 1125

Faktafeil er der om man leser hele artikler men du har rett i at det står det du skriver.
Men nå skrives der å mye feil i artikler uten at du skal få skylden for det.
Der er og en del artikler som er blitt endret av redaksjoner i ettertid da de ser selv at det ikke er fakta når de får tilbakemeldinger.
Men nå vet du hvor du har meg selv om ingen aner hvor de har deg.😂
Slettet bruker
10.05.2020 kl 13:41 1151

Takker for bekreftelsen at du ikke finner faktafeil.

Har forståelse for at det er vondt å lese negativ fakta om NAS når man har trodd man hadde skutt gullfuglen.

Problemet til NAS skyldes ene og alene aksjonærer som har blitt blendet av styrets og ledelsens polering av virkeligheten.
Zaih
10.05.2020 kl 13:29 1170

Fakta har jeg ikke problemer med men det man plukker ut fra fakta er noe annet.
Om man skal ta fakta ut fra ditt ståsted må jo långivere og obligasjonseiere faktisk ta mye skyld i situasjonen da de har økt gjelden til NAS de siste årene .
Man yter ikke lån til et foretak som helt åpenlyst ikke kan betjene gjelden.
Det har obligasjonseiere,banker og leasingselskapet gjort til det siste da er det faktisk de som har et problem.
Du skylder på småaksjonærene
Hva mener du de kunne ha gjort utenom å ikke kjøpe aksjer.
Tror du at de styrer driften i NAS
Det er faktisk den gamle ledelsen og kreditorene som sammen er skyld i dette.
Om du har kjøpt en obligasjon så er du på samme nivå som aksjonærer du har ikke gjort annet enn å satse på at dette vil gå bra til slutt.
Jeg har faktisk å skrevet at en del av det du skriver er bra .
Slettet bruker
10.05.2020 kl 13:17 1200

Merker meg et det er sårt å forholde seg til fakta, ser frem til ditt bidrag hvor du dokumenterer faktafeil 🙈
Zaih
10.05.2020 kl 13:12 1208

Jeg er ikke dere og har aldri diskutert den delen.
Hva gjelden er verdt er i mine øyne krone for krone når verden er normal.
At kreditorer hjelper sine kunder er og helt normalt i visse situasjoner.
Om NAS klarer seg til slutt er noe som både kreditorer og aksjonærer burde håpe og ikke drive å spamme slik du gjør.
Det er ikke det at jeg tror at dette forum styrer dette men når du har 10 nye tråder tatt ut fra det du finner negativt så er det lite kjekk lesning før man sjekker og leser fakta som ofte er langt fra din agenda.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 13:02 1231

Mener dere ikke lenger at obligasjonene var verdiløse siden dere setter en verdi på konvertering av deler av gjelden?
Zaih
10.05.2020 kl 12:59 1239

jeg er/var aksjonær som venter på mine nye aksjer og har et ønske om at NAS fortsetter å fly i fremtiden.
Jeg har aldri ønsket at noen taper penger men nå har du faktisk drevet med provokasjoner så lenge at jeg virkelig ville ønsket deg et kjempetap.
Du driver å spyr ut og vrenger alle nyheter .
Slik du oppfører deg så har det ikke noe med å være obligasjonseier å gjøre da du ønsker tap på alle mulige måter.
Jeg forventer ikke å tjene store summer på emi aksjene men mulig i fremtiden.
Om du var oppegående så ville du og ønsket at prisen var 3-4 kroner den dagen de slippes ellers er det og tap for deg om det er sannhet i noe av det du utgir deg for.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 12:49 1256

Hva bidrar du med annet enn å spamme forumet Zaih?

Hva er ditt bidrag når det gjelder NAS?
Zaih
10.05.2020 kl 12:47 1262

så du har meldt deg på nyhetsbrev fra NAS du vet at du kan stoppe de om du føler deg plaget.
Det er verre å stoppe dine påståtte nyheter her inne 😂😂😂
Slettet bruker
10.05.2020 kl 12:40 1281

NOT, men når Jacob & co spammer både e-post og SMS med bønn om å delta på emisjonen tok jeg en titt.

De virker rimelig desperate 😂
Redigert 10.05.2020 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
Zaih
10.05.2020 kl 12:23 1300

Så du var inne for å bestille billetter 👍😂😂😂