Strong BUY 🆙🚀

5th Planet Games 🚀💰🆙

Today:

Volumen 47.929.493
Omsætning 150.512.456 nok
Stigning 36.73%
Kurs 3.35
Hobbit
12.05.2020 kl 16:34 4857

🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀
🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀
Sverto
12.05.2020 kl 18:11 4554

Når børsen går opp ut over uken, så går 5th opp også. Årets aksje som står over 2000% etter hvert. Bare vent på nyhetene

Enig! Da den var så volatil i dag så jeg mitt snitt til å gå inn igjen med en liten post. Nesten 48mill aksjer av totalt 53mill aksjer i selskapet omsatt i dag til en snittpris på 3,14. Det sier meg at denne skal videre opp å at det i dag er dannet en sterk støtte over 3kr. Kastet kortene på morgenkvisten etter en oppgang på 400%, men muligheten for en god inngang litt etter kunne jeg ikke kaste bort ;)

Velkommen tilbake:)

Er jo ikke bare avkastningen som betyr noe, men bare d å få oppleve denne reisen er verdt å være med på.
BS
12.05.2020 kl 21:21 3940

Hoppe noen megler huset tar dekning og anbefaler kjøp og forventninger til LAUNCH av spill og etter det . Da bli det trangt i dør igjen samme som idag ved åpning. Efter 6 min handel var aksje opp 47% til 3.60 kr.Det var moro hoppe det skjer imorgen også. Har ikke solgt en enste aksje og det viser seg i nær fram tid om det var lurt eller ikke. Treffe bunn eller topp må du vare maks heldig og tollmodig. Aksje var 3.60-2.51 så har man 100 k opplever man stor endringer på konto sin.))))
LaFleur
12.05.2020 kl 21:27 3880

Jeg er i et dilemma, og lurer på om jeg skal selge meg ned her for å kjøpe meg mer inn i VITQ.

VITQ kan fort være oppe i 100$ neste uke, mens jeg er usikker på når vi når 10-tallet i denne aksjen. Mye å tenke på utover dagen i morgen.

Tror du FIVEPG kan få like stor suksess med Vikings.Som King fikk med Candy Crush i sin tid og at kursen til FIVEPG dermed kan.Ende opp med samme verdi som King hadde når de ble kjøpt opp av Activision Blizzard i 2015.
BS
12.05.2020 kl 22:18 3598

Det må komme først spill ut i marked og der etter alle spill elsker prøve fram, spår du meg jeg alltid er forsiktig med spådommer. i aksje verden det er lett å ble skuffet- Bring deg med nedsiden hele tiden det du har råd å tåle. det trykk oss opplevde idag var voldsomt. Med suksess i spillverden JA den kan bli ENORMT)))) Verden er Stor.)))) Bring med oss lykke til alle aksjonerer i FIVEPG og Ledelse , alle ansatte som jobber hard.))))))

Jeg har downloadet den sidste opdatering af Tintin match og det virker bare mega flydende og optimeret lækkert.. Her er en video jeg har optaget som viser gameplay

https://youtu.be/g-_iKNhSLdQ

Ja det ser bra ut men, er det ikke litt for likt.Candy Crush som king har produsert ?

https://youtu.be/WJgq95kkBkM
St8
12.05.2020 kl 22:38 3394

Hvem er det som spiller denne type spill som tintin? Innrømmer jeg ikke helt er inne i spill verdenen, men ser for meg det er ett stort marked i Asia (foreksempel Korea) om man når ut til folket. Tenker da folkerike land hvor man kan ekspandere hurtig. Hva skiller 5th Planet fra andre som prøver på lignende?

Glem ikke IPen.. Det er Tintin vi snakker om og spillet er ikke færdig i nu.. Candy Crush har haft 8+ år til at opdatere/optimere spillet så man kan ikke sammenligne..

Tintin spillet ser ut som en Candy Crush, bare litt dårligere. Vil tro Tintin fans kommer til å elske den. De to virkelige store spillene blir Vikings og Doodle Jump 2.
St8
12.05.2020 kl 22:53 3204

finnes det så mange tintin fans der ute? 99,9% hadde vel valgt candy crush om de skulle laste ned ett spill i denne kategorien?

Du ved ingen ting om mobile gaming kan man godt hører.. Rigtig mange match3 spil tjener tonsvis af dollars hver eneste måned og husk det er gamle Candy Crush medarbejdere som laver Tintin Match.. De ved hvad der skal til

Glæder mig til i morgen og se reaktionen på kursen.. US marked lukkede nede med over 2% og det vil selvfølgelig ramme Europa.. Kan 5PG stå imod nedturen det vil vi finde ud af imorgen 💪 aktien er stærk!
BS
12.05.2020 kl 23:12 3005

Roland har vore med FIVEPG lenge nok og kjenner til selskap og deres spill. Han virker troverdig når han svarer om spill - Verden.))))

Mulig en e-post eller tlf til Norne kan gi deg svar om meglerhus å dekning? Norne ved Mindaugas Cekanavicius, Mindaugas.Cekanavicius@norne.no
Sitter kanskje på analyse også? Elles er proinvestor.com nevnt, uten at jeg har noe kjennskap til de. Står ikke noe om at norne har noe analyse nå på mine sider, men vil tro de er obs på aksjen....

Kun for å skryte, jeg har vert på besøk i praktvillaen som ligger på forsiden på finansavisen sin side ;)

https://finansavisen.no/nyheter/bolig/2020/05/12/7527102/tidligere-skipsreder-ber-om-59-millioner-i-bergen
Redigert 12.05.2020 kl 23:21 Du må logge inn for å svare
BS
12.05.2020 kl 23:17 2945

US marked eller OSE spiller ingen rolle FIVEPG lever i sin egen verden og det er oss vitne til alle aksjonerer som har vore med en stund.))))
Redigert 12.05.2020 kl 23:19 Du må logge inn for å svare

Jeg påpeker at Tintin spillet har mange konkurrenter i samme kategori hvor mange vil nok f.eks. heller velge ¨å spille Candy crush. Derimot vil Tintin fans kanskje foretrekke denne.
LaFleur
12.05.2020 kl 23:55 2765

Altså, jeg er bull på denne aksjen, men det TinTin-spillet tiltrekker seg nok så og si nesten bare TinTin-fans. Det er prikk likt Candy Crush, og lite trolig at det flytter så mange kunder over til dette spillet.

Er nok Vikings og Doodle Jump som blir det store.

Husk at gå ind på Appstore og Google Play og giv alle 5PG spil en god anmeldelse og bestemt de nye spil når de kommer.. Det hjælper mere end i tror. 🚀🟢
Redigert 13.05.2020 kl 08:16 Du må logge inn for å svare

Takk for det :)
Må vel innrømme at avkastning betyr mest ;) men spenningen som fulgte med FIVEPG den savnet jeg umiddelbart! Jeg hadde denne ca 3uker, tror ikke det var en eneste dag den sluttet i minus (uten at jeg har sjekket nøyaktig opp i det) de dagene vil komme, men oppgangen vil bli så mye mer enn de små dagene med nedgang. Husk også at nå er snittet på aksjene høyt, nesten alle aksjene i selskapet ble omsatt i går til en snittpris på 3,14kr. Folk vil jo ikke selge med tap ;)

Osvaldsen
BS
13.05.2020 kl 08:33 2308

Og den som vill tjene penger på FIVEPG gjelder å komme sig inn og vær tålmodig ikke billig -salg))))))
lofric
13.05.2020 kl 08:38 2252

Alltid kloke ord fra deg BS...fortsatt billigsalg...
Det er når kursen bikker 6-7 kroner set blir ekstra spennende....Tipp kurs i dag...😁

Jeg tror kursen springer i luften i dag efter igår med volumen og omsætningen som var rigtig høj 🚀🟢 Det er er bare med at hoppe med før toget kører fra en 🤑

Ser en ligger inne med kjøp på 4,55kr nå, er det i dette områder vi ender i dag? Eller enda bedre, starter?
lofric
13.05.2020 kl 08:49 2130

Det skal man ikke se bort i fra....stort potensiale og supre fremtidsutsikter...
HP17
13.05.2020 kl 08:50 2111

Sjekk pretrade og ordreboken, det ser ut som FIVEPG går rett opp fra start, som både i går og på mandag. Være med på den videre ferden?

Ja helt klart efter gårsdagens omsætning og volume og solid stigende toppe.

Se der ja! Da var vi i gang igjen :)
LaFleur
13.05.2020 kl 09:07 1912

Hva skjedde nå? Gikk op til 3.8, for så å droppe helt ned til 3.1.

Time to buy! 🚀🟢

Aktien er stærk og vil komme igen senere på dagen 💪