Nytt kursmål på kr 150

sokaratest
PHO 13.05.2020 kl 08:11 69878

Even stronger LT growth prospects after Ipsen deal



We reiterate Buy recommendation on Photocure share at a higher TP of NOK 150/sh (130) after the news of taking back Hexvix from Ipsen makes it possible for the company to repeat the ongoing US success story in Europe. We see the company’s case strengthened by the news and visibility is better with clear guidance for 2023.

1Q figures in line with pre-announced ones
PHO released its 1Q report on May 7th. There were no surprises on financials, as the company pre-announced quarterly figures at the time of private placement a week before. Revenues showed a modest YoY growth to NOK 55m and EBITDA came in negative at NOK -7m. Notably, 1Q figures were weaker than our latest estimates in February, partly impacted by the COVID-19 crisis.

Key news – taking back European market from Ipsen
On April 27th, PHO announced an agreement with Ipsen to regain rights for the sales and marketing of Hexvix in Europe from October 1st. The deal includes a fee of EUR 15m (NOK 170m) and royalties of 10-15% of sales in years 1-7 and 7.5% of sales in years 8-10. The step is very positive for Photocure, as Ipsen was not successful with Hexvix sales in Europe and Hexvix is still not available in many large European markets. The move should ensure solid long-term growth for Hexvix beyond just the US.

2023 guidance updated to NOK 1bn @ 40% EBITDA margin
Photocure now aims to reach total global revenues in a range of NOK 1bn by 2023. Earlier guidance was for USD 70m in sales in the US by that year (no comment if that is kept). Growth potential beyond is also significant, in our view. PHO aims at approx. 40% EBITDA margin, which is below our previous estimates. Therefore, our updated 2023 estimates are with much higher sales but not too much change on the EBITDA side. We, however, note that NOK 1bn goal has upside potential, while significant growth beyond that is also expected.

Positive stance is kept, as deal with Ipsen strengthens LT growth prospects
We have revised our model after the deal with Ipsen that presents strong long-term growth prospect beyond the US. Photocure has an opportunity to make Europe another success story, as was done with the US. Therefore, our positive stance towards the stock is kept at a higher TP of NOK 150/sh (NOK 130/sh previously). We are also surprised by the rather subdued market reaction to the news, but expect it to be better appreciated over time.

Notably, Photocure also enjoys strong shareholder support with the 10% placement oversubscribed six times, which also indicates capital is there to support the growth story. Banks seem also open to debt financing, which is another important factor to support the preparations for European endeavor. As for COVID-19, the near-term impact is going to be felt, but TURBTs are only mostly delayed, as the bladder cancer is there and the need for Hexvix/Cysview is unchanged.

Analyst

Tomas Skeivys, CFA
+47 21 95 37 49
tomas.skeivys@norne.no
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
GRP
13.05.2020 kl 13:34 3714

Da prøver vi på svensk, men er uansett usikker:
"Men som jag sa, det finns över 700 styva omfattningar som distribueras över hela Europa, varav endast Ipsen fokuserade på mindre än 200. Så det finns en enorm möjlighet bara i det som redan är installerat för att få det igång. Det är mycket lättare att få något startade och kör igen än att försöka sälja kapitalutrustning från början. Vi har en möjlighet att förkorta den tidslinjen till resultat, och det är vad vi tänker göra. "

"Dessutom är det verkligen positiva nyheter också, och jag tror inte att de flesta förstår att när GE kommersialiserade för Photocure redan i början av 2000-talet hade de faktiskt placerat över 700 blå ljuscystoskop i hela Europa. Vi vet att upp till - - Åtminstone fram till förra året hade Ipsen fokuserat på cirka 200 konton, det är till och med det, och de flesta av dem var fokuserade i Tyskland. "

"Från en strategi är det väldigt enkelt i Europa. Vi kommer att driva användningen av Hexvix i de befintliga klinikerna. Och som jag nämnde, det finns cirka 500 cystoskop som vi behöver hitta och vi måste få lyft upp igen och få dem att behandla patienter med Blue Light Cystoscopy. "

"Jag tror att engagemanget från Ipsen - om du tänker på Ipsen, och jag inte vill malignera dem så mycket, för att de ärligt talat var de fokuserade på sina andra företag, småmolekylär läkemedelsföretag. Hexvix / Cysview är en mycket unik läkemedelsenhetskombination. Det är en läkemedelsprodukt som säljer som en enhet, så det kräver försäljning, service och support. Det kräver ansträngning, men den ansträngningen har enorm avkastning. Och de engagerade sig förmodligen inte på den nivå som du ser oss engagera sig med KOLS, förespråkningsgrupperna, patientstödgrupperna om de existerar, och saker av den typen, så - och också lägga ansträngningar i marknadstillträdesdelen av detta. "
Redigert 21.01.2021 kl 02:28 Du må logge inn for å svare
JosefK
13.05.2020 kl 13:47 3704


Det er jo ikke noe nytt. Du mener kanskje også kursen er 1900? Dessverre kjenner jeg Pho alt for godt til å tro at det blir bedre enn det de selv projiserer, nemlig at de går break even neste år. Da blir det nok sånn. Sånn cirka-ish...
Redigert 21.01.2021 kl 02:28 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 13:52 3718

Som sagt: Du kan være enig eller uenig i selskapet sine kommentarer.

Din kommentar var at de ikke hadde forklart dette. Så synes jeg at du ikke bør spørre hvor dumme andre kan være all den tid jeg måtte bruke for å vise deg at: jo, selskapet har snakket om dette. Til og med etter at jeg limet inn kommentarene måtte du krangle om dette.

Helt enkelt: Da bør du ikke spørre hvor dumme andre kan være.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 14:01 3889

Åpenbart riktig det Andy sier om at basen i Europa er helt annerledes enn i USA. Foreslår at vi ikke kaster bort tid på å diskutere akkurat det josef….

Hva du tror resultatet blir kan vi godt diskutere. Men det hadde vært nyttig med litt mer innhold og ikke bare komme med et tall uten noe refleksjon bak.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 14:39 3849

Ja min påstand er att du og Schneider og defenitivt ikke GRP aner hvorfor scopen ikke er i bruk. Det har ikke med Ipsen att
gjøre, men med scopen. De scopen som blev utplassert føre 2012 var bare med blått lys, som har store begrensninger med
att even infeksjoner ser ut som kreft. Så enkelt forklart har de gått ut på dato. Dette har ikke Schneider tydligen fått med seg.
Og han kommer ikke i våran levetid få noen til att bruke dem igjen, så er spørsmålet om det er så smart att gå ut med noe som
han tydligen ikke fått med seg.

Eg vet jo att Hausse gjengen sluker rått alt han kommer med, men det beror jo på att de ikke vet noe selv.
Vi får jo fasit på dette og men det er vel neppe noen som husker noe den dan, men rett får eg.
Og han har vel ikke kommunisert dette med noen scopeprodusent først, men det er en andledning til att dagens scope
har blåhvitt lys. Så att skylle på Ipsen er så dumt att det må bemerkes, de har ikke solgt de der scopen.

Og det er ikke første gangen som Scheider påstår noe han ikke har peiling på.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
docmartin
13.05.2020 kl 14:42 3846

Forklaringen på at det står 500 cystoskoper som kan brukes til Hexvix klare i Europa er at godkjenningen i Europa ikke er knyttet opp mot en enkelt produsent av cystoskoper slik den er knyttet opp mot Storz-cystoskoper i USA. I Europa kan både Storz-, Olympus- og Richard Wolf-cystoskoper brukes til Hexvix. Disse har hatt denne muligheten innebygd i mange år. Derfor har sykehusene fått med muligheten til å bruke blått lys på kjøpet når de har byttet ut sine gamle cystoskoper. Når de ikke har valgt å bruke dem er det sannsynligvis fordi de ikke har tenkt på muligheten. Litt som at mange kjører rundt med utstyr på bilen sin som de ikke bruker fordi selgeren ikke nevnte det for dem. Å overtale disse sykehusene til å begynne med Hexvix på sine allerede innkjøpte cystoskoper er trolig en mye enklere oppgave enn å overtale amerikanske sykehus om å kjøpe et nytt cystoskop.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 14:45 3844

Som sagt: Du kan være uenig i forklaringen som blir gitt.

Du var uenig i at en forklaring var gitt i det hele tatt. Gjentatte ganger kranglet på du på dette selv når kommentarene ble limt inn som et direkte bevis på at du tok feil.

Det jeg har gjort her er ikke å hausse eller noe. Jeg har i denne diskusjonen overhodet ikke kommentert verken kurs eller hva jeg mener og tror om det selskapet sier.

Siden du overhodet ikke kan innrømme at din kommentar var feil og misvisende (på tross av direkte bevis på det motsatte) så forstår de fleste at en ytterligere diskusjon med deg om hva man tror eller ikke om selskapets vurderinger er direkte meningsløs.

edit: for ordens skyld så limer jeg inn sitatet fra deg som du er blitt arrestert på: "DS sa att det stod nærmere 500 scope obrukt i Europa, men ikke hvorfor"

Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
SomSa
13.05.2020 kl 14:52 3826


Denne uttalelsen fra DS likner mye på da han tok over sjefstolen og sa han ville ta 70% av markedet i USA.
OK, det er 500 skop som ikke brukes og spredd rund i Europa mellom 30-40 land, eller mellom 500 byer og sykehus. Lykke til med å bruke penger for å finne disse, selge Cysview og tjene penger.

Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
GRP
13.05.2020 kl 14:54 3822

Jeg kan å lese Pafo. Der har du noen utfordringer, men det finnes hjelp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
sokaratest
13.05.2020 kl 15:01 3799

Merkelig at så bastante negative synspunkter lever helt upåvirket av dyptgående analyser .... på psykologispråket kaller vi det for «låsing»
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
JosefK
13.05.2020 kl 15:02 3793


Det har jeg også sagt: det blir sånn cirka det Pho sier. +/- 10%. Det å overdrive hva de har gått ut med har aldri slått til. Det kan en lang rekke skribenter som av snodige grunner ikke er her lenger skrive under på. Snøffelen, medisinmannen, etc, etc.

Så jeg regner med det blir enda ett år med underskudd og enda ett år til å vente på utbytte. Slik de i praksis sier.

Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 15:09 3783

Ja det er mange sjefer som fått fyken pga. att de påstår saker som ikke stemmer og ikke gjør jobben sin. Så er det de
bevisen du refererer til. Så er det bare arrestere, sånne som du som ikke har peiling kommer alltid med sånne tåplige
kommentarer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
SomSa
13.05.2020 kl 15:13 3773


I august 2019 sa Daniel Schneider at de var i rute for å nå 2020-mål og Tomas Skeivys fra Norne trodde på dette. De er ikke i nærheten av 2020 målet:

"I rute for å nå 2020-mål
– Jeg er fortsatt trygg på at vi vil nå målet om inntekter på 20–25 millioner dollar i USA i 2020. Vi har investert i økt salgsstyrke, og det vil vi se resultater av fremover, sier Photocure-sjef Daniel Schneider til E24."
https://e24.no/boers-og-finans/i/Jo3mbX/photocure-i-rute-til-aa-naa-2020-maal-tror-paa-inntektshopp-i-usa
T
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 15:19 3763

Først var påstanden din at selskapet ikke hadde kommentert de 500 scopene. NÅ er påstanden din at sjefer kan fyken for å si noe som ikke stemmer?

Gi meg styrke.... Jeg har påpekt det feilaktige i din påstand om at det ikke var gitt en forklaring.

Hadde du kunnet lese ville du sett at: Selskapet har kommentert dette, jeg har kun sagt de har gjort det og aldri kommentert noe om det er rett eller feil.

Det du holder på med pafo heter stråmann (be noen forklare det for deg).
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 15:22 3755

Ja eg trur han har svalgt Golden Key og før det strømmer ut løften om gull og grønne skoger. mens resultaten viser det motsatte.
Så han bruker den tydligen på feil stelle, men han er jo som HrDuck han aner ikke vad han håller på med.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 15:22 3755

Somsa… .Dette er også kommentert fra selskapet. Du kan finne de selv (gudene må vite at jeg har brukt nok tid på å forklare opplagte ting til uopplyste mennesker i dag). Nøkkelordene er: I rute - Covid19.

Normalt har jeg litt respekt for mennesker som kommer med selektive argument basert på en åpenbar "self-interest". I ditt tilfelle Somsa er det så tydelig at det bare blir trist.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 15:25 3742

Det svir litt hva pafo? Å bli tatt for feil, men være født uten genet som gjør at man kan innrømme det? Tror de som leser dette nesten må dø av latter når de ser din stahet. Svart på hvitt sitater og du benekter at det er blitt sagt...… Jeg prøvde først å hjelpe deg med faktaopplysning, men fra nå av blir det bare underholdning for meg og andre når vi snakker om hvor faktaresistent du er.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
rischioso
13.05.2020 kl 15:35 3769

RE - Dette er en papegøye analyse

* Alt taler for det da pandemien har satt caset langt tilbake - det ville vært mer riktig å påstå at her kan man halvere pengene innen utgangen av de nærmeste kvartala - men slikt sier man jo ikke om man skal hjelpe profilerte investorer til å kunne snike seg ut bakdøra ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 15:44 3743

Ja du har gjort en beundransverd innsats idag og geniforklart deg selv så mange ganger att eg ikke har tall på det.
Men eg vet hvem som kan noe og får rett til til slut, men eg håper både du og fannsen er fornøyd.
Eg er det i alle fall før eg vet att fasit kommer.....
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 15:52 3730

Din påstand var at selskapet ikke hadde forklart. Faktum er at selskapet har gjort. Dette er dokumentert med ordrette sitater fra sist resultatgjennomgang. Fasit er at jeg har rett i diskusjonen om hva selskapet har forklart.

Ikke på noe tidspunkt har jeg hevdet noe om at forklaringen vil vise seg å bli rett eller feil.
Din påstand om jeg har geniforklart meg selv stemmer ikke (men i ditt selskap så vil jeg ha forståelse for at noen tenker jeg er et geni. Jeg kan love at det har med relativitet å gjøre, ikke noe annet).

Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
bravi
13.05.2020 kl 16:06 3702

Man kan grue seg til fasit kommer, hvertfall når det gjelder utgifter i forhold til inntekter. Ingen grunn til å sluke rått alt som kommer fra DS, han har ikke levert i forhold til lovnadene hittil. Problemet med de 500 skopene som ikke er i bruk er på ingen måte tydelig forklart, kan skyldes mere enn bare Ipsen. Dette kan sees i sammenheng med den vedvarende lave bruksfrekvensen i Us, den er langt unna som forespeilet. Utplassering av rigide skop er OK, flex skop er skuffende, bruksfrekvens er også skuffende. Hva gjelder Eu så virker bruksfrekvensen på de 200 skopene som er i bruk å være bra, de 500 som ikke brukes er det en annen type skop eller er det de urologene som ikke ønsker å bruke dem? Tror neppe Photocure kan påvirke urologene til mere bruk, de har ikke klart å påvirke bruken i Us. Er ikke sikker på at DS ønsker å forklare det egentlige problemet, vi får se.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 16:10 3685

Som sagt mange ganger: Man kan være enig eller uenig i forklaringen. Men på tross av Pafo sine forsøk kan man ikke være uenig i at en forklaring er gitt.

Edit: For øvrig så må jeg få at jeg føler sympati med deg bravi. Å rote bort en posisjon i en aksje for så å bli preget av negative tanker er menneskelig. Men (uten på noen måte å anbefale deg kjøp) det er lurt å legge fra seg prestisje/ såre følelser og heller vurdere caset igjen med et nytt blikk uten å være preget av minner om gamle tap
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 16:24 3654

Ja nu var jo min påstand att ikke DS vet årsakern til att scopen ikke blir brukt. Og det blev bekreftet. Og HrDuck vet ikke vad
det hele handler om, og det blev og bekreftet. Men derimot har han påstått att om PHO solgte 0 scope i år så skulle veksten
i USA bli på 35 mil. Kan noen ta en sånn man seriøst.??????
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
13.05.2020 kl 16:32 3627

din påstand: DS sa att det stod nærmere 500 scope obrukt i Europa, men ikke hvorfor

Du kan være uenig i DS sin forklaring. Men det er altså blitt forklart.

Til din siste påstand så er heller ikke den korrekt. Jeg antar det stammer fra diskusjonen om hva en vekst i et år ville medføre av vekst neste år. Poenget som du ikke forstod da (og tydeligvis heller ikke nå) er at Scope solgt jevnt gjennom år 0 vil gi høyere inntekt i år 1. Dette fordi Scope solgt jevnt i år 0 i snitt vil være i drift i et halvt første år. Klart forenklet, men et poeng som jeg kan leve godt med at du ikke evner å forstå.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Fevang
13.05.2020 kl 17:27 3564

I analyse fra Norne står det blant annet: "Photocure hadde et sterkt første kvartal til tross for innvirkningen fra Covid-19."

Det reagerer jeg kraftig på - for de aller aller fleste var q1 2020 en stor skuffelse. Viruset slo inn svært sent i q1 - så det hadde liten innvirkning mener jeg. Kan noen hjelpe meg med å se hva som var positivt med q1??

Ellers er jeg positiv til PHO siden jeg har aksjer der!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 19:11 3468

Fevang,
Veldig vanskelig å gi noen god forklaring på.
Eneste jeg kan komme på er at inntektene var veldig nær Norne sine estimater.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Fevang
13.05.2020 kl 19:16 3474

Takk for svar!
Men da måtte vel kostandene være høyere enn ventet siden resultatet ble som det ble??
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 19:21 3489

Husker ikke estimatene deres, men ser ikke bort fra at Norne hadde kalkulert med et brukbart stort underskudd i q1
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 19:23 3486

Dette var blant Norne sine kommentarer 7.5:

1Q figures in line with pre-announced ones

Photocure released its 1Q20 report this morning. There were no surprises on financials, as the company pre-announced quarterly figures at the time of private placement last week. Revenues showed a modest YoY growth to NOK 55m and EBITDA came in negative at NOK -7m. The bottom line was further negatively affected by tax accounting changes and EPS was

NOK -0.81.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Computum
13.05.2020 kl 21:23 3356

De sier også:
"1Q figures were weaker than our latest estimates in February, partly impacted by the COVID-19 crisis."

Og:
"We have revised our model after the deal with Ipsen that presents strong long-
term growth prospect beyond the US. Photocure has an opportunity to make
Europe another success story, as was done with the US. Therefore, our positive
stance towards the stock is kept at a higher TP of NOK 150/sh (NOK 130/sh
previously). We are also surprised by the rather subdued market reaction to the
news, but expect it to be better appreciated over time."
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 21:34 3337

Takk Comp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Computum
13.05.2020 kl 21:36 3339

bravi var i flere år "gråtekone" i Biotec også. Kursen var i stabilt sideleie, og slikt tar selvfølgelig på i lengden for den som ønsker å se sparepengene vokse.
Nå er Biotec "årets aksje". Håper bravi fikk være med på himmelturen. Det er ihvertfall liten grunn til å klage der i gården.
Også i PHO har ting tatt mye lenger tid enn man kunne ønske. Mulig det har vært gjort feilvurderinger som har forsinket framdriften. Men det er lite vi får gjort med det her på forumet. Nå ser det ihvertfall ganske lyst ut, såsnart corona mister sitt kvelende grep på verdensøkonomien. Jeg synes Schneider gjør en strålende jobb.
Håper bravi holder ut noen måneder til og får oppleve at kursen i PHO passerer både 100 og 200 de nærmeste par årene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
kreinh
13.05.2020 kl 21:43 3343

docmartin, stemmer det du skriver her, har vi en kjempe oppside i Europa! Har lyst til å klippe og lime det du har skrevet og sette det inn på TI. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 05:00 3159

Att klage på Bravi hjelper ikke på resultaten, de bekrefter seg selv vid var rapport. I over to år nå har vi blitt overøst med
løften i vekst og økt vinst. Men att kostnaden i hovedsak og øker i samme takt, er det liten eller ingen fokus på. Men
vekst takten er ikke i nærheten av det vi har blitt førespeilet i alle tider. Tvertom så har den mere flatet ut siste tid.
Og visst er det kjekkt med store løften og ambisjoner, det har ikke mangle på dem under min tid i PHO.

Men eg og tillsyneslatende Bravi venter på de små teign att salget går lettere eller att bruket øker per scope.
Da vi vet att skjer det inget på de to punkterne, så hjelper det lite med fagre løften. Att lese Norne eller Edison som er en
blåkopi av PHO,s presentasjon, gir ingen mening om man lest PHO sin. Og om PHO skall klare sin guiding så er det meget
bra, men det er på tiden de begynner vise att de er på rett vei.

Og begynnelsen er att klare selge scope, og det er ikke enkelt. Det ser vi i USA,Canada og Australia og i Europa nær de fann
ut att enbart blålys ikke var godt nok. Og nu er det på tiden att få bevist motsatsen, att de begynner få solgt i de mengder som
behøvs før att nå guiding.
Og kalle oss for negative eller destruktive hjelper ikke, men vi bøyer oss gjerne for fakta som viser att de er på rett vei.
Men det må nok bevises med Tall, og det er vel inget på den fronten som viser att det skall skje noe i år.
Foruten Cevira da som kan overraske stort.
Og der var det og merkelig att ingen hadde en mening om att selskapet ikke melder milepæle betalninger fra Asieris
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
sokaratest
14.05.2020 kl 07:40 3114

NYHETER
Aksjeanalyse
Analytiker: Her kan du doble pengene dine
Analytiker Tomas Skeivys anbefaler Photocure.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
HrDuck
14.05.2020 kl 09:11 3003

Er vittig når faktaresistenten sier han gjerne kan bøye seg for fakta. Hvor var den holdningen i går når han kranglet i timevis selv om han ble motbevist svart på hvitt?

Nei, noen klamrer seg til egne påstander med en nesten sykelig motvilje mot å innrømme feil. Jeg tror ikke noe på at dette er noe som vil endres.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
14.05.2020 kl 09:28 2968

Photocure er dagens aksje hos Invettech i dag.
Det indikerer som regel kursnedgang.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 10:13 2913

Du missførstår det hele det var ikke en søppelkommentar fra deg vi efterlyser, men positive resultater fra selskapet.
Men det er vel for mye begjært att du skall forstå det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:10 Du må logge inn for å svare