Quantafuel Signere avtale med Equinor

SilverTailFox
QFUEL 13.05.2020 kl 08:45 6524

Quantafuel and Equinor have signed an agreement to support Equinor's work to
mature their understanding and confidence in Quantafuel's plastic to liquid
process as built in their factory in Skive, Denmark. The study will also include
analysis of the pyrolysis offtake/oil to validate suitability for using it in
Equinor's existing refining facilities. The contract sum is confidential.
Redigert 21.01.2021 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
Herman*
13.05.2020 kl 08:58 6464

Kan noen forklare hva som menes med at Equinor eventuelt kan integrere teknologien i sine raffinerier?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
JonasKr
13.05.2020 kl 08:59 6436

Haha Equinor mer og mer desperate etter å renvaske seg. For øvrig høres det å utvinne olje fra plast ut som en like god ide som å utvinne vann fra Sahara...
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
nutellut
13.05.2020 kl 09:58 6346

Nok en tråd for de som kun ser med et øye. Quantafuel er blitt en traderyndling. Takk for verdifulle innlegg her.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
nutellut
13.05.2020 kl 10:01 6332

den var morsom 😂 men ikke helt korrekt - tenk deg om 🧐
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
13.05.2020 kl 10:47 6285

Jeg vet ikke helt hva du flirer av, men du kan kanskje utdype hva de mener med dette;
«The study will also include
analysis of the pyrolysis offtake/oil to validate suitability for using it in
Equinor's existing refining facilities.«
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
13.05.2020 kl 11:09 6235

Dette er vel i tilegg til nyheten som kom i går:
Eller betyr det at Equinor kommer til og kjøpe aksjer i Quantafuel og er dis strategiske partnere ?


Quantafuel has signed a MoU with an undisclosed strategic investor contemplating
an equity investment in Quantafuel. The agreement is signed in understanding and
with the support of existing strategic investors, BASF and Vitol. An investment,
if completed, will equal to 12-15% of outstanding shares on a fully diluted
basis, and the parties have agreed a valuation range above Friday's closing
price. Final DD and decision process is expected to be completed before the end
of June.
More information will be presented in due course
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
nutellut
13.05.2020 kl 12:17 6181

De mener vel det at Equinor skal ha mottaksterminal for plastikk på sine rafinerier.😱 Da må de bygge et Quantafuelanlegg også 🤔- virker rart hele greia. Som å pisse i havet for Equinor. Den gode nyhet er at kanskje kan Quantafuel tjene penger. Den dårlige nyhet er at Equinor har en rotete miljøstrategi og dermed dårlig evne til å tilpasse seg og så langt har vært avhengig av staten - krevde at staten skulle bidra til havvindmøller og nå må staten kanskje finansiere produksjon av grå naturgass til H2 og CO2 lagring er foreløbig et luftslott og blir med stor sannsynlighet ikke lønnsomt. Ser heller ikke ut som markedet tar av på nyheten. Hørt om miljøsertifisert olje ? Bærekraftig oljeproduksjon? 🤣
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
13.05.2020 kl 18:52 6068

Jeg har gjort hjemmeleksa mi i dag, og det er nettopp det som er aktuelt. Equinor har mange rafenerier, og i stedet for å finne opp kruttet på nytt, vil de vurdere om de kan integrere Qfuels anlegg i sine rafenerier. Prosjektet går ut året, så det blir ikke tatt noen beslutninger før de har gjennomført denne "feasibility studien". Ting tar tid, men dette selskapet kan bli et nytt stort industrieventyr verdsatt til flere titalls miliarder kroner. Om det tar tre eller ti år å komme dit, skal jeg ikke ha for sterke formeninger om nå. Den store triggeren i nærmeste fremtid er oppstart av fabrikken på Skive, deretter offentliggjøringen av navnet på den nye strategiske eieren. (Det er ikke Equinor)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
nutellut
13.05.2020 kl 22:45 5961

Det skulle ikke forundre meg 🤭😗 potentialet for gjenvinning av plastikk i DK er 300-400000 ton Mongstad behandler 8 mill. ton råolje. Det Quantafuel skal starte på så snart Skiveanlegget kjører og sammen med Vitol er 2 prosessanlegg for å behandle hver 100000 ton plastikk - de regner med at for å oppnå riktig kvalitet på petroleumproduktet skal det rafineres på Vitol sitt raffineri. Så Equinor skal altså låne noe destillat fra Skive og teste det i eget rafineri - og så må de lage en effektiv logistikk for plastinnsamling ( det er nok letter i Antwerpen enn på et nes langt nord for Bergen - en utfordring i seg selv men kanskje en gullgruve for Quantafuel som jeg vil anbefale kun å lisensiere teknologien til Equinor - ikke ta eierskap - det kan bli dyrt nok å delta sammen med Vitol 50% - masse emisjoner må til.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
13.05.2020 kl 23:27 5917

Nei, der tar du heldigvis feil. Tanken er at alle anlegg lånefinansieres med 60-70%. Deretter skal JV partene dekke 15-20% hver. Men, Qfuel skal levere anlegget til JV, noe de tjener penger på. Denne gevinsten bruker de på å dekke deler av sin andel. De sitter da igjen med å måtte skaffe 5-10% av anleggets verdi. Med fantastiske bruttomarginer, vil det være en gullkantet investering for aksjonærene å hente f eks 100 mill nok for hvert av de store anleggene. Det vil ta mange år å nå målet om 2 milioner tonn per år, men da snakker vi fort om en bunnlinje på 3-5 milliarder som QFuel skal ha 50% av. I tillegg kommer inntekter fra lisensiering når de ikke har kapasitet til å levere selv.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2020 kl 23:33 5900

Virker som mange tror Quantafuel prøver å utkonkurrere oljeraffineri, men det er jo overhode ikke tanken.
Det verden nå idag er ingen effektiv måte å resirkulere plastikk på. Det er veldig mye lettere å bare lage ny plastikk en å resirkulere.
Dette er ingen bærekraftig måte å leve på og det er estimert at innen 2050 vil det være mer plastikk i havet enn fisk.

Plastikken i Norge ble tidligere sendt til Kina, men der ble det importstopp fra kineserne på grunn av det flommet over fra hele Europa. Idag sender vi problemet (plastikken) til Tyskland.

Pr idag er det ingen optimale løsninger å bli kvitt plastikk i Norge, men her kan Quantafuel være løsningen.

Quantafuel kjemisk resirkulerer plastikk, ikke mekanisk. Det vil se de strimler plastikk opp i små biter. Plastikk som ikke trenger å være 100% ren. Kan tåle opp til 5-10% forutrensing av feks matrester. Denne plastikken blir kjørt gjennom en pyrolyseprosess. En prosess hvor plastikken blir varmet opp til 700-1000 grader i en beholder uten oksygen til stede. Plastiken løses da opp helt på molekylnivå hvor den videre sendes til et raffeneri som kan ta ut "ny" nafta som er av samme kvalitet som vanlig olje. Sluttproduktet blir ca 10% aske, 10% gass (denne gassen drifter hele anlegget, pluss litt til gode) og 80% produkt. Man får da en resirkulert plastikk som er akkurat like god som vanlig plastikk. Ikke som dagens resirkulerte plastikk som ofte er av dårligere kvalitet.

Plastikken som Norge betaler for å bli kvitt, kan de levere gratis til Quantafuels anlegg som resirkulerer denne, og selger dette som et resirkulert produkt, som selges til helt andre priser enn "vanlig plastikk". De kan også resirkulere plastikktyper som ellers ikke kan resirkuleres.
Resirkulert selger. Bare se på Nestle. De skal kun bruke resirkulert plastikk innen 2025.

Tipper det ikke er lenge til det blir strenge reguleringer som tvinger frem økt resirkulering av plastikk, med straffeskatt på ny plastikk. Det vil gjøre det mye mer gunstigere å resirkulere plastikk.



https://www.naturpress.no/2019/03/25/kinas-importstans-av-plastavfall-en-hodepine-for-norsk-avfallsbransje/
https://www.aftenposten.no/norge/i/y3x7o2/80-prosent-av-alt-plastavfall-havner-paa-fyllinger-og-i-naturen-naa-har-norge-faatt-gjennom-en-ny-global-plastavtale-paa-rekordtid?
https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/rAeOql/norsk-plast-sendes-til-tyskland-naa-lover-oslo-politikere-gjenvinningsanlegg-paa-oestlandet?
https://forskning.no/forurensning-miljo-plast/hva-skjer-med-plast-som-kastes-eller-resirkuleres/1207646
https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/debatt/norge-ma-bli-kvitt-unodvendig-plast-1.1609214
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
JonasKr
14.05.2020 kl 01:26 5851

Bra skrevet, jeg fikk er litt mer positivt syn på selskapet nå:-). Men de burde kanskje bytte navn? Quantafuel er jo litt misvisende hvis det først og fremst er resirkulering av plast de skal drive med.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 01:38 5835

 
https://newsweb.oslobors.no/message/505325

----- ----- ----- ----- ----- -----

"The study will also include analysis of the pyrolysis offtake/oil to validate suitability for using it in Equinor’s existing refining facilities."

De som behersker engelsk på ungdomsskole nivå, bør skjønne hva som står her.

Det er IKKE at Equinor skal bygge QFUEL pyrolyse-anlegg (slik som det i Skive) for å utvinne olje fra plast, men at Equinor i samarbeid med QFUEL (og QFUELs partnere) skal undersøke om QFUEL-oljen fra pyrolyse av plast i Skive (og i senere anlegg) egner seg for raffinering til produkter i Equinors eksisterende 2? raffinerier (Mongstad i Norge og Kalundborg i Danmark).
https://www.equinor.com/en/what-we-do/terminals-and-refineries.html

Blir det fremover mindre behov for raffinerte oljeprodukter fra natur/rå-olje, kan Equinor ha ledig kapasitet i sine eksisterende raffinerier. Da er det smart å undersøke om Equinor kan raffinere QFUEL-olje fra pyrolyse av plast, istedenfor at QFUEL og deres partnere bygger nye/egne raffinerier for raffinering av QFUEL-olje fra pyrolyse av plast.

----- ----- ----- ----- ----- -----

"Quantafuel and Equinor have signed an agreement to support Equinor’s work to mature their understanding and confidence in Quantafuel’s plastic to liquid process as built in their factory in Skive, Denmark."

Sier at Equinor, mot taushetsplikt, skal få inngående kjennskap til hvordan QFUEL utvinner olje fra pyrolyse av plast, inkludert QFUEL forretningshemmeligheter, patenter, IP, etc. Det for at Equinor skal få inngående kjennskap til egenskapene til den oljen QFUEL utvinner fra pyrolyse av plast, tillit til QFUEL-pyrolyse prosessen, kvaliteten på QFUEL-oljen, og at kvaliteten er jevn over tid, for evt å kunne raffinere den.

Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 08:33 5724

Bra det var oppklarende tross endel skriveleifer på en sen onsdags kveld.
Enig om at Quantafuel kan være litt misvisende. Planen var vel først å satse på diesel, men de har endret fokus nå. For meg virker det som BASF samarbeidet veier tyngst. BASF har Nestlé som kunde. De har også J/V med Vitol, som har sagt de vil kjøpe diesel fra dem for å blande inn i allerede eksisterende diesel.

Et veldig spennende selskap å ha i portofølgen! Og blir spennene å se hvem denne strategiske partneren blir!

https://www.basf.com/global/en/who-we-are/sustainability/we-drive-sustainable-solutions/circular-economy/mass-balance-approach/chemcycling.html
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
14.05.2020 kl 11:34 5644

Det du skriver er logisk, men virker ikke å samsvare med den informasjonen jeg har fått. Jeg har tatt feil før, så kanskje best at du ringer ledelsen eller stiller spørsmål i forbindelse med q1 presentasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
14.05.2020 kl 11:44 5626

Veldig mye bra innlegg. I tillegg til det som står så er det enda bedre med plasten som kommer til skive får de betalt for.
Det som de har snakket om er jo og være tidlig ute slik at en kan få avtaler med Land/komuner om og ta seg av all plast og sikre dette med lange kontrakter 10 år pluss. Hvis de klarer og bekrefte teknologien i skive raskt og begynner og bygge de to planlagte anleggene med vitol er det ingen ting i veien for og få flere fabrikker opp og gå veldig raskt. Da kan de sikre avtaler i Norge og rundt i hele Europa. Jeg ser på dette som kjempe spennenede og muligens ha Equinor på laget kanskje de får mer info og kan bli en enda bedre partner på sikt. (De har jo cash) og er villig til og sløse 20mrd i USA so hva er ett par kroner her da.. LoL. (kunne vel fått 200 quantafuel anlegg til den prisen)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 13:43 5582

Har ikke noe for seg å frakte brukt plast i containere med 100-vis av skip, og/eller 10.000-vis av dieseldrevne trailere, fra Sør- og Mellom-Europa (Portugal, Spania, Italia, Frankrike, Tyskland, Østerrike, Sveits, Polen, Hellas, Tyrkia, UK, ....) til Danmark/Norge for der å omdanne plasten til olje med pyrolyse.

Pyrolysen vil gjøres lokalt i hvert enkelt land, og QFUEL-oljen fra pyrolysen fraktes så (med trailer/tankskip) til Mongstad/Kalundborg. Mye mer miljøvennlig og billigere, samt skaffer lokal goodwill og lokale arbeidsplasser.

QFUEL-oljen fra pyrolyse har mye mindre volum enn plasten inn i pyrolyse-prosessen.

Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
nutellut
14.05.2020 kl 14:26 5550

Da må Equinor ha noen avtaler og lokale anlegg og råvaren plastikk får en pris og en fraktkostnad . Og utbyttet til Equinor er på omdømmeplanet?. De har sikkert gjort seg noen tanker. Quantafuel satser vel på
mindre regionale enheter tilpasset råvaretilgang i rimelig nærhet. Men akkurat. på plastikk til olje er der flere konkurrenter bl. a. Vow lager slike anlegg
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
03.06.2020 kl 18:55 5229

De holder kursen og vi venter i spenning på hvem den nye partneren er og hva kurs de vil få på aksjene. MEN det viktigste er hvilken del tar de i quantafuel sin utvikling?
Vitol - vil ha 2 fabrikker på dis anlegg
BASF - kjøper alt gjenvunnet plast de klarer og produsere og trenger mer
???? Ny partner - er det avfallshåndtering (vil de ha 2-3 anlegg og ‘bruke quantafuel sin teknologi til plast avfall’ )
???? Ny partner - innen olje som vil ^rengjøre seg’

Jeg tror dette er starten på noe stort. Spennende noen andre forslag?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
03.06.2020 kl 19:09 5209

Qfuel har jo opplyst om at denne partneren ikke er i bransjen, og vil bistå selskapet med støttefunksjoner inkludert regulatoriske forhold. Vet selvsagt ikke hvem det er, men det kan jo være et større P/E fond/Investeringsselskap med mye tung finansiell og juridisk kompetanse.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
03.06.2020 kl 19:30 5189

Spennende hvordan de vil bidra. Har og nevn det er mange interesserte på sikt, men de vil ha anlegg i skive klart først. Jeg håper bare de får det til i løpet an juni 🤞🏼
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.06.2020 kl 21:00 5121

Jeg har klokketro på at det er Nestlé. Tiden vil vise ;) Spennene utvikling de neste ukene.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
03.06.2020 kl 21:04 5109

Kan Nestle bistå Qfuel med regulatoriske forhold og ellers bidra med ulike "støttefunksjoner"?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
04.06.2020 kl 16:22 4904

Det er enorme muligheter for quantafuel.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
08.06.2020 kl 11:09 4701

10% opp og enormt volum hitil i dag. Hva er på gang.
Forrige gang det skjedde var fra 4,Mai. Da startet det på små volumer og den steg fra 134kr til 203Kr på 9 dager. og etter 3-4 dager så kom nyheten.
Er det noen som har fått med seg noe om oppstart av Skive ? eller er det noe med Kontrakten som er ? Masse triggere i hvertfall. Del gjerne hvis dere har noe.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 14:11 4589

Når ble 10 802 aksjer enormt volum?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
08.06.2020 kl 15:37 4528

Må ikke glemme at Pareto antyder kursmål på minst 500 når konseptet har bevist sitt kommersielle potensial. Da de allerede er sikret avsetning på produksjonen, er det vel bare en vellykket oppstart som skal til. Det kan jo skje når som helst....
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
08.06.2020 kl 17:35 4469

Enormt volum ja tok vel litt i der ja. Jeg så vare på suste 5 dager og de startet med over gjennomsnittet for disse dagene. Korrigerer meg til litt over gjennomsnittet volum.. men alt det andre Var faktasjekket. 👍🏻. Noe på gang i hvertfall det er positivt for oss aksjonærer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
09.06.2020 kl 09:24 4342

Det var det jeg sa noe var på ferde... opp 20% i dag og 270kr. (Etter forrige gang så holdt den momentum ett par dager) vil det skje igjen ?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
nutellut
09.06.2020 kl 10:14 4297

anbefaler å sitte stille - her kommer flere gode nyheter som vi vet
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
09.06.2020 kl 11:15 4246

Jeg bommet med en dag. Stiger på Enormt volum.... hehe. Den er omsatt for mer hitil i dag (11,00) en noen dag før dette, til og med børsnoterings dagen.
Nå er vel neste og komme på Oslo Børs og snart :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
09.06.2020 kl 13:30 4154

Solgte i dag på 260 med tanke på kjøpe meg inn billigere....den gang ei. Måtte kjøpe meg meg inn igjen på 262...Men i forhold til dagens melding: Dette er en hyggelig melding, men burde være langt mindre kursdrivende enn meldingen om en vellykket oppstart. Da kan vi jo satse på at vi passerer 330. Når det gjelder melding om ny partner, tror jeg ikke den blir kursdrivende. Det er jo allerede kjent, og hvis kursen passerer 300 med god margin kan det jo tenkes at de har forhandlet seg til en noe lavere emsjonskurs. Quantafuel er det "nye NEL", hvor Qfuel ligger et par år etter i løypa. Begge selskaper kan bli industrigiganger med en market cap på 40 milliarder+ i løpet av noen år.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
SilverTailFox
09.06.2020 kl 13:45 4131

Jeg er ganske enig i det. Jeg har i det siste redusert investeringene til de som har mulighet og drive med ny grønn teknologi og er miljøvenlige. Som du sier at start og bekrefting av Teknologien er det jeg har ventet 2 år på. Hvis de får dette til så er det ikke noe i veien og skalere opp, det hjelper miljøet og tror de kan tjene godt på produktet og ikke minst og få betalt for råvarenen. Den andre jeg har er Atlanthic sapphire som er samme bare fisk på land. (Miljøvenlig skalervart og mye teknologi)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
seatbelt
09.06.2020 kl 16:39 4037

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/blir-forst-i-europa-pa-kjemisk-materialgjenvinning-av-plast?publisherId=7821809&releaseId=17886861

Grønt Punkt Norge, som drifter returselskapet Plastretur, og Quantafuel AS har signert en leveransekontrakt på inntil 10 000 tonn plastemballasje, og blir dermed først i Europa på kjemisk materialgjenvinning av plast.

Ikke de største mengdene, men ser trenden her. Viktig at det fokuseres på plastprodukter og ikke fuel. Høye mål for materialgjenvinning i EU frambringer nye teknologier, selv om det fortsatt er knyttet usikkerhet til totale miljøeffekter.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
10.06.2020 kl 01:09 3835

Quantafuel kan løse en av verdens største miljøproblemer. Som det fremgår av artikkelen under, har Kina sagt stopp og mye av Europas plastavfall havner derfor i Tyrkia. Asia har et vesentlig større problem enn Europa, og det er vel ikke akkurat problemfritt i resten av verden heller. Som vi har diskutert tidligere, er det store spørsmålet hvordan selskapet skal kunne bygge kapasitet til å serve market før konkurrentene tar igjen forspranget.

https://www.dn.no/magasinet/miljo/europa/plast/plastforurensning/-vi-klarer-ikke-handtere-var-egen-plast-sa-hvorfor-skal-vi-ta-imot-europas/2-1-787351?utm_source=front&utm_campaign=lsrjgr

Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2020 kl 20:35 3614

Jeg synes dette er utrolig spennende. Jeg har noen høyrisikoaksjer, bl.a. ASA og QFUEL. ASA er kjempespennende, men synes det er vanskelig å tenke seg kurs høyere enn 300-500 hvis alt går som smurt.

Med QFUEL ser jeg ikke helt begrensningene. Vi må vel bare håpe på at de klarer å etablere partnerskap på alle bauger og kanter slik at de får gunstig tilgang til råstoff og får kapital til å bygge nok kapasitet. Forutsatt at alt går bra med Skive, da... Høy risiko, men the sky is the limit...
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.06.2020 kl 22:19 3348

Bare til info. Da jeg leste en E24 artikkel, datt jeg over Investtech sin «Lottoaksjer-liste» som ble nevnt i artikkelen:
https://www.investtech.com/no/market.php?p=staticPage&fn=wpArticle&tbReport=lottoaksjer2020
QFUEL er på 9. plass på listen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2020 kl 09:56 3189

Slikt har jeg respekt for. Her er det utvilsomt høy risiko. Lurer på et par ting ift hvordan QFUEL har havnet på den listen.

1. Her er alle volatile aksjer kastet i en kurv. Mange av de andre aksjene i den kurven er selskaper med finansielle problemer. Er det disse som drar snittavkastningen ned eller er det utviklingsselskaper? Føler listen ikke gir meg mye når det ikke skilles på dette.

2. QFUEL er en ung aksje som har fått med seg en svært volatil periode. Påvirker dette plasseringen på listen?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Herman*
14.06.2020 kl 11:46 3140

De har nok satt noen standard parametre uten å gå i dybden. Qfuel er verdensledende på sitt område, og de har flere som løper etter dem for å tilby kapital. Om et par uker er selskapet godt finansiert og driften er i gang. Da håper jeg aksjen blir fjernet fra denne type lister. Høy risiko for meg er binære biotec aksjer, flyselskap osv.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare