The buyers are gone

Slettet bruker
FIVEPG 14.05.2020 kl 11:54 8270

Køberne er væk!! Jeg tror kursen skal ned i 2.20 eller lidt lavere..

Jeg tror på den langsigtet stadig men kortsigtet ser den ikke godt ud.

Jeg er 100% ude af selskabet.
Redigert 20.01.2021 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
Aksjenovise
14.05.2020 kl 17:52 1410

Gode poenger! Og betimelige spørsmål er alltid positivt. Selv veit jeg ikke. I hvert fall ikke foreløpig. Kanskje noen andre?

Jeg tok i mitt forrige innlegg kun utgangspunkt i et noksa edruelig anslag over hva hvert enkelt spill kan forvente av inntjening. Det er åpenbart at det vil være en viss fordeling mellom de ulike aktørene, men fordelingsnøkkelen kjenner jeg ikke til. Skal derfor ikke synse alt for mye rundt dette, da jeg ikke har noen forutsetninger for dette. Og det er så mange usikkerhetsmomenter knyttet til selskapsprisinga, at jeg bare forholdt meg til IPen da jeg skulle sette personlig kursmål. Denne har jeg satt til NOK 5, og innen vi når dit, tror jeg i hvert fall vi veit mye mer om hvilken mottagelse de ulike spilla får. Dóg ikke fordelingsnøkkelen, sannsynligvis.

Men det er i hvert fall grunn til å tro at FIVEPG kommer til å gå solid i pluss! Spørsmålet blir bare hvor mye.
Aksjenovise
14.05.2020 kl 18:06 1350

Sidespørsmål i denne tråden, bare for å slippe starte ny tråd: Gikk akkurat inn på vps.no. Der står kursen på FIVEPG til 3,15. Trodde først det var gårsdagens kurs, og at systemet ikke var oppdatert, men ser at de nye aksjene jeg kjøpte i dag er kommet med. Er det noen som har opplevd det samme, eller har noen forklaring?
Gullhaugen
14.05.2020 kl 18:17 1308

Det var et bra volum i dag også så kjøperene var der : https://finance.yahoo.com/quote/FIVEPG.OL/history?p=FIVEPG.OL
Slettet bruker
14.05.2020 kl 18:21 1290

Du har nok ret i, at vi ikke får fordelingen at vide.
Så var det nok allerede sket.
- Det ville overraske mig utroligt meget, hvis de ikke går i plus efter lancering.
Lad os håbe, at det bliver til mange flere nedlastninger end du har estimeret konservativt.
Slettet bruker
15.05.2020 kl 09:19 989

Køberne er helt forsvundet.. Ingen køber op længere.. volumen og omsætningen er faldet markant.. interessen er væk