Tror dere Tom Hagen er skyldig?

Hotterendott
14.05.2020 kl 14:54 2814

Jeg er overbevist om at han er det. Alle jeg snakker med sier det samme.
Redigert 14.05.2020 kl 14:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 14:57 2810

Jeg tro ikke han er skyldig.
Lafreri
14.05.2020 kl 15:17 2794

Jeg tror heller ikke han er skyldig. Gift i 49 år også skulle han få istand tidenes komplott for å bli kvitt sin kone. Jeg ser heller ikke ett sterkt motiv.
-sannheten-
14.05.2020 kl 15:30 2784

Jeg tror det er NWO/SVFJWO/The global elite/Deep State som er skyldig. Ikke Hagen.
Og ta bl.a. en titt på hva som skjedde 8 dager senere, og sannsynlig behov for
mediestøy i forkant av det.
Vi kan vel være enig om at vi ikke har sett maken til mediedekning på en
forsvinningssak tidligere i Norge.
Her er datasenter innvolvert og military industrial complex bl.a. Det er
bilbranner på Gjelleråsen. (Lørenskog-Hadeland)
Politi og media tør ikke å berøre dette.
Redigert 14.05.2020 kl 17:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2020 kl 15:52 2770

Jada Havfruen/sannheten.
Stephen
14.05.2020 kl 16:14 2760

Er det noe Sogn og Fjordane Worl Org involvert?

Mvh. Stephen
Oskar2
14.05.2020 kl 16:39 2743

Tror politiets anklager på TH er dekkoperasjon.
Hotterendott
14.05.2020 kl 17:03 2726

Den må du forklare.
-sannheten-
14.05.2020 kl 17:11 2714

Han sikter kanskje til en parallell til den famøse Rosenhoff-saken.
Slettet bruker
14.05.2020 kl 17:23 2707

Regner med du har funnet sannheten i kommentarfeltene på fjøsboka, det er der de virkelige ekspertene er.
Hr.Suhr
14.05.2020 kl 17:35 2700

Nektet først å tro at han selv kunne ha stått bak jeg.
Først da ektepakten dukket opp, forsto jeg at dette ikke kunne ha vært et helt normalt forhold mellom likeverdige.
(gnien og sykelig opptatt av 'mitt og ditt')
Da huskompisen fra jobben i tillegg sa at 'forsvinningen' aldri ble nevnt mellom de to kompisene,
understreket dette bare at Hagen må være en særs dominant og mind-controling type.
Ingenting hadde sjølsagt vært bedre enn at han er uskyldig og at jeg tar feil, men-men

Slettet bruker
14.05.2020 kl 18:12 2671

‘ Alle jeg snakker med sier det samme.’
Ja det er jo et godt argument må jeg si.

Nå: snakke med meg selv.

polemiker
14.05.2020 kl 18:12 2670

Enig, dette var en ektepakt "from hell" og sier ganske mye om denne mannens tankesett, etikk og moral.

En annen ting er dette med hans kontakter med denne "crypto-eksperten". Det at han beviselig har hatt 8-10 personlige møter med denne fyren, viser vel at han var i overkant interessert i cryptovaluta (eller så hadde de annet å snakke om?).

Jeg vil anslå at det er under 1% av Norges befolkning som eier eller driver med crypto, andelen blandt folk over 69 år er vel forsvinnende liten. Så det er neppe tilfeldig at crypto står helt sentralt i denne saken.
-sannheten-
14.05.2020 kl 18:36 2652

Nå tyter agentene frem for i velkjent stil å beskytte sine herrer SVFJWO. Ikke annet enn lytteposter og agitatorer.
Det var to møter med cryptomannen. De andre 8 "møtene" var SVFJWO som skjøv kryptomannen foran seg i forsøk på møte.
Slettet bruker
14.05.2020 kl 19:19 2634

At crypto står så sentralt er da utelukkende pga løsepengekravet i monero da...!? Hans angivelige interesse er med andre ord underordnet, men enhver forretningsmann og andre interesserte kan jo følge med i en slik utvikling.
Hadde det vært i bolivar så hadde det vært interessant det også.
Slettet bruker
15.05.2020 kl 04:00 2524

Jeg har vært overbevist om at det var gubben helt fra vi først fikk høre om denne saken. Den eneste med motiv og når den stakkars fruen endelig hadde fått pensjon og tilgang på egne penger så hun en mulighet til å komme seg ut av dette ekteskapet, ikke alle kontrollfriker tåler slikt. Kidnappingssporet virket helt usannsynlig fra første stund, om noen ønsket å presse milliardæren for penger, hadde de nok tatt noen/noe annet og ikke minst de hadde ihvertfall vist litt interesse for å få penger.
Slettet bruker
15.05.2020 kl 04:20 2516

Ingen annen enn TH kan stå bak dette sirkuset, Snart finner de Elisabeth også.
-sannheten-
15.05.2020 kl 05:19 2506

Jeg var også en kort periode inne på at dette måtte være TH. Men så forkastet lagmannsretten skjellig grunn.
Og det har de ikke gjort uten videre. Det er rett og slett ikke bevis for at han har noe med dette å gjøre.
Derimot trer nå SVFJWO/Deep State + SVFJWO/MSM frem som sporet. Dette er ikke første gang disse
begår krimininalitet i Norge. Jeg vil ikke nevne saksnavn. Vi har de nå. Det er påvist nok til å kunne si at
dette er svaret.
Det er helt vanvittig at de holder på sånn. Jeg håper det ikke har skjedd henne noe. Har det det, så blir
det fryktelig dyrt for dem. MSM vet selvfølgelig svaret her. Det er så uhyrlig at jeg finner ikke ord. MSM
burde arresteres hele gjengen.


Og barna har helt rett. Det er ikke faren. Et overgrep mot en familie man ikke har sett altså. Bortsett fra
en jeg vet om.
Slettet bruker
15.05.2020 kl 05:49 2493

"Derimot trer nå SVFJWO/Deep State + SVFJWO/MSM...".
Hva med lizards og aliens, de ferdes ofte i de samme sirkler?
Eller 5G eller Elvis. Kennedy eller CIA?
Det er mange mistenkte.
Men bare en har motiv.
Redigert 15.05.2020 kl 05:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2020 kl 09:59 2445

Enig med Nethuns og Urquel.

Dersom Lisbeth Hagen virkelig er bortført, burde barna heller kreve politibeskyttelse enn å la bistandsadvokaten gå imot politiet.
Kvinnen er utvilsomt død (ingen kidnapper kan holde skjult et uvillig offer over så lang tid):

– Barna er sikre på at deres far ikke har drept moren og villedet politiet. De står igjen med at moren er bortført, et brev om løsepenger med helt klare formaninger om hva man skal og ikke skal gjøre, det står tydelig i brevet hvordan familien har vært under oppsikt, og hvor noen av dem nevnes med navn, sier han og fortsetter:
– For dem er dette virkelig. For dem er det fortsatt høyst sannsynlig at moren deres faktisk ble kidnappet denne oktoberdagen, sier Kihle.
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/hagen-barnas-bistandsadvokat-–-fortærende-for-barna/ar-BB145rjN

Ja, det er fortærende for barna. De hadde en snill mor og en superrik far. Nå har de ingenting.
Ikke skyld på politiet, for hvis deres egen fastholdte teori om bortføring er riktig, så er de selv og deres barn i en farlig og utsatt posisjon med fare for ytterligere bortføringer for å kreve mer penger av rikingen.

Psykologisk sett beskytter barn sin gjenlevende forelder, men det er på tide med en realitetssjakk (som ikke mater familiens advokater).
Hotterendott
15.05.2020 kl 11:11 2409

Kan du gå annet sted med disse konspirasjonsteoriene dine?
Redigert 15.05.2020 kl 11:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2020 kl 13:40 2369

Jeg vil tro at det er større sjanse for at f.eks krypto-eksperten står bak enn at det er Hagen selv
Eksperten fikk innsyn i Hagens privatliv gjennom denne forbindelsen de hadde. Og forstod kanskje at her kunne han få millioner servert på sølvfat.
Det er vel overført 10 mill også.
Ektepakten kan være et motiv, men selv ved 50/50 er der rikelig til begge
Da vil jeg heller tro at hun kanskje har fornærmet ham over tid ,og at han til slutt måtte få slutt på det hvis han skulle overleve mentalt selv
Kvinner er som kjent flinkere til å servere stikk som ikke synes
Men dette stemmer ikke med at de oppførte seg helt normalt når de var sammen .
Redigert 15.05.2020 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
-sannheten-
15.05.2020 kl 14:26 2352

Sånne kommentarer som dette, med det nicknavnet og så raskt etter et ubekvemt tidspunkt på
døgnet, sier sitt.
-sannheten-
15.05.2020 kl 14:36 2348

Du er tydeligvis ikke inne i denne verdenen Havfruen, eller så vil du ikke. Dette er samme modus
som ambassaden du har forlatt Havfruen. Dette er en tilsvarende sak. Du får fundere, og se at her
var -sannheten- langt i forveien. Etter min mening kan løsepengebrevet bare ha vært en forvirrings-
mekanisme. Saken handler ikke om pengeutpressing. Men om å forstyrre Norge. I følge meldingen
på Facebook ble hun slept bort på ferie. Det er ikke nødvendig eller vanlig å ta livet av henne i denne
type saker. Hun er bortført. Om de har tatt livet, blir det fryktelig dyrt. Mye dyrere enn all "gevinst" her.
-sannheten-
15.05.2020 kl 14:37 2345

Disse ytringene kan når som helst underbygges med fakta.
Slettet bruker
15.05.2020 kl 14:46 2339

Noen som vet om Tom Hagen og kona var medlem i et politisk parti?
Hva stemte de på ved kommunevalget?
Slettet bruker
15.05.2020 kl 15:37 2325

Er Puta1n morsom?
Oskar2
15.05.2020 kl 16:38 2308

Det er vel en god skyggetaktikk dette med å opprettholde siktelsen av TH, det er jo å forstå at boligen finkjemmes for DNA om mulige kidnappere som beviselig har utført denne hendelsen.
AEH var trolig en tøffere dame enn forutsett og derfor gikk dette galt. Målet er utpressing av THs formue.
-sannheten-
15.05.2020 kl 16:46 2303

Nei, målet var å forstyrre Norge. Og det må de sies å ha lykkes med.
Godt hjulpet av SVFJWO-MSM.
Oskar2
16.05.2020 kl 15:42 2186

Nå er det vel naturlig at der settes rykter om bestillingsverk på TH av en motpart (kidnapperne) og som vi ser er etterforskerne opptatt av dette som spor som kanskje villeder, derfor all denne aktiviteten i boligen etter DNA at en må finne aktørene for å komme videre med saken.
-sannheten-
16.05.2020 kl 15:57 2176

De har jo lett i huset i over 1 1/2 år.
Kanskje de ikke har lett tidligere så nøye etter det de nå leter etter ?
Men det får være grenser til granskning av huset.

Det som kan tenkes er at en eller fler av bortførerne kan ha vært et sted
i huset mens ekteparet var der, uten at ekteparet visste det. Dvs. natten
mellom 30. og 31 oktober.
Og de kan ha slått til når kona var på badet, for eksempel uten klær og dermed
ekstra sårbar. Og samtidig lett å få rispet frem blod fra et sted på kroppen.
Trusselbrevet lå visstnok på badet. Og øvrige omstendigheter kan tyde på at
noe har skjedd på badet. På et bad er det heller ikke noe sted å rømme vanligvis.

Bortførerne kan ha innstallert seg i huset mens paret var i Oslo kvelden før og
spiste middag og var på teater. (Men det var en ung myndehund der. Denne
varsler kanskje ikke noe særlig om fremmede ? Eller kanskje den var vant med
disse fra før ? Jeg tror en ung enslig myndehund er ganske lydløs).


Redigert 16.05.2020 kl 16:06 Du må logge inn for å svare
Oskar2
16.05.2020 kl 16:16 2162

Trolig har etterforskerne fått inn en del seriøse tips men mangler bevis og som vi ser har saken fått et skyggespill, tabben er kanskje tidsspillet som er umulig å hente inn i ettertid, utpressing som gikk galt er min konklusjon?
-sannheten-
16.05.2020 kl 16:46 2148

Politiet har 26 juni 2019 brukt uttrykket fingert bortføring. Nei, jeg tror det har
vært en reell bortføring. Men krydret med villedning i form av ulike elementer.

Jeg holder på SVFJWO/Deep State aksjon, for å forstyrre Norge.

Monero og angivelig utpressing tror jeg bare var ytterligere villedningselementer.
Vitsen var å forstyrre Norge. Ikke å presse Hagen for penger.

Ulike saker viser, at det ligger store penger i å lure Norge.
Redigert 19.05.2020 kl 00:32 Du må logge inn for å svare