Han som først spådde Coronapandemien !!

Slettet bruker
COVID 14.05.2020 kl 20:01 742

Henning Hai Lee Yang
8 timar ·

Det finnes så mange rare mennesker rundt om på kloden. Alle snakker om hygiene, vaske hendene, gå med maske, holde sosial avstand på en til to meter og venter deretter på at vaksinen skal redde oss. Alle disse tingene er bra å gjøre. Men hvorfor ikke gjøre noe mer, som meg og andre intelligente mennesker for å iverksette forebyggende tiltak før hånden. Jeg har spist ingefær, stjerneanis og til og med drukket løvetann te siden jeg ble født. Jeg er sterk som en okse og har det beste immunforsvaret noensinne. Hvorfor skal jeg vente på vaksiner fra Bill Gates, impanerer en såkalt vaksine chip inn i kroppen min for å få kontroll på meg, han er slik en spøk! Spis ingefær og stjerneanis i ditt daglige måltid og drikk løvetann te, så er du trygg i mange år fremover, og det beste av alt, det er veldig billig og sunt og deilig! Faktisk nå er det riktig sesong for plukking av løvetann i Norge. Du kan lage en god og deilig salat med bladene og samtidig kjempe mot virus og til og med kreft. Norge er velsignet med mye fint, og vi må bruke det. Og nå er det ikke tiden for å finne en syndebukk. Absolutt ikke Kina. Det er virus og bakterier overalt, det kan bryte ut hvor som helst. Til og med ombord på 4 av amerikanske superbærere. Ikke fortell meg at dette er forårsaket av Kina. Så slutt å skylde på Kina, kjemp mot Covid 19 sammen med WHO og Kina. Slutt å spre falske nyheter om noe som ikke stemmer..... En ting er sant, jeg var den første i verden som spådde utbruddet av pandemi for 2020 allerede i 2019 basert på min kunnskap om spådommer og kraftig intuisjon som aldri svikter. Fra 25.1.2020 startet rotta yesr i Kina, og sikkert vil rotta bære viruset. Og det verste av alt, alle rotteår som slutter med 0 vil ende opp svært dramatisk. 1780 den amerikanske revolusjonen, 1840 Opiumwar, 1900 opprøret i bokseropprøret, 1960, det store sprang frem, sult og sykdom brøt ut i Kina, over 30 millioner kinesere døde, og igjen dette År 2020..... Og igjen var jeg på NRK TV og radio 3 januar 2020 og gjentok det. Jeg skrev til og med et brev til vår statsminister Erna Solberg, og holdt henne orientert om dette. Jeg sa også at dette Corona-viruset er et vintervirus og det vil dabbe av i april, mai og juni... Og når solen titter frem, vil det forsvinne.... Noen ganger føler jeg meg som en frelser for mange mennesker i livet mitt.....
· Vis originalteksten ·
Vurder denne omsetjinga
Henning Hai Lee Yang sitt bilete.
Henning Hai Lee Yang sitt bilete.
Henning Hai Lee Yang sitt bilete.
Henning Hai Lee Yang sitt bilete.
82Henning Hai Lee Yang, Kari Rose Norheim og 80 andre
24 kommentarar6 delingar
Lik dette
Kommenter
Del
Kommentarar
Vis 6 fleire kommentarar
4 av 10

Rino Solberg
Rino Solberg Hei Henning Hai Lee Yang Du spådde meg og min kone for mange år siden og det har stemt veldig bra alt sammen. Jeg spiser Moringa pulver hver dag, hva synes du om det?

Lik dette
· Svar · 7 t

Henning Hai Lee YangHenning Hai Lee Yang har svart
· 1 svar 6 t
Camilla Johaug
Camilla Johaug Kommer de noen gang til å klare å få bukt med diabetes type 1 og 2? Jeg håper virkelig det så framtidige generasjoner slipper unna.

Lik dette
· Svar · 5 t

Camilla JohaugCamilla Johaug har svart
· 2 svar 4 t
Hedvig Olava Johansen
Hedvig Olava Johansen Såå bra skrevet og veldig interessant 👍
1

Lik dette
· Svar · 5 t

Erik Mathisen
Erik Mathisen Hva med fleinsopp og østers, er det innafor?
1


·



Slettet bruker
14.05.2020 kl 20:12 731

Mmm fleinsopp og østers høres ut som en uslåelig kombinasjon du.