Vow er et vekstselskap i særklasse.

bålfreak
VOW 14.05.2020 kl 20:37 1620

Det er synd at forumet brukes som arena for de som ønsker å krangle og skryte av seg selv.
Vowtrådene skjemmes nå av personlige karakteristikker og og tullprat om hvem som sa eller gjorde slik og slik.

Dette er svært lite interessant for oss som er aksjonærer i dette flotte selskapet.
Diskuterer heller fakta og nyhetsbasert stoff om Vow og selskapets fremtid.

Vi har alle fått med oss at cruisenæringen sliter, men Vow har en meget stor ordrebok. Q1 resultatet var solid og Badins guiding var meget god og optimistisk. Buisness AS usual.

Den landbaserte satsingen vil sannsynligvis bringe selskapet til nye høyder. Prøveprosjektet på Lindum i Drammen går sin gang. Her kan det bli særdeles gode resultater som vil revolusjonere Gjenvinningsstasjonene over hele landet og hele Norden i første omgang.
Vow har bare såvidt startet opp i dette utrolig spennende marked.
Jeg ønsker alle Vowaksjonærer lykke til videre.
Redigert 21.01.2021 kl 03:10 Du må logge inn for å svare
the-inside-man
15.05.2020 kl 08:13 1374

Vow har potensial, ingen tvil om det. Syns det er svært interessant med den nye MAP teknologien og ETIA BioGreen. De har litt konkurannse på pyrolyse siden, men meg bekjent er mye av teknologien dems one of a kind. Power2heat prosjektet med SaltX er også utrolig spennende og veldig dagsaktuelt da batterilagring av strøm i peak hours er dyrt. Mulig at vow faller tilbake til 17 kr eller 12 kr, men den muligheten for å kjøpe skal jeg definitivt bruke. Skal bli spennende å se når vi går over 20 kr igjen
Tipper Vow vil gå 20 gangeren innen 2030. Da er de verdt 40 mrd.
Redigert 21.01.2021 kl 03:10 Du må logge inn for å svare
Hammers
15.05.2020 kl 01:25 1508

- Enig med deg i at det er synd at enkelte stadig vekk legger opp til "krangel og dritt"!
- Enig med deg i at VOW er et flott selskap på sikt.

Likevel; det kan fort bli nok en pause i oppgangen under de rådende forhold.
Moderat omsetning, ingen nyheter og en del generelle negative nyheter i verdensbildet.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 03:10 Du må logge inn for å svare