Softox: snarlig godkjenning for eu? Ja mener jeg.

Sydney
SOFTOX 15.05.2020 kl 13:55 10477

5.2 gikk softox inni evaluation phase hos svenske myndigheter.

Da starter en MAX 365 evaluering av produktet søknaden for endelig godkjenning. Men. Pga Corona kan prosessen gå betydelig fortere. I mellomtiden kan de selge produktene i Norden og Baltikum .

" our team is working on the evaluation following the agreed criteria and time table of the BPR, in close contact with the applicant representatives."

"Please note, for your information, that Sweden and several other member states of the EU have issued derogations from the requirements in order to meet the demand for disinfectants during the Covid-19 pandemic."

Dere må og huske at salget nå går ut til Norden og Baltikum. Ikke bare apotek 1 etc.

75000 flasker daglig.


Dette er bare starten.

Deretter kommer det de egentlig driver med: biofilm eradication.

Her er den store gulrota..

Hvor er de om 1 år, om 3 år om 5 år?


Dette er bare starten.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Klimbull
22.05.2020 kl 12:03 1846

Det er mye fokus på EU-godkjenning, men den kommer når den kommer.
Etter hva jeg har skjønt har Softox mulighet for å selge i Sverige da de allerede hadde solgt noe der i 2018.
Inntil videre får Softox øke produksjonen fremover og jobbe med produktutvikling gjennom flere typer flasker/beholdere etc.

I og med at de har etablert merkevarenavnet AntiVir vil jeg tro det er dette som skal benyttes når man ruller ut produktet for fullt.
Viktigste fokus nå er omsetning og omsetning/enhet i tillegg til antall enheter som reelt produseres nå per dag og ikke produksjonskapasitet.

Skal man inn i hele EU så vil dette koste for å etablere markedet så like greit at man kan bygge en sterk økonomi i mellomtiden i Norden.
En annen mulighet er selvfølgelig lisensiering av produktet til en større produsent i EU og søke i USA.
bj111
22.05.2020 kl 10:54 1986

Syntes det er en god løsning Lazz, beklager alt oppstyret jeg har laget og jeg kan godt forstå din mening om meg her.

Beklager at trådene er fullstendig nedlesset av søppel fra min side.

Legger selvsagt det hele nå dødt og gjør som jeg gjør med aksjer, ser fremover.

Nyt denne inneklemte maidagen og helgen som kommer.
Handelen på inneklemte dager er ofte litt mer laber enn vanlige dager. noe som kan åpne for muligheten til å gjøre noen gode kjøp.
Lazz
22.05.2020 kl 08:26 2148

Det ligger der enda det? Hvertall hvis du mener innlegget til D. Jeg har ikke slettet det. Det er også viktig å påpeke, jeg sletter sjeldent innlegg, det er ofte trådstarter selv som velger å gjøre det. Dette kan være fordi tråden sporer av, tema har vært diskutert før eller angrer på at tråden ble opprettet.
Lazz
22.05.2020 kl 08:23 2163

Han er ikke blokkert lenger, og kan sende ny forespørsel om å bli med, selvom jeg er dritt lei av alt han skriver. Utallige dårlig innlegg om dagen, null konstruktivt og barnslig oppførsel.. Men får vel gi han en sjanse. Utrolig rart det her. Har totalt kastet ut to stykker som kun er negative til gruppen og hele opplegget. Likevel blir det et såpass stort oppstyr fordi de er kastet ut. OG det er 2 stk. Utrolig.. Fra nå av bj111 kommer jeg ikke til å høre på noe av det du sier. Jeg skulle gitt disse folka en advarsel først, det er derfor jeg gir de en ny sjanse, ikke fordi det står noe respekt av deg eller dine meninger..
LaFleur
22.05.2020 kl 01:07 2328

Er en fyr der inne som har investert rundt 3mill, han skrev et saklig innlegg om at folk må ta det med ro, og slutte med alt maset rundt med mailer og telefon. Håpløst at det ble slettet.
Slettet bruker
22.05.2020 kl 00:51 2348

Skal jeg kritisere noe ved den gruppa, så må det være at Admin er litt for snill/tålmodig. Forøvrig syns jeg ikke det er særlig spennende å lese om dine personlige problemer her, heller ikke problemene til han du fremstår som støttekontakt for. Du bør stoppe nå, før du fremstår like useriøs som TobbeR.
KalleAnka123
22.05.2020 kl 00:23 2393

Hehe du sikter nok til feil fyr, heter ikke Andreas. Kall meg gjerne for kalle. Men til saken, gruppen har i det siste vært mer saklig og det er en bra ting. Samtidig kan man bli litt skremt av hvor paniske folk blir når en "innsider" selger litt. Men skal legge dette vekk, og fokusere videre på caset. Ser fram til 31.05, håper vi får en fin guiding:)
bj111
22.05.2020 kl 00:15 2408

Vi finner deg ikke på messenger Lazz om det er du som er grunnlegger. Jeg forsøkte nå for syntes det hørtes snodig ut men nei får deg ikke opp. Veldig rart.

Han hører fra deg håper jeg😊
bj111
22.05.2020 kl 00:01 2451

Det har han forsøkt men fikk det ikke til så send han en melding du. Halvorsen er etternavnet hans. Du finner han om du går på blokkerte avsendere. Han biter ikke.

Den andre vet jeg ikke hvem er men syntes du skulle sende vedkommende en melding. Ligger vel på blokkert han/hun og.

Mye støy har det vært med den Kalle men den eksisterer og den er av en ganske betydelig størrelse. Det kom frem der ganske fort hvorfor kursen på aksjen gikk kraftig ned en dag. Årsaken var ikke gruppen.

Selv foretrekker jeg FA forum.
sirwin
21.05.2020 kl 23:56 2465

Er vel du som holder det gående Andreas. Bare å kutte det ut først som sist
KalleAnka123
21.05.2020 kl 23:52 2481

Gruppen burde bli avviklet. Har ført til mer dårlig enn bra den gruppen der.
Lazz
21.05.2020 kl 23:50 2488

Be vennen din ta kontakt med meg på messenger, så løser vi dette her.. Nå legger vi denne saken død.
bj111
21.05.2020 kl 23:42 2508

Det er jeg helt enig med deg i og jeg hater dette tullet. Så Lazz la oss få en slutt på det?
bj111
21.05.2020 kl 23:41 2519

Bare gjør gruppen offentlig så er saken løst. Det betyr at alle kan lese der men ikke skrive. Så enkelt.
Den jeg kjenner som du heiv ut kjenner seg ikke igjen i det du skriver så du skulle kanskje tatt kontakt? Hadde vel vært en langt mer fornuftig måte å løse det på.
Jeg diskuterer selskapet men og den gruppen inntil du har tatt kontakt med de det gjelder.

Jeg skjønner at du ikke forstår hvorfor dette irriterer meg men når det er snakk om folk som sitter med betydelige midler i Softox så skulle det bare mangle at de har innsyn i gruppen og ikke må spørre meg hva som skjer der. Jeg er ikke mye der inne for fikk litt nok.
Hadde aksjen ikke vært så sensitiv til rykter som du og jeg vet den er så hadde det ikke hatt noen stor betydning. Når aksjen trynet til 92 var det vel så er det greit å kunne sjekke de kanaler som er.

Regner med at du er en fornuftig fyr og faktisk ser problematikken.
Slettet bruker
21.05.2020 kl 23:33 2541

Bj111 jeg syntes du har bidratt med mye bra, men ut i fra de siste innleggene dine har du fremstått som en tulling.
Når det gjelder lazz, syntes jeg han gjør en god jobb med Facebook gruppa og kommer med mange saklige gode innlegg både der og på andre forum. Er bra det finnes bidragsytere som han👍
Lazz
21.05.2020 kl 23:16 2582

Det er en gruppe hvor en kan diskutere og skrive hva en vil. Har nettopp vært en kritisk, saklig diskusjon i gruppa rundt konkurrenter. Selvfølgelig har jeg ikke reagert på det? Har som sagt kastet ut 2 stykker som gikk til personangrep og var direkte stygge mot andre eller gruppen. Det er på sin plass. Skjønner ikke hvorfor du så desperat prøver å "vinne" dette her? Har vært enkelte innlegg som jeg har slettet. Disse har vært av typen: "Hva er kursen i morgen?", eller et nytt innlegg om akkurat det samme som vi nettopp har diskutert. Da har jeg sendt melding til vedkommende og forklart hvorfor jeg slettet innlegget. Det med kontaktperson ble det ikke noe av, grunnet en haug med folk som ikke så poenget, fair enough.

Hvis du tror jeg får juridiske problemer ved å kaste ut folk av en gruppe som ikke kan oppføre seg får du tro om igjen. Gjerne bruk tiden din til å lage en sak om meg og, den vinner jeg med glans. Skulle gjerne visst hvem du er av et vesen. Kan du ikke sende meg en melding direkte på messenger sånn at du får luftet alt du har på hjertet? Blir så patetisk når du gjemmer deg bak et nickname og strør rundt deg med anklager og annet tull. Kan vi ikke begynne å diskutere selskapet igjen som er grunnen til at vi er her inne?
Redigert 21.05.2020 kl 23:21 Du må logge inn for å svare
bj111
21.05.2020 kl 23:05 2616

Selvsagt er det for dumt. Lazz får bare åpne opp så er det slutt på dette med en gang.

Ja en får finne ut hva de tjener og jeg tenker det vil komme et resultatvarsel fra selskapet ettersom det er grunn til å tro at Q2 vil avvike mye fra det en skulle kunne forvente fra Q4, den skriftlige vel og merke.
Sårbehandlingen er et større lerret å bleke tenker jeg.
I første omgang er det mest interessant hva de tjener på SafeDes syntes jeg. Det har det blitt gjort mye kalkyler på men ingen vet egentlig hva som er rett.
bj111
21.05.2020 kl 23:00 2642

Jepp, vet men jeg vet ikke hva det var. Fant ikke gruppen men den er der den. Regnet med at jeg og var kastet ut siden han jeg kjenner var det.

Jeg har null til overs for mye av det som hylles der inne og enda mindre til overs for en som kaster ut kritiske røster uten å ta kontakt. Håper ikke aktiviteten medfører problemer for Softox. Var indikasjoner på gruppen om at det lå i luften ettersom de skulle ha en kontaktperson mot selskapet derfra. Den personen truet med å gå ut av gruppen ettersom det ble endel bråk av det forslaget. Så mye at jeg ikke skjønte hva det ble til. Ble det vedtatt, i så fall må gruppen bli helt åpen for den info må være tilgjengelig for alle. Vurderer selv å ta kontakt med Softox om den saken. Vi har noen med mer juridisk kompetanse til å se på saken I forhold til offentlige forum kontra private grupper, men FB og disse gruppene er litt upløyd mark så tvilsomt at det blir noe ut av det. Det er forskjell på en skoleklasse som har sin gruppe kontra f.eks en aksjonsgruppe eller en investorgruppe uten sjekk om man eier aksjer slik Softox gruppen er. Jeg har vært i mange slike aksjegrupper og ikke sett noe lignende. Sett sensur ved at innlegg slettes noe som er ok da de har vært stygge men ikke denne blokkerings formen som Lazz har lagt opp til. Det er tullete.

Det er særdeles enkelt å få slutt på disse innleggene, enten slutter jeg å skrive de noe som selvsagt ikke skjer eller så får han åpne opp for full lesetilgang uten medlemskap. Da unngår han innlegg han ikke vil ha samtidig som alle kan se hva som foregår. Det siste er det viktigste når de mottar privat info av kursdrivende art fra Softox.

Det er meget suspekt det Lazz holder på med der og juridisk er det godt mulig han har et problem eller vil få det. Tror egentlig ikke helt han skjønner hva han har tatt på seg og det er greit nok men da må han gjøre noe med det.
Sydney
21.05.2020 kl 21:36 4006

Det blir jo for dumt. En egen tråd for en vonbråten mann som ikke føler seg hørt. Men uansett. Du har rett i det Hegnar forum er for å diskutere fordeler ulemper kritikk og positivitet. Feb siden var slik som i pho en side for info on selskapet. Tror du bomma litt på hensikten der. At du driver personhets her inne syntes jeg er lavmål. Ta det som en mann og gjør noen endringer kanskje? Det blir så avsporinger som vi ikke er tjent med. Det vi må finne ut er hvor mye de tjener hvert kvartal og handle deretter. Sitter med 50%nav porteføljen her. Kjøpte på 40 kr før salget startet. Viker som den mest bankers aksjen på Oslo b. Liten nedside og stor oppside spesielt om sårbehandling går veien
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Kenny
21.05.2020 kl 19:18 4216

Bj111: Du skrev på en annen tråd for noen dager siden at du har blitt kastet ut av fb gruppa og nå er det en du "kjenner"?
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
bj111
21.05.2020 kl 18:29 4316

Jeg er med men skriver ikke noe på den siden grunnet Lazz og hans krav om at det ikke skal forekomme kritiske spørsmål. Mange andre som og tier stille der, faktisk er det veldig få som skriver noe der inne. Jeg kjenner en som ikke er der lenger da han ble kastet ut og blokkert. Jeg mener dette svekker gruppen og er en dårlig metode for å ha en side om et selskap. Det jeg er uenig i der inne tar jeg her for her kan ikke herfører Lazz gjøre noe annet enn å evt melde til admin hvilket ikke er noe problem. HO holder langt bedre kvalitet generelt når det kommer til aksjer og Softox enn en side der en må hausse opp selskapet og fremstille det som en risikofri investering. Her får man frem risikofaktorer en bør tenke over som tidshorisont, insidesalg, lansering i EU, godkjenning, pengebruk osv. At det blir spetakkel når det tas opp er så men det blir stående og ikke slettet. Det er forskjellen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
milojack
21.05.2020 kl 18:17 4359

Jeg googlet "antibac alkoholfri" da kom det opp både wet wipes og spray mot industrien. Rettet mot : leger, tannleger, barnehager etc. Fant ingenting for 3 dager siden så nå er det noe på gang!. flere apoteker som melder om at nå har de har antibac alkoholfri på lager igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2020 kl 17:29 4454

Her har du i alle fall en 500 ml flaske med dispenser.

https://alfadisplay.no/product/antibac-alkoholfri/
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Sydney
21.05.2020 kl 16:27 4567

Det er jo sånne tekster som det her som gjør at ingen gidder ha deg med og sikkert grunnen til at du ble utestengt. Lavmål og klassisk Hegnar forum kvalitet. Bra han lazz ryddet opp og fikk ut de Værste personlighetene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
gms025
21.05.2020 kl 13:57 4720

Det vil de garantert også. Det ble sagt av ledelse en gang at de begynte å produsere med den emballasjen som var tilgjengelig i oppstarten og at de skulle etterhvert gå over til egne og mer velegnet emballasje når Korona roer seg..
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
HP17
21.05.2020 kl 13:56 4729

Du er vel ingen klovn, bare en engasjert aksjeeier og det er lov.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Klimbull
21.05.2020 kl 13:38 4780

Når Softox har fått etablert tilstrekkelig produksjon bør de definitivt se på flere varianter av flasker slik som AntiBac har.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Lazz
21.05.2020 kl 08:57 5018

Jeg har gjennom mitt år som SoftOx aksjonær sendt en mail til selskapet. Denne mailen sendte jeg lenge før du i det hele tatt ble SoftOx-askjonær og omhandlet ikke SafeDes.. Jeg er som deg helt enig i at å sende mail til selskapet bare er tull. Derfor prøvde jeg her om dagen å lage et bindeledd mellom FB-gruppa og SoftOx slik at vi kunne forhindre at mailen til ledelsen ble fylt opp. Folk har jo ikke vett så de trodde jeg mente spørsmål som innsideinformasjon etc.. En typisk mail jeg mente vi kunne sendt fra Facebook-gruppa er om hvordan årsrapporten skal legges frem. Dette har jeg nå null intensjon om å gjøre ettersom folk skulle ha "friheten" til å bestemme selv. Føler flere nå sitter med oppfatning av at jeg sender masse mails til selskapet og synes det er så bra. Det er bare piss. At du kaller meg klovn synes jeg er lavmål i seg selv. Du har misforstått så sinnsykt mye om meg og mine meninger.. Siden det var jeg som lagde FB-gruppen står jeg absolutt ikke inne for det som blir skrevet der inne. Ikke en brøkdel engang. Begynner å bli kraftig lei at du rakker ned på meg bj111. Det har jeg ikke fortjent.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
no1norway
21.05.2020 kl 01:02 5242

Ut med Staysman, inn med SoftOx. Jeg forventer altså en sommerlåt fra "SoftOx og Lazz"
Kan bli knall reklame om den får surre og gå på både radio og Spotify i hele sommer.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
bj111
21.05.2020 kl 00:43 5287

Helt normalt det fra PHO men der er det og en mer normal eiergruppe har jeg inntrykk av. I Softox har man en relativt stor gruppe fugleunger som sitter å roper etter info fra selskapet og deres partnere. Mailer sendes daglig i stort omfang og de som får svar legger det ut til stor begeistring på den FB gruppen med oppfordring til å fortsette å grave info. Derfor blir jeg ikke overrasket om selskapet kommer med noe info ved årsrapporten og kanskje til og med en oppfordring til aksjonærer om å begrense suget etter info. Så får en se om herfører Lazz tar noen grep og faktisk begrenser seg og sine disipler. Jag tviler på at den klovnen har vett nok til det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Sydney
20.05.2020 kl 21:01 5584

Eksempel fra photocure annual report rapport orka ikke lese hele men helt kjappt så uttaler de seg ikke bare om fjoråret:

The Company continues to see significant growth opportunities
in its markets and has a solid foundation for future growth of
its breakthrough bladder cancer product, as well as exploring
expansion of its product portfolio.
The company has continued to invest in its U.S. commercial
organization, in line with its commercial market opportunities and
strategic objective
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
bj111
20.05.2020 kl 20:36 5680

Dersom de ikke kommer med noe annet enn årsrapporten så vil de drukne i mailer. Skal ikke se bort fra at noen til og med begynner å betale porto og sender de brev for de som vet hva slikt er😊
Selskapet har vært relativt snakkeglade så jeg tipper det kommer noe mer en bare årsrapporten selv om det er mot normalt. Spørs allikevel om det får den store innvirkningen på kursen. Da må det vel nesten være et resultatvarsel og det er kanskje litt rart å varsle resultat for Q2 før presentasjon av Q1.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
20.05.2020 kl 18:52 5848

I disse tider kan hva som helst skje, håper på en fin guiding videre.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Lazz
20.05.2020 kl 18:40 5875

Er du sikker på at det er noe form for kommunikasjon fra ledelsen den 31.5? Jeg tror de bare legger ut årsrapporten uten at det er noe Webcast presentasjon i tillegg. Det er jo det som er det vanligste når årsrapporten kommer alene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Sydney
20.05.2020 kl 18:33 5904

Vi kna godt få.noen signaler.på.guiding den 31.5 årsrapporten. Blir bra dette. Signalene fra Arctic hva de tjener på 5000 flasker gir en solid pekepinn på hva vi er.med.på. stål bull
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2020 kl 08:09 6187

SafeDes er jo blitt godkjent av Statens Legemiddelverk i Norge, så det øker jo sjansen for at også Sverige vil godkjenne produktet. Husk også på at Statens Legemiddelverk i Norge i april godkjente tre nye produkter fra SoftOx, litt innen samme segment som SafeDes, nemlig tre overflatedesinfiseringsmidler. Jeg føler meg trygg på at EU-godkjenningen blir innvilget, og tør ikke daytrade mer, før det svaret foreligger.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
bj111
19.05.2020 kl 13:28 6566

Den kommer når de fleste har gått lei. Å vandre hvileløst rundt i Sahara er ikke for flertallet :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Sydney
19.05.2020 kl 13:08 6641

tror du har rett. Litt uklart hele den prosessen. Men jeg tipper vi har en godkjenning til hele eu snart. Da skal det oppskaleres ytterligere..
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Sydney
19.05.2020 kl 13:02 6665

it can be tomorrow it can be 6 months we dont know... han sa vel noe slikt.

det kan komme i morgen. Siden de jobber for en fortgang. men søknaden er komplett og det er det viktigste. De kan selge til norden og baltikum nå og det er høy etterspørsel..
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare