Warom
01.09.2018 kl 16:45
8157
klaesp;
Her er jeg "faktisk" helt enig med deg, men selv benytter jeg ikke sikkerhet over 100% ;)
Hva vi vinner gjenstår å se, men at vi vinner noe i begge land, det er også jeg helt overbevist om. At det vil ta tid er ikke mitt største problem. Jeg er tålmodig så det(en avgjørelse) kommer når det kommer.
Her er jeg "faktisk" helt enig med deg, men selv benytter jeg ikke sikkerhet over 100% ;)
Hva vi vinner gjenstår å se, men at vi vinner noe i begge land, det er også jeg helt overbevist om. At det vil ta tid er ikke mitt største problem. Jeg er tålmodig så det(en avgjørelse) kommer når det kommer.
Redigert 20.01.2021 kl 18:46
Du må logge inn for å svare
piff
01.09.2018 kl 16:53
8143
Tror mange er meget forsiktig og kort i dette papirer ,og det med god grunn.
Det trengs kapital tilførsel iløpet av 6 -9 mnd. I en eller annet form . Om det ikke kommer nytt om voldgifts saken eller annet nyhet er det emisjon som blir gjeldende for selskapet.
Holder meg unna papiret inntil mer konkret måtte foreligge.
Det trengs kapital tilførsel iløpet av 6 -9 mnd. I en eller annet form . Om det ikke kommer nytt om voldgifts saken eller annet nyhet er det emisjon som blir gjeldende for selskapet.
Holder meg unna papiret inntil mer konkret måtte foreligge.
FkL
01.09.2018 kl 16:57
8123
Fra utsiden så synes jeg det er helt åpenbart at det er et naturlig pressmiddel å ta inn alle parter i tillegg til Senegal. Dette selv om de ikke er direkte involvert som part i saken. Selve omstendighetene har de nok satt seg godt inn i allerede, det tror jeg vi kan være sikre på. På vår side ønsker vi fortgang og tydeliggjøring, ved å ta dem inn så øker vi presset ytterligere slik jeg ser det.
Selv om det settes i gang med seismisk aktivitet så tror jeg ikke på noe borring før saken er avgjort. Alle parter i denne saken ønsker nok å få dette avgjort så fort som mulig.
Jeg velger å tro på at vi har det juridiske på plass, så dette blir spennende.
Selv om det settes i gang med seismisk aktivitet så tror jeg ikke på noe borring før saken er avgjort. Alle parter i denne saken ønsker nok å få dette avgjort så fort som mulig.
Jeg velger å tro på at vi har det juridiske på plass, så dette blir spennende.
Warom
01.09.2018 kl 17:23
8084
Det er nok 100% sikkert at det kommer en emisjon. Spørsmålet er bare på hvilket "grunnlag" den kommer. Kommer den på bakgrunn av at selskapet må ha kapital for å klare å betale sine forpliktelser, lønninger etc uten at noe er løst så blir det ingen "pen emisjon".
Kommer den derimot på bakgrunn(i etterkant) av at selskapet har vunnet en eller flere saker så er det enkelt, da er emisjon det minste problemet. Jeg står da "først i køen" :)
Du kan nok med ganske så stor sikkerhet øke ditt anslag i mnd med 3-6 mnd. Les halvårsrapporten så ser du hvorfor.
Helt greit å være forsiktig, men er man "for forsiktig" så er det veldig mye av den tidlige oppgangen som vil være borte, men det er også en strategi jeg respekterer(du slipper jo å risikere nedgang;))
Kommer den derimot på bakgrunn(i etterkant) av at selskapet har vunnet en eller flere saker så er det enkelt, da er emisjon det minste problemet. Jeg står da "først i køen" :)
Du kan nok med ganske så stor sikkerhet øke ditt anslag i mnd med 3-6 mnd. Les halvårsrapporten så ser du hvorfor.
Helt greit å være forsiktig, men er man "for forsiktig" så er det veldig mye av den tidlige oppgangen som vil være borte, men det er også en strategi jeg respekterer(du slipper jo å risikere nedgang;))
Tilleggskommentar:
Skulle Apcl (- mot formodning,) greie å holde fristen i SL, så blir dette en ny positiv faktor å ta med videre. Akkurat dette vil nok også bli lagt merke til i markedet.
SL ligger jo der og venter, og der er ingen disputt, men dette er et krevende prosjekt både teknisk og finansielt, sier de som har rede på dypvanns.
Skulle Apcl (- mot formodning,) greie å holde fristen i SL, så blir dette en ny positiv faktor å ta med videre. Akkurat dette vil nok også bli lagt merke til i markedet.
SL ligger jo der og venter, og der er ingen disputt, men dette er et krevende prosjekt både teknisk og finansielt, sier de som har rede på dypvanns.
fremogtilbake
01.09.2018 kl 18:21
8014
Når det gjelder voldgiftssakene, er det jo den "lille detaljen" om at APCL har misligholdt arbeidsforpliktelsene på samtlige lisenser, bortsett fra i SL. Der har de en drill eller drop avgjørelse om 2 måneder.
I tillegg unnlot de å melde en drill eller drop avgjørelse på SOSP, så det gjør vel at de stiller litt dårligere på akkurat den lisensen. Redder APCL seg i land her, er det fordi myndighetene i Senegal og Gambia har vært enda mer inkompetente enn APCL. Det sier ikke så mye positivt om APCL, selv om det jo ikke var deres skyld at oljeprisen kollapset når den gjorde.
Selvølgelig er det ingen, hverken av oss eller i selskapet, som kan vite noe om hva som blir resultatet. Til det er ikke saken klar nok, den ene eller andre veien. Personlig tror jeg vi har mer enn nok av tid til å vente. Får de noe til på en av lisensene, går man nok glipp av noe av oppsiden, men det vil fortsatt være mye igjen, med mye mindre risiko.
I tillegg unnlot de å melde en drill eller drop avgjørelse på SOSP, så det gjør vel at de stiller litt dårligere på akkurat den lisensen. Redder APCL seg i land her, er det fordi myndighetene i Senegal og Gambia har vært enda mer inkompetente enn APCL. Det sier ikke så mye positivt om APCL, selv om det jo ikke var deres skyld at oljeprisen kollapset når den gjorde.
Selvølgelig er det ingen, hverken av oss eller i selskapet, som kan vite noe om hva som blir resultatet. Til det er ikke saken klar nok, den ene eller andre veien. Personlig tror jeg vi har mer enn nok av tid til å vente. Får de noe til på en av lisensene, går man nok glipp av noe av oppsiden, men det vil fortsatt være mye igjen, med mye mindre risiko.
Fluefiskeren
02.09.2018 kl 17:09
7640
Litt fra Gambia
https://www.gunjur.online/single-post/2018/08/29/Australian-oil-company-FAR-Ltd-begins-DWOP-for-Gambia-oil-blocks
https://www.gunjur.online/single-post/2018/08/29/Australian-oil-company-FAR-Ltd-begins-DWOP-for-Gambia-oil-blocks
Hostesaft
03.09.2018 kl 23:10
7132
Ble stille her. kjedelig å vente
Moneyspeaks
03.09.2018 kl 23:27
7094
Noen av oss "vet" hva som kommer og har tålmodighet. Apcl's tyngdekraft kan utsettes, men jeg tviler på at den brytes. Imens en venter på innertieren, kan en trade litt med overskytende kapital på andre tickere så en, enn så lenge, har til salt i suppa ;)
RGTBJØRN
04.09.2018 kl 01:11
7013
Uten nyheter vil jo aksjen en tur sydover, mot kr.1 eller noe rundt der. Er vel bare å legge aksjene i den berømte skuffen
Warom
04.09.2018 kl 07:56
6837
Denne kom ot fra AEI i dag, men mistenker den for å være basert på siste mld fra APCL der vi "sendte brev" til Total/Petronas.
Accordings to our sources, African Petroleum's senior management tried to organise a meeting with representatives of French major Total to discuss the Senegalese permit Rufisque offshore profondbut to no avail. The junior, which had been the operator of the permit until it was removed by Dakar in 2017, was met with a closed door at the French oil firm, which now controls the permit. Rufisque offshore profond is ideally located near to the SNE and FAN commercially viable discoveries controlled by Cairn Energy and Woodside Energy. African Petroleum filed for arbitration against Senegal before the ICSID, the World Bank's arbitral arm (AEI 822). The junior contests the host state's reasons for taking back the permit and has hired the services of Betto Seraglini's legal experts fight its case.
https://www.africaintelligence.com/AEM/oil/2018/09/04/rufisque-african-petroleum-goes-knocking-on-total-s-closed-door,108322212-BRE?utm_source=AIA&utm_medium=email&utm_campaign=AUTO_EDIT_VEI
Accordings to our sources, African Petroleum's senior management tried to organise a meeting with representatives of French major Total to discuss the Senegalese permit Rufisque offshore profondbut to no avail. The junior, which had been the operator of the permit until it was removed by Dakar in 2017, was met with a closed door at the French oil firm, which now controls the permit. Rufisque offshore profond is ideally located near to the SNE and FAN commercially viable discoveries controlled by Cairn Energy and Woodside Energy. African Petroleum filed for arbitration against Senegal before the ICSID, the World Bank's arbitral arm (AEI 822). The junior contests the host state's reasons for taking back the permit and has hired the services of Betto Seraglini's legal experts fight its case.
https://www.africaintelligence.com/AEM/oil/2018/09/04/rufisque-african-petroleum-goes-knocking-on-total-s-closed-door,108322212-BRE?utm_source=AIA&utm_medium=email&utm_campaign=AUTO_EDIT_VEI
FkL
04.09.2018 kl 08:30
6736
Ikke noe nytt egentlig, men det viser jo at det er en del media som følger AP. Total er nok ikke interessert i noe sidespor, men de merker nok støyen allikevel.
Solux
04.09.2018 kl 08:42
6692
Absolutt FKL,
Men begynner å se ut som APCL ikke bare nøyer seg med SOSP, slik jeg og flere tror - kanskje dette er en del av et større spill eller noe annet jeg ikke ser. Uansett spennende at det følges tett, og snart kommer Senegal med fasit på SOSP, da oljekartet postes
Men begynner å se ut som APCL ikke bare nøyer seg med SOSP, slik jeg og flere tror - kanskje dette er en del av et større spill eller noe annet jeg ikke ser. Uansett spennende at det følges tett, og snart kommer Senegal med fasit på SOSP, da oljekartet postes
FkL
04.09.2018 kl 09:12
6622
Har selv tenkt tanken lenge og skulle vi ende opp med begge så vil det være spektakulært med tanke på alle omstendighetene. Derimot så er det vel også trolig at ROP kan gå i en eller annen forhandling for å beholde og få en meget god avtale på SOSP.
fremogtilbake
05.09.2018 kl 04:35
6298
Her er en dagsfersk presentasjon fra FAR over Gambia, der de inkluderer et nytt prospekt - Soloo - som (muligens) henger sammen med SNE i Senegal. Det betyr KANSKJE at de kommer til å bore to brønner i Gambia i høst, og da vil de sikkert også gjøre en emisjon først. http://far.live.irmau.com/irm/PDF/2399_0/InvestorPresentation
Slide 7 har et kart som vi nok har sett for noen dager siden, det inkluderer prospektene på A2 og karbonhyllen som går på A1. Selv om neppe noen av resultatene for disse prospektene vil hverken bekrefte eller avkrefte med 100% sjansene for å finne noe på A1, er det ikke tvil om at brønn(ene) på A2 også vil gi mye ny informasjon på A1.
Siden de skal spudde brønnen i Oktober, kan vi nå slå fast at det ikke vil kunne bli noen farmout på A1 før resultatet på Samo er klart. Det eneste mulige forbeholdet jeg ville tatt her er om noen (kanskje da mest sannsynligvis FAR i en eller annen kombinasjon) kunne få på plass en opsjon som man kunne benytte etter at man vet reusltatet på Samo. Men en minnelig overenskomst på A1 og A4, en ferdig farmoutavtale og en godkjennelse fra myndighetene i Gambia rekker ganske sikkert ingen å få til før Samo er klar.
Slide 7 har et kart som vi nok har sett for noen dager siden, det inkluderer prospektene på A2 og karbonhyllen som går på A1. Selv om neppe noen av resultatene for disse prospektene vil hverken bekrefte eller avkrefte med 100% sjansene for å finne noe på A1, er det ikke tvil om at brønn(ene) på A2 også vil gi mye ny informasjon på A1.
Siden de skal spudde brønnen i Oktober, kan vi nå slå fast at det ikke vil kunne bli noen farmout på A1 før resultatet på Samo er klart. Det eneste mulige forbeholdet jeg ville tatt her er om noen (kanskje da mest sannsynligvis FAR i en eller annen kombinasjon) kunne få på plass en opsjon som man kunne benytte etter at man vet reusltatet på Samo. Men en minnelig overenskomst på A1 og A4, en ferdig farmoutavtale og en godkjennelse fra myndighetene i Gambia rekker ganske sikkert ingen å få til før Samo er klar.
Fluefiskeren
05.09.2018 kl 09:52
6055
Interessant
Det ser ut til å kry av prospekter på A2. Soloo er en god del mindre enn Samo når det gjelder prospektive ressurser, mener man likevel at det tilsammen er 332mmboe i prospektive og utrolige 73% COS. Samo på sin side har prospektive ressurser på hele 825 mmboe (best) og vanvittige 1713 som best estimat. COS er 50%.også veldig høyt. I tillegg har de også Bambo som ligger over deler av Samo.
Slår dette til er det helt vilt. Nå skjønner jeg hva Cath mente da hun sa at Gambia ville gjøre SNE til en dverg. ?
Det ser ut til å kry av prospekter på A2. Soloo er en god del mindre enn Samo når det gjelder prospektive ressurser, mener man likevel at det tilsammen er 332mmboe i prospektive og utrolige 73% COS. Samo på sin side har prospektive ressurser på hele 825 mmboe (best) og vanvittige 1713 som best estimat. COS er 50%.også veldig høyt. I tillegg har de også Bambo som ligger over deler av Samo.
Slår dette til er det helt vilt. Nå skjønner jeg hva Cath mente da hun sa at Gambia ville gjøre SNE til en dverg. ?
fremogtilbake
05.09.2018 kl 13:52
5812
Flue,
FAR er heller ikke feilfrie, de har bommet på prospekter i Senegal før. De har ingen tørre brønner, men de har boret brønner og forventede hydrokarbonbærende soner som ikke har vist seg å være kommersielle. Men bevares, de har et godt trackrecord.
Soloo er vel i praksis SNE South (en forlengelse av SNE inn i Gambia), i hvertfall så lenge de opererer med en CoS på 73%. Blir det funn der, "må" (man skal aldri si aldri) det jo da bli unitization med SNE og Senegal. Det gir en billigere utbyggingskostnad for alle, men unitization skaper jo i seg selv noen praktiske og juridiske utfordringer. Det kan også forsinke fremdriften.
Bambo er vel kanskje en analog til Buried Hill prospektet i Senegal, og der fant de jo ikke det de forventet. Det er vel blant annet derfor de også har en relativ lav CoS på Bambo.
Treffer FAR på en (eller begge) av disse to brønnene, er jeg imponert, og da vil de antageligvis også stå sterkt når det gjelder øvrige lisenser i Gambia.
Forøvrig er det interessant at de har en opsjon på to brønner etter Samo, og de har vel i hvertfall tidligere snakket om en mulig brønn i Senegal etter den første Gambia brønnen. Kanskje de går rett på Soloo/Bambo, men så er spørsmålet hva de gjør med den neste boresloten, hvis de bruker den?
Kommer i hvertfall til å skje mye i Gambia før nyttår.
FAR er heller ikke feilfrie, de har bommet på prospekter i Senegal før. De har ingen tørre brønner, men de har boret brønner og forventede hydrokarbonbærende soner som ikke har vist seg å være kommersielle. Men bevares, de har et godt trackrecord.
Soloo er vel i praksis SNE South (en forlengelse av SNE inn i Gambia), i hvertfall så lenge de opererer med en CoS på 73%. Blir det funn der, "må" (man skal aldri si aldri) det jo da bli unitization med SNE og Senegal. Det gir en billigere utbyggingskostnad for alle, men unitization skaper jo i seg selv noen praktiske og juridiske utfordringer. Det kan også forsinke fremdriften.
Bambo er vel kanskje en analog til Buried Hill prospektet i Senegal, og der fant de jo ikke det de forventet. Det er vel blant annet derfor de også har en relativ lav CoS på Bambo.
Treffer FAR på en (eller begge) av disse to brønnene, er jeg imponert, og da vil de antageligvis også stå sterkt når det gjelder øvrige lisenser i Gambia.
Forøvrig er det interessant at de har en opsjon på to brønner etter Samo, og de har vel i hvertfall tidligere snakket om en mulig brønn i Senegal etter den første Gambia brønnen. Kanskje de går rett på Soloo/Bambo, men så er spørsmålet hva de gjør med den neste boresloten, hvis de bruker den?
Kommer i hvertfall til å skje mye i Gambia før nyttår.
Aldara
05.09.2018 kl 15:30
5673
Nå må dere f.... meg slutte å hive ut aksjer på kjøp!
Dette er patetisk form for handel!
Dere tvilere: Selg dere rett ut og bli ferdig med det!
Kom ikke tilbake!!
Dette er patetisk form for handel!
Dere tvilere: Selg dere rett ut og bli ferdig med det!
Kom ikke tilbake!!
klaesp
05.09.2018 kl 15:41
5644
Apcl er med i MANESJEN med de store selskapene :)
https://www.lemonde.fr/afrique/article/2018/09/04/le-senegal-pourrait-entrer-dans-le-top-10-des-producteurs-de-gaz_5350044_3212.html
https://www.lemonde.fr/afrique/article/2018/09/04/le-senegal-pourrait-entrer-dans-le-top-10-des-producteurs-de-gaz_5350044_3212.html
Hostesaft
05.09.2018 kl 18:00
5517
Ser ut som voldgift saken går videre... Hadde ventet ett forlik.men virker ikke som Apcl er fornøyd
RGTBJØRN
05.09.2018 kl 22:03
5285
Aldara, du må ta det litt med ro, utviklingen er helt normal når det ikke skjer noe og da er det naturlig at noen småfisker selger seg ut. Skal nok ned til rundt kr.1 tror jeg uten nyheter av noe slag
thief
05.09.2018 kl 22:27
5231
Tror h2 kommer til å gi en skikkelig rekyl i apcl:)Spørsmålet om saken blir avvist mot Gambia er garantert besvart,og fortsetter saken tror jeg Gambia kommer på bedre tanker:)Med den ELENDIGE forfatningen økonomien deres er i,tror jeg neppe store utgifter til en langvarig sak mot apcl frister veldig,der de faktisk kan gå tapende ut.Og de vil vel komme i gang på resten av deres lisenser oxo!I Senegal kan jo alt skje.De har jo allerede vært i diskusjon med apcl,og hadde vel litt felles interesser siden de valgte å forhandle et par måneder på overtid.Og at apcl presser(irriterer) total,kan jo oxo være positivt.Total ville vel helst vært foruten irritasjonsmomentet apcl.Og regner med de har litt å si til myndighetene i Senegal:)For dem hadde det vel vært deilig at apcl ble fornøyd og at de selv ikke risikerte rop!Veldig god følelse på at Senegal gir forlengelse på sosp,så får en liten del av rop bli bonus!Dette burde jo helt klart være det mest fornuftige.Alle blir fornøyd(selv om det faktisk virker som apcl oxo vil ha rop,mulig pga at de mener de har en veldig god sak)og ingen risikerer tap.Apcl for noe,total beholder rop og Senegal har fått solgt rop enda en gang(mye penger),og oljeeventyret kan fortsette!!Tror dette løser seg til en god løsning for apcl,og da fyres tidenes rakett på ose:)!
Aldara
06.09.2018 kl 09:39
4977
Samme driten idag.
Folk lemper ut på kjøp!
Er dette barr små eller kan det tenkes Henderson selger ut litt hver dag..?
Noen som følger eierlistene..?
Folk lemper ut på kjøp!
Er dette barr små eller kan det tenkes Henderson selger ut litt hver dag..?
Noen som følger eierlistene..?
skaden
06.09.2018 kl 10:11
4903
God morgen. Hvordan kan du si at de lemper ut når det kun er solgt 130k aksjer .. Blir for dumt.
Aldara
06.09.2018 kl 10:19
4883
Enig i det skaden men folk selger ut hele tiden...
Hvor blir det av kjøperne..?
Har alle som vil være inne allerede posisjonert seg..?
Vi trenger nytt blod!
Og hvor mange aksjer besitter Henderson nå..?
Hvor blir det av kjøperne..?
Har alle som vil være inne allerede posisjonert seg..?
Vi trenger nytt blod!
Og hvor mange aksjer besitter Henderson nå..?
klaesp
06.09.2018 kl 10:23
4865
Aldara, tror ikke Apcl er aksjen får deg, selg deg ut.
Solux
06.09.2018 kl 10:33
4841
Noen som vet når i September oljekartet kommer? Det vi alle venter på nå, da SOSP virker å være satt i APCL sitt eie fra Senegal sine myndigheter ref Barry M.
thief
06.09.2018 kl 12:18
4723
Ble det 20k til på 1.051:)Da får det holde,kan bli meget bra gevinst, hvis apcl beholder "noe"!Og det tror jeg det er en meget god sjanse for.Da fyker vi alt fra 1-2kr til 3-4kr opp på notime!!
Warom
06.09.2018 kl 12:23
4710
Aldara;
Du blander nok Henderson og M&G. Henderson meldte for lenge lenge siden at de solgte ut, men de dukket plutselig opp på aksjonærlisten i forb med årsrapporten med 6,1M aksjer, dvs de var visst ikke ute likevel.
M&G har stoppet salget sammenlignet to lister siste 15 dager.
Du blander nok Henderson og M&G. Henderson meldte for lenge lenge siden at de solgte ut, men de dukket plutselig opp på aksjonærlisten i forb med årsrapporten med 6,1M aksjer, dvs de var visst ikke ute likevel.
M&G har stoppet salget sammenlignet to lister siste 15 dager.
Aldara
06.09.2018 kl 12:24
4700
Bravo warom!
Da er det mest sannsynlig små som selger....
Da er det mest sannsynlig små som selger....
ecb
06.09.2018 kl 12:26
3556
Warom,
er det noen som øker(Nomura kontoen)?
er det noen som øker(Nomura kontoen)?
Aldara
06.09.2018 kl 12:27
3550
Thief....
Når ser du for deg at vi hører noe..?
Når ser du for deg at vi hører noe..?
thief
06.09.2018 kl 12:44
3508
Tja,i saken mot Gambia kan vel en avgjørelse på rule 41(5) komme i løpet av sept/okt!Er vel en ganske viktig avgjørelse,som burde gå apcl sin vei.Tviler på saken blir avvist.Og som vi alle vet har ikke akkurat Gambia bra økonomi.Så går saken videre,kan det hende Gambia går for forlik:)De har vel ikke så mye penger til å kjøre denne saken langt:)Og da kan de jo oxo tape.De håper jo på at saken blir avvist,og derfor har de jo heller ikke hatt grunn til å forhandle med apcl før dette er avgjort.Går saken videre,forandrer det en del,da kan de være klare til å snakke:)!
I Senegal kan det jo komme en melding når som helst.Der er det litt flere involvert!De har jo allerede snakket.Selv om de ikke kom til en deal,virket det iallfall som de hadde noe å forhandle om,siden de satt godt på overtid med samtalene!Og med total,som oxo kan bli berørt,har Senegal litt press på seg.Total skal jo egentlig drille i 2019,og da vil de vel gjerne ha denne saken ut av verden!Så tror ikke apcl/Senegal blir kjørt løpet ut i voldgift.Da blir iallfall planene til total spolert.Og regner med total har en påvirkningskraft på Senegal.Så i Senegal tror jeg,som i Gambia 2014,at man plutselig for melding om forlik!:)Ikke troa på noe langvarig der!Så for meg virker det som at det i h2 2018 kommer til å komme viktige avgjørelser!
I Senegal kan det jo komme en melding når som helst.Der er det litt flere involvert!De har jo allerede snakket.Selv om de ikke kom til en deal,virket det iallfall som de hadde noe å forhandle om,siden de satt godt på overtid med samtalene!Og med total,som oxo kan bli berørt,har Senegal litt press på seg.Total skal jo egentlig drille i 2019,og da vil de vel gjerne ha denne saken ut av verden!Så tror ikke apcl/Senegal blir kjørt løpet ut i voldgift.Da blir iallfall planene til total spolert.Og regner med total har en påvirkningskraft på Senegal.Så i Senegal tror jeg,som i Gambia 2014,at man plutselig for melding om forlik!:)Ikke troa på noe langvarig der!Så for meg virker det som at det i h2 2018 kommer til å komme viktige avgjørelser!
thief
06.09.2018 kl 13:00
3464
Noen andre som har tenkt igjennom når man burde høre no:=)?
RGTBJØRN
06.09.2018 kl 23:45
3208
Jeg har god tid men umulig å si noe det kommer oppdateringer i nær fremtid,som det bruker å være tar det lang tid. Er bare å vente. Plukker helt sikkert mere aksjer på svakhet på kr. 1 og lavere hvis anledningen byr seg.
Andyo
07.09.2018 kl 00:46
3152
Thief.
Helgardering fra min side og det er H2 - 2018 for alle de pågående prosesser :)
Gambia - 41(5) avklaring - ikke medhold men tror saken da går videre @ ICSID
Sengal - løsning før dette går videre @ ICSID
Sierra Leone - farm-out før drill/drop november
Det er vel det jeg tenker sånn kortfattet - ren magefølelse :)
Helgardering fra min side og det er H2 - 2018 for alle de pågående prosesser :)
Gambia - 41(5) avklaring - ikke medhold men tror saken da går videre @ ICSID
Sengal - løsning før dette går videre @ ICSID
Sierra Leone - farm-out før drill/drop november
Det er vel det jeg tenker sånn kortfattet - ren magefølelse :)
-
«
- 1
- 2 »