Kong Halal er vår konge

atnorhe
18.05.2020 kl 09:54 608

I åpen bil, besøkte han sine landsmenn i Oslostan på 17mai.Moskeene var pyntet til fest, og folket stod som sild i tønne for å hylle den høyeste kasten i landet:-)

Noe moske-besøk ble det ikke denne gangen, siden alle rutiner må forandres.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/mRqmRg/folkets-konge
cybear
18.05.2020 kl 10:20 590

Til gjengjeld så kongen seg tjent med å svippe innom Grønland i inkluderingens ånd. Det verste er imidlertid at vi en dag skal få Mette-Marit, tidligere kjent som Sørlandsporten, som dronning. Dét blir nok spikeren i den velkjente kisten for det norske søplekongehuset.
Slettet bruker
18.05.2020 kl 10:29 585

Og Erna viste i 17. mai sendingen av NRK programmet "Alle mot 1" at hun har dårligere vurderingsevne enn det norske folk, så hun tapte!

Men slik Eliten pleier å gjøre det i sin Pay-for-Play korrupsjon, så var det laget en liten vri på programmet:
Ikke bare kunne Erna se hjelperne på skjermen som ivrig viste henne om hun skulle justere sine bets opp eller ned, hun vant premien for sitt politiske deggebarn selv om hun tapte!!!

Vi Folket betaler selv på vår egen grunnlovsdag for at Eliten skal leke seg med sine hjertesaker!

Åsså jeg som trodde at gatefotball var noe som var helt gratis... Hva er greia her liksom?

PS. For kongefamilien hadde det vel blitt litt stusselig uten Folkets hyllest - god mat, tjenerskap og luksuriøse omgivelser til tross - så derfor reiste de rundt for å la seg hylle - ikke bare av 'det norske folk', men især fra 'alle verdens folk' - hvis enquêten som ble vist på NRKs oppsummeringsprogram stemmer sånn noenlunde. En avnasjonalisert og globalistisk 17. mai feiring som var Kong Halal og KronPinsen verdig!

Redigert 18.05.2020 kl 10:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.05.2020 kl 12:06 555

Dette innlegget skjønte i alle fall ikke jeg så mye av. Så ærlig kan jeg være.
Fluefiskeren
18.05.2020 kl 13:24 540

Dette var vel en spøk. Dårligere vurderingsevne enn det norske folk.

Hun slå jo nesten hele landet helt alene. Oppgavene er også laget slik at det i stor grad er avhengig av tipping. Det er stort sett Norge som vinner hver gang. Kaster du mange nok piler på et pilspill så vil gjennomsnittet av dem være i blinken.
Slettet bruker
18.05.2020 kl 13:51 528

Norsk "nordmenn er alt og alle fra hele verden ".
Kongens nye "svigersønn" passer perfekt inn i denne formuleringen i HMK Kongens tale: Nordmenn er trøndere, innvandrere, tror på Gud og Allah og liker Grieg og Kygo. Nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre. Nordmenn tror på Gud, Allah, Altet og Ingenting, sa hans majestet til lett humring fra gjestene. Nordmenn er en blanding av Huggorm og geit.

Norge er "Fjøslykta"i Europa. Det kommer mye drit fykende, når du henger ut en fjøslykt i mørke.
http://www.aftenposten.no/norge/Kongens-tale-Nordmenn-er-trondere_-innvandrere_-tror-pa-Gud-og-Allah-og-liker-Grieg-og-Kygo-603574b.html

Noenlunde det samme sa Ayatollah Seyyed Ruhollah Khomeini gjengitt fra sin bok. Tahrir al-Vasyleh, fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990
http://www.nairaland.com/1086492/ayatollah-khomeinis-book-sex-shias
https://www.youtube.com/watch?v=IKFawrThavw
“A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on. However he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village, however selling the meat to the next door village should be fine.” –
Men deretter måtte du ta livet av det, slett ikke spise det selv, men gjerne gi, eller selge det til dine naboer. I demokratiet og folkestyrets norske navn er Kongeriket Norge mottaker av denslags og er stolt av det hele.

Nordmenn med staten sin er en narr i navn og gjerning. En tosk til lands og vanns, men dette er en stat, folkestyre, demokrati og kongedømme? En asylant koster 85-120 000.- pr mnd. En utslitt pensjonist, som kongeriket har holdt for ap og narr et helt liv, får 15-20 000.- HMK kongen må selv ha 460 millioner pr år, fra et år til et annet i følge Hegnar. For å være for oss nordmenn hva Ayatollah Khomeini er for sine i Iran.
Slettet bruker
18.05.2020 kl 14:14 514

Kaster du mange nok piler på et pilspill så vil gjennomsnittet av dem være i blinken.

Den tror jeg du må forklare nærmere.
Slettet bruker
18.05.2020 kl 14:15 509

Kongen for det norske folk døde med Olav. Den nåstilte, i arvet men ikke egenfortjent posisjon, inkluderer alt som befinner seg innenfor grensen, lovlig eller ulovlig, ønsket eller uønsket, bidragsyter eller parasittisk, demokratisk eller islamsk innstilt, nordmann eller utlending, og født hvorsomhelst, med eller uten aksept for å tilpasse seg norske verdier. Det er ikke riktig å klandre ham for dette, han viser bare ikke de egenskaper man forventer å finne hos en høvding. Han fornemmer ikke at det summer en murring, tidvis høylytt. Han misoppfatter hyllest, som om den gikk til ham selv. Oppfatter ikke at den gjelder landet Norge. Med alle sine skavanker og urettferdigheter. Men likevel det beste på Jorden. Kan ikke byttes mot noe bedre, som ikke finnes. Tiden er inne for å avvikle monarkiet. Til det egalitære samfunn.
Slettet bruker
18.05.2020 kl 14:27 497

Mulig jeg tar feil, men Dronning Sonja så ikke ut til å huske de første 2 linjer i selve fedrelands sangen..............?
Slettet bruker
18.05.2020 kl 14:46 490

He he - den globalistiske eliten har for lengst fjernet seg fra sitt folk og folkets tilhørende nasjon!

Michelle Obama: "All this for a damn flag" - and Barack Obama nodding his agreement:
https://twitter.com/QAnon_Report/status/1258028582586253315
Slettet bruker
18.05.2020 kl 14:48 489

Furuset er i ferd med å bli et område i Oslo uten nevneverdig innslag av etnisk norske – eller innvandrere med hjerte for Norge. Det er kanskje derfor 17. mai feiringen blir helt marginal – og samler kun få personer, slik vi ser av bildet i Groruddalen.no. Dette er normalen på Furuset, ikke et unntak som følge av korona-situasjonen.
Utviklingen går sin gang, og mange med røtter i Groruddalen har forlatt hjemstedet med både uro og sorg i hjertet. Samtidig forsvinner de norske tradisjonene med utflytterne, uten at dette blir gitt oppmerksomhet verken hos våre politikere eller i media.
https://www.document.no/2020/05/18/17-mai-er-vi-sa-glad-i-eller-befolkningsutskiftningen-setter-sitt-preg-pa-feiringen-i-groruddalen/
Slettet bruker
18.05.2020 kl 15:04 482

Et storting som frenetisk endrer staten, landet og riket sin egen Grunnlov, viss Grunnlov er selve bærebjelke og kjørebok i utforming av riket eget lands lovverket, den er å være i stadig endring, men hva blir da lovverket forøvrig? Et makkverk selvsagt.
https://lovdata.no/artikkel/endringer_i_grunnloven/1383
Redigert 18.05.2020 kl 15:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.05.2020 kl 15:09 479

Norges Storting eller EU? Den dreier seg ikke om at NAV har gjort feil eller ikke men hvor beslutningene om trygdepolitikk skal taes. Naturligvis klarer både mediene og andre å gjøre den om til en tabbe-sak for NAV som den også er. Men det er ikke hovedsaken.
https://www.derimot.no/politikus-nav-saken-er-eos-skandalen/

https://steigan.no/2020/05/den-store-hydrogenkalkunen/

https://steigan.no/2020/05/biosikkerhet-blir-den-nye-politikken/
Redigert 18.05.2020 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
abetullah
18.05.2020 kl 15:16 469

Med både kongen og kronprinsen som svorne bilderbergere, er det ikke på noen som helst måte snakk om at vi har, og skal ha et fritt og selvstendig Norge.
Kjøss katta der den lukter verst ...
Slettet bruker
18.05.2020 kl 15:32 461

Og bruke over en halv milliard på dette kongedømmet vårt er jo meningsløst. Jeg kan ikke tenke meg noen andre familier, som bør lov til å bosette seg i den flerkulturelle Groruddalen, som de selv har ivret for og har lykkes med "å flerkulturelle" i flere decennier. En 4 værelses leilighet uten heis, (for trim) med nærhet til sommer-koteletter butikkjeden Rema bør passe. Da vil de få stemmerett også, slik alle vi andre «heldige» også har, her i dette klovneriket vårt?
Redigert 18.05.2020 kl 15:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.05.2020 kl 16:01 447

HMK er nå bare heldig og ikke lenger Hellig? Kongens immunitet består, det er kun ordet «hellig» eller «heilag» som har gått ut: https://lovdata.no/artikkel/endringer_i_grunnloven_vedtatt_8__mai_2018/2139

Dette har forundret meg. Kongedømmet er en del av den norske staten. HMK har ikke stemmerett og for dette avlønnes han sin familie med hele 460 millioner pr år ifølge T. Hegnar. Grunnloven § 1. Kongeriget Norge er et frit, selvstændigt, udeleligt og uafhændeligt Rige. Dets Regjeringsform er indskrænket og arvelig monarkisk. NB Er det folket som er innskrenket? Deres egne folkevalgte har jo stemmerett noe HMK ikke har? HMK er også Hellig (vi andre er bare heldige) I Grunnloven § 4 (opprinnelig) står det at er HMK kongen er «hellig» og han kan ikke lastes. I henhold til Grunnloven § 2 er den protestantiske religion gjelden i staten og for statens ledere.

Det første av de 10 bud sier. «Du skal ikke ha andre guder enn meg»? Er det folket med det parti valgte folkestyret sitt som er innskrenket? Eller kongen med riket sitt. EØS er jo bevis godt nok, ja, Vel så bra, som dette rettsoppgjøret "rettstaten" etterpå mente kongedømmet som de hjemvendte rømte og u-valgte med Dette har forundret meg. Kongedømmet er en del av den norske staten. HMK har ikke stemmerett og for dette avlønnes han sin familie med hele 460 millioner pr år ifølge T. Hegnar. Grunnloven § 1. Kongeriget Norge er et frit, selvstændigt, udeleligt og uafhændeligt Rige. Dets Regjeringsform er indskrænket og arvelig monarkisk. NB Er det folket som er innskrenket? Deres egne folkevalgte har jo stemmerett noe HMK ikke har? HMK er også Hellig (vi andre er bare heldige) I Grunnloven § 4 (opprinnelig) står det at er HMK kongen er «hellig» og han kan ikke lastes. I henhold til Grunnloven § 2 er den protestantiske religion er gjelden i staten og for statens ledere. Det første av de 10 bud sier. «Du skal ikke ha andre guder enn meg». Det er folket med folkestyret sitt, som her er innskrenket. Og så visst ikke kongen med riket sitt. EØS er jo bevis godt nok, ja, Vel så bra som dette rettsoppgjøret "rettstaten" etterpå mente kongedømmet som emigranter, hjemkommet på de samme staters skip, de ble hentet i og av som nå var våre nye okkupanters. Montesquieu sa at man ikke skal røre lovene uten å skjelve. EØS hva er det for noe?
Stephen
19.05.2020 kl 09:05 372

Sannelig jeg sier Dere: Staar jeg noengang på en landevei med 3 kasser gulrøtter og fire halvtamme girafer; og Halal og Sonya på tilfeldig vis; kommer putrende i åpen bil, punkterer og blir stående ved siden av meg. Eller stopper pga kokende radiator. Ja da kommer jeg til å tømme gulrøttene i baksetet, og slippe sjirafene fri. Tenker nok det blir livlig bruk av tunger, ståhei, da ja. Som før da man på utsiden av bygdefester kunne lukke øyene og tankene gikk til "elg går i våt myr"lyder, fra diverse bakseter.


H7 og God Jul Mvh. Stephen
Redigert 19.05.2020 kl 09:18 Du må logge inn for å svare