BerGenBio Q1-2020

Nanoq
BGBIO 18.05.2020 kl 18:16 25231

Q1-rapporten i morgen blir jo en historisk interessant kvartalspresentasjon ( https://www.bergenbio.com/bergenbio-asa-invitation-to-first-quarter-2020-results-webcast-presentation/ ).

Tviler selv på at det kommer noe særlig nytt omkring Bemcentiniv's fasttrack i UK allerede nå, men håper at det kommer nyheter omkring mulige nye partneravtaler etter den siste tidens store COVID19-eksponering av selskapet og dets pipeline.

Også nyheter omkring utviklingen i Bencentiniv-pipelinen vil nok komme, en positiv oppdatering vil uten tvil bli positivt mottatt av markedet. Det langsikta potensialet her er jo stort.

Om denne kvartals-rapporten er interessant, så blir den neste om 3 måneder ikke mindre interessant. Til den tid vet vi nok med nokså stor sannsynlighet om Bencentiniv er en effektiv medisin mot Corona19-virus - og andre (coronavirus)sykdommer.

Selv vurderer jeg at Bencentiniv har en god mulighet for å bli godkjent som en effektiv og sikker medisin for ihvertfall noen pasienter, og vil bli en av kanskje flere medisiner som fort kommer i bruk mot denne sygdommen.

Time will tell. Lykke til der ute i finansjungelen, hvor de mange store, sultne og tålmodige finansrovdyrene elsker et hurtig måltid bestående av utålmodige og fryktsomme småinvestorer.
Redigert 21.01.2021 kl 09:19 Du må logge inn for å svare
Lordstock
19.05.2020 kl 11:30 4545

Det var bare en patient og kan ligesåvel være by chance at cancer patienten fik en let omgang Corona
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
protagoras
19.05.2020 kl 11:33 4505

Nå skal den ned under emisjonskurs slik at rep'en kan avlyses.
Det gir ny kjøpsmulighet for den optimistiske.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Clank
19.05.2020 kl 11:34 4507

De sykehusene som nå er i gang med ACCORD screener COVID-pasienter. Noen er alvorlig syke og noen har mildere symptomer. I presentasjonen refereres det til en "skala" med 9 punkter som beskriver hvor syke pasientene er. Bergenbio skal ta inn pasienter i 3 av punktene. Så her er det altså 4 av 8 sykehus som selekterer ut pasienter til denne studien.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 11:34 4500

Ble noen klokere, lang vei men håp.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
JanOrge
19.05.2020 kl 11:34 4505

Slår du en strek over Corona er aksjen på 20kr. Bare se hva som skjedde i slutten av april med kursen.... Den generelle antivirale effekten av AXL-hemmere har vært kjent i årevis. Aksjen hoppet ikke 150 % uten håpet om Covid-behandling.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 11:34 4535

Fjord,
du er helt på viddene:
- Covid ble tildelt BGBUIO fordi KREFTpasienter syns å ha motstått virus under AXL-behandling
- Corona-prosessen er jo mot syke personer, angitt med hva slags syke personer som skal behandles (kat. 3, 4 og 5 på listen)
Les presentasjonen før du tuller mer nå!
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
19.05.2020 kl 11:36 4484

Joda, har fått med med det med kreft, det var uttalelsen at "ingen av testpersonene som har fått corona" som fikk meg til å lure på hva som foregår.



Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Herman*
19.05.2020 kl 11:51 4448

Her var det en del positivt og noe skuffende. Det er bra at ledelsen uttrykker sterk tro på positive kliniske resultater i løpet av sommeren. Også positivt at Covid19 er bare ett av mange virus som rent teoretisk bør kunne behandles med god effekt. Vi må heller ikke glemme data som skal presenteres den 25.6, disse kan også være kursdrivende. Negativt at de har skap er inntrykk av at studiene kunne starte umiddelbart når de trenger en måned på å rekruttere pasienter. Dette er nok normalt, men det virker ikke som de har det travelt. Latterlig av CEO å forsøke å bortforklare sine uttalelser. Slik jeg tolker det, ble han «lurt» til å estimere sannsynligheten for suksess, noe han aldri burde ha gjort. Hvis disse uttalelsene var feil, hadde han selvsagt dementert dem. Dette er bare er forsøk på å redde ansikt. For øvrig ren tortur å høre bergensere som ikke er stødig i engelsk.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
19.05.2020 kl 11:54 4421

Joda, 80% ser ut til å ha vært vesentlig for mange, da bør han iallfall være mann til å presisere, han sa det var tatt ut av en sammenheng, hvilken sammenheng da?

Burde ikke være så vanskelig å forklare hva han faktisk mente.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Herman*
19.05.2020 kl 12:04 4365

Jeg skjønner ikke hvorfor dette med at bare en av deres kreftpasienter har fått cov19, er noe stort tema. De har 55 pasienter som er over middels opptatt av å beskytte seg selv da de er i risikogruppen. Det ville vært rart om det var mange flere.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
19.05.2020 kl 12:31 4214

Du misforstår, det jeg mente var å få forklart hva man mente med uttalelsen "ingen i kontrollgruppen har fått corona".

Innrømmer at jeg ikke har studert alt i detalj, burde nok gjøre det før jeg skriver men har ikke tid nå, "det er bare et forum". ;-)

Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Lordstock
19.05.2020 kl 12:38 4136

Jeg troede Bemcentinib var 1st kandidaten ?? Viste ikke dette
Hvis BGBIO viser effekt i Covid-19 i "ACCORD" som er 1 fase af flere forsøg, vil 2. fase være inkludering i "Recovery" studiet for at bekræfte de tidlige effekter i ACCORD. Recovery studiet har allerede inkluderet HIV medicinen lopinavir-ritonavir og test af low-dose Corticosteroids
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 12:45 4075

Jeg er redd denne Covid19- satsingen kan bli et minus for BGBIO i stedet for et pluss. Det tar på en måte fokus bort fra det de burde fokusere på
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
19.05.2020 kl 13:02 3967

Jeg forstå at det er litt russebusspenger i aksjer for tiden :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 13:04 3965

Yng,
hehe
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
19.05.2020 kl 13:32 3840

Russen har tatt exit her i dag og en ny inngang i FIVEPG ... :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 13:40 3774

Vil vi se noen større oppkjøp på slutten av dagen tror dere, ligger stille nå rett under 40?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
BillVonka
19.05.2020 kl 13:47 3730

Rett under 40 eller litt over 30
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 13:48 3729

Vi må jo bare håpe det. Jeg venter også på at meglerhusa skal komme med uttalelser i media, som de ofte gjør etter kvartalsrapport. Da vil jeg jo forvente at kjøpsanbefaling opprettholdes og sterkt positive ord om fremtiden. Jeg ser ingen grunn til at denne skulle gå ned på kvartalsrapporten og mediasaken i går som ikke var relevant.

Selv kjøpte jeg 1000 aksjer på 49,25, og 1000 aksjer på 49,0 og 1000 aksjer på 48,0 og til slutt 1000 aksjer på 44,0. Har det ikke så godt nå, men sitter stille i båten, fordi nedgangen ikke gir mening.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 13:56 3830

noki,
herlig å lese en ærlig sjel uttale seg! Kred til deg!
Det går nok bra til slutt, skal du se :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
_of_osebx
19.05.2020 kl 14:01 3809

FIVEPG grafen ser unektlig lik ut Bitcoin på 20.000 USD.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
19.05.2020 kl 14:03 3795

Den sammenligningen er kun relevant dersom noen håpte på at bitcoin hjalp mot en alvorlig sykdom.



Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
19.05.2020 kl 14:07 3771

Den kommer og vil passere ditt snitt om ikke lenge som ikke er mer enn knappe 10 kroningen over eminivået - kursen konsoliderer seg før videre oppgang noe den som oftest gjør etter at den har vært nede og tettet teknisk gap som den nå har gjort.

Det som vil trigge kursen fremover vil være løpende oppdateringer om og rundt ACCORD og med det så mener jeg alt i fra rekruteringsstatus til testresultater.

I tillegg så kan det tikke inn nytt fra noe av alt det andre i pipeline:

https://www.bergenbio.com/pipeline/
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
19.05.2020 kl 14:19 3685

Tja, jeg tipper 45 i kurs ved ukelsutt, og trodde jeg var ganske negativ. Det er en lang vei til vi får svar på dette så tipper kursen vil variere mellom 35-45 en god stund.

Dersom det oppstår rykter kan mye endre seg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 14:26 3639

Har tro på at det kan være lurt å sitte rolig i båten om en har tro på case, det har jeg. Men, skal uansett bli spennende å se hva meglerhusene gjør med kursmål. Kan ikke forestille meg at den går under 40. Var nok litt heldigere enn deg på kursen jeg kom inn på her, men har svidd meg litt på Nano her inne :O

Vil alltid være lurt å spre litt på aksjene, min kjedelige portefølje ligger hos Gjensidige Forsikring, er en dønn kjedelig aksje å følge med på, men gjør at en kan ha litt is i magen på selskap med risiko :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 14:28 3632

Tror vi alle var optimistisk :) Men, mye igjen av uken enda :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
19.05.2020 kl 14:43 3586

Jeg forstå at det er litt russebuss penger i aksjer for tiden, og at det er noen som er triggerhappy på kjøp- og salgsknappen.

Det er en del ting du bør vite før du investerer i farma aksjer:
- Utviklingen av et farmaselskap tar veldig, veldig lang tid. BergenBio startet i januar 2008 (forskningen startet før dette). Det er ennå lenge til de kommer til å tjene penger. Om du har kortsiktig horisont, så er ikke dette noe for deg, bortsett fra om du prøver å tjene noen kroner på at meldinger underveis skal endre aksjekursen.
- Det ser kanskje overveldende ut på papiret at farmasiselskap ofte er verdsatt til mangfoldige milliarder, og omsetter for milliarder. Veien dit derimot, skjer gjennom svært mange emisjoner som vil holde kursen tilbake.

For BergenBio kan dette være en helt annen historie.

Jeg synes forresten ikke det var noe spesielt overraskende negativt i Q1 presentasjonen. Det var omtrent som forventet, eller mer positivt enn forventet. Om du synes det var mye negativt, så burde du gå i deg selv og dine evner til å forutse hva som kom til å bli meldt, heller enn å klage på ledelsen i selskapet og alle andre enn deg selv. De aller fleste av investorene ble ikke overrasket. Hva var det du ikke forstod, siden du ble overrasket?

Det vi kanskje kunne håpet på, men som er utenfor BergenBios kontroll, er at de hadde kommet litt lengre med rekruttering av pasienter til ACCORD studien. Men om det betyr at resultatene fra fase II studien vil bli publisert en uke eller to senere enn det vi som best kunne håpet på...vel... Jeg tror vi overlever likevel.


Som kanskje noen av dere har fått med seg, så har jeg pløyd gjennom alt det jeg har klart å grave frem på noen uker om forskning på bemcentinib, og jeg er selv helt sikker på at BGBIO kommer til å lykkes i studien.
For dere som ikke investerer i aksjer til vanlig: Selskapet kan ikke si at de vil lykkes før resultatene er klar, uansett hvor sikre de føler seg.
De kan heller ikke si noe om hvor de tror aksjekursen kommer til å være om en måned eller et år osv. Da ville de bryte retningslinjene til Oslo Børs, og ville fått bot. De vil kunne bli holdt personlig økonomisk ansvarlig osv. Det burde være unødvendig å nevne dette, men det virker som noen likevel her har behov for å høre det.


Som det ble forklart i presentasjonen, så er det ikke bare å rekruttere en tilfeldig corona-pasient til studien. Pasientenes tilstand må oppfylle en liste med spesifikke kriterier. Det skyldes at for at man skal kunne være sikker på om bemcentinib virker eller ikke virker, så må både de 60 som kommer til å få bemcentinib, og de 60 som kommer til å få en placebo-tablett være så like som mulig.
Dvs pasientene må ha noenlunde samme sykdomsforløp, tilsvarende alvorlighetsgrad, ha samme underliggende sykdommer (om noen) osv osv. Om ikke, så vet man jo heller ikke om det er medisinen som virker, eller om det er andre forhold som kan forklare forskjell mellom gruppene.


Dette tar selvfølgelig litt tid. Når det gjelder opplæring, så tar det selvfølgelig ikke en uke å forklare hvordan man gir en tablett, men dette skal inn i hverdagen til personalet, og for å sikre forskningsmessig høy kvalitet, så må rutiner OG RAPPORTERING sikres slik at alle kan være sikre på at alle pasienter har fått riktig medisin, at alle rutiner blir fulgt. Ikke bare rutinen om å gi en 200 mg bemcentinib pille- eller en placebo pille til hver pasient. Alle andre rutiner må også være så lik som mulig, og det må sikres at disse pasientene ikke plutselig blir flyttet til et annet sted, at ikke en lege plutselig begynner å endre på medisineringen til noen pasienter uten at det er kritisk nødvendig osv osv.

Alt dette må ordnes i forkant. Man kan ikke reparere feil i etterkant.


Jeg tror dere må se på BergenBio på følgende måte:

BergenBio er et kreftmedisin selskap, som også er plukket ut til å være med i en studie der medisinen kan bli brukt mot coronaviruset dersom de lykkes i ACCORD studien. Hvor mye inntekter det vil gi som corona-medisin er som Godfrey sier: vanskelig å anslå. Selv om vaksiner kommer på plass, så vil det fortsatt være behov for medisinen, og selskapet vil komme i en posisjon der de kan få relativt solide løpende inntekter i en veldig viktig fase i utviklingen av selskapets kreftmedisiner.

I motsetning til mange andre farmasiselskap i pre-kommersiell fase, så vil suksess i ACCORD studien medføre at selskapet kan utvikle kreftmedisinene med redusert behov for fremtidige emisjoner, eller i beste fall: med nær sagt ubetydelig behov for fremtidige emisjoner.
(etter rep emisjon).


Selv om Moderna oppnår full klaff på sin vaksine helt til kommersialisering, så vil likevel mange land kjøpe inn bemcentinib gitt at BergenBio oppnår suksess i ACCORD studien. Det er også mulig at medikamentet kan bli tatt i bruk i enkelte land før fase III studien er ferdig. Ref remdesivir og hydroxychloroquine.
Og det vil skje på mye høyere aksjekurs enn dagens kurs... Det er en bankers prediksjon.


Det er flere av dere som har holdt på med gjettekonkurranse på kursen ved stengetid i dag, stengetid på fredag osv. Sånne konkurranser kan være gøy det, men om du tror du vinner fordi du har skills, så kommer du til å bli veldig skuffet lengre frem. Eller så har du umenneskelig bedre kontroll på nervene til blåruss, rødruss og erfarne og uerfarne investorer, enn det de selv har.

Over tid er det svært få investorer som oppnår mye høyere avkastning enn index. Og om du skal lykkes i å skape meravkastning, så blir det ikke fordi du er så god til å gjette. Daytrading er også noe helt annet, om det er det du prøver på. Jeg ville ikke anbefalt å daytrade en aksje som denne, om ikke du vet hva du holder på med. Det er fort gjort å gjøre noe dumt underveis som medfører at du mister mye mer enn gevinster du har klart å skrape sammen på noen gode dager.


Jeg tror det er lav risiko for at jeg tar feil, om jeg sier at du kan kjøpe denne aksjen på dagens nivå og sitte til slutten av juni - begynnelsen av juli med solid gevinst.
I slutten av juni kommer oppdatering på pågående kreftstudier 25. juni, og vi begynner å nærme oss publisering av data fra ACCORD studien. Investorer med relativt kort tidshorisont vil begynne å flytte penger over fra andre investeringer til BGBIO i den perioden for å få med seg oppgangen i BGBIO før publisering av data fra ACCORD studien.

Noen kommer til å hoppe av og sikre gevinst før publisering av resultat fra ACCORD studien. Andre tar et lodd for å få med seg den store oppturen som kommer om resultatet fra studien medfører at bemcentinib flyttes til fase III. Om du tenker deg litt om, så tror jeg du klarer å se at aksjekursen kommer til å være mye høyere på sommeren dess nærmere viktige triggere vi kommer, enn den er i dag.

Selv om noen har kastet kortene i panikk eller frustrasjon i dag og i går, så bør du også være klar over at det sitter andre personer i selskapet med mye mer informasjon enn deg selv. Jeg tror ikke Trond Mohn har kjøpt seg inn for å bli største aksjonær, bare for å selge seg ut fordi 4 av 8 sykehus har startet opp med å selektere pasienter. Han har heller ikke solgt seg ut fordi Moderna sendte ut en pressemelding i går. Han kommer heller ikke til å selge seg ut neste gang Moderna skriver i en melding at utviklingen av vaksinenen går etter planen.
Det vil uansett være behov for bemcentinib.

Om det derimot skulle vise seg at bemcentinib har mer bivirkninger enn tidligere antatt, eller at bemcentinib er mindre effektiv mot kreft enn antatt, så bør du kanskje revurdere investeringen.
Eller kanskje også om det viser seg at bemcentinib er mindre effektiv mot coronaviruset enn forventet.
Så langt er det jo ikke noe i den retningen som ødelegger for BergenBios business case.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Nanoq
19.05.2020 kl 14:47 3584

I en liten aksje som BGbio skal man som investor tåle å oppleve stor volatilitet. I perioder skal det ikke mange penger til for å flytte kursen mange prosent. "Big Money" kjenner strategien, både når de vil billig inn, og når de vil ut på høye kurser.

Som et finansielt sterkt biotech-selskap med en spennende kreft-pipeline og et potensielt meget stort COVID19-eventyr bare 2-3 måneder fram i tid, så har jeg vanskelig for å se at kursen på BGbio de neste par månedene skal mye lavere fra dette 40 kr nivået, kanskje bortsett fra kortvarige intradag-utsving.

Jeg sitter i hvert fall rolig med mine aksjer (20% av min frie likvide formue), kjøpt til en snittkurs på dagens nivå.

Lykke til der ute. Og for å citere gamle Warren Buffet enda en gang: Børsen er et sted hvor verdier blir overført fra de utålmodige til de tålmodige.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 14:58 3552

Kloke ord fra både Yngling og Nanoq.
Bra for debattkulturen er det også!
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
_of_osebx
19.05.2020 kl 15:02 3522

warren buffet sier også noe om greed and fear. her i tråden er det mest greed, og litt fear.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
_of_osebx
19.05.2020 kl 15:04 3537

FIVEPG er et spillelskap tho. :p svarte rishcoho på plasseringen hans
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Lordstock
19.05.2020 kl 15:08 3506

Fint skriv, særligt hvis du ikke var helt så nedladende i din tone :-)
I din DD, har du fundet noget om resultaterne fra studierne af BGB324 / Bemcentinib i Zika og Ebola virus, som blev lave nogle år tilbage. Richard nævner det i video 25:00. Han siger BGB324 virker men hvad er så grundet til at BGB324 ikke er på markedet idag mod Zika og Ebola ?
https://www.youtube.com/watch?v=gy7OgPxrFEM&t=779s
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Trainspotter
19.05.2020 kl 15:20 3451

Fin summering av dagens situasjon, Yngling! Apropos ACCORD studien som du skriver om, er listen over ACCORD-2 kandidatene interessant:

Product name: Bemcentinib
Product code: BGB324
Pharmaceutical form: Capsule, hard
Specific paediatric formulation: No
Routes of administration for this IMP: Oral use

Bemcentinib, also known as BGB324 or R428, is an experimental oral small molecule that is an inhibitor of AXL kinase


Product name: MEDI3506
Product code : MEDI3506
Pharmaceutical form: Solution for injection
Specific paediatric formulation: No
Routes of administration for this IMP: Intravenous use

Astrazeneca's. Area under investigation: diabetic kidney disease


Product name: acalabrutinib
Product code : ACP-196
Pharmaceutical form: Capsule, hard
Specific paediatric formulation: No
Routes of administration for this IMP: Oral use

Acalabrutinib (trade name Calquence) is a medication used to treat a type of non-Hodgkin lymphoma known as mantle cell lymphoma.


Product name: Zilucoplan
Pharmaceutical form: Solution for injection in pre-filled syringe
Specific paediatric formulation: No
Routes of administration for this IMP: Subcutaneous use

Zilucoplan is a synthetic macrocyclic peptide inhibitor of the terminal complement protein C5, with potential anti-inflammatory and cell protective activities.


Product name: Heparin
Pharmaceutical form: Solution for injection
Specific paediatric formulation: No
Routes of administration for this IMP: Inhalation use

Heparin is an anticoagulant (blood thinner) that prevents the formation of blood clots.


Det er lite som tyder på at det vil kunne oppstå noen direkte konkurranse mellom de ulike behandlingene, flere av dem vil kunne brukes samtidig. Covid19s symptomene er mange, og ut ifra enkle google søk ser flere av kandidatene ut til å være rettet mot noen av disse symptomene, f.eks blood clotting, nyreproblemer, osv.

"Vår kandidat", derimot, angriper viruset direkte. Eller rettere sagt (som Godfrey sier) INDIREKTE, ved at den forhindrer at viruset i det hele tatt kommer inn i cellene, slik at corona ikke engang vet hva som skjer, men bare tror den har kommet til feil sted, og dør av seg selv uten engang å prøve å mutere. Og som tilleggseffekt aksellerers kroppens eget immunforsvar.

Jeg tror dette vil bli meget bra utover sommeren. Spennende ihvertfall!
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
19.05.2020 kl 15:31 3381

Jeg har lagt ut studiene på bemcentinib mot zika og ebola i tråden som omhandler forskning på bemcentinib. Slik jeg forstår forløpet til de studiene, så var dette studier utført av andre enn BergenBio, der flere medikamenter ble testet.

Det koster mye å utvikle medisiner, og innebærer også risiko for store tap om du ikke får suksess med kommersialisering. En annen side ved det er at det er lettere å få inn tunge investorer til medisiner som man kan forvente å få mye betalt for. Betalingsevnen for Ebola medisin er ikke veldig stor i forhold til prisen du kan få for kreftmedisiner. Jeg tipper at BergenBio har sett mye større oppsidepotensial med lavere risiko for de studiene de har valgt å prioritere nå.

Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
19.05.2020 kl 15:41 3349

Av medikamentene i listen er i hvert fall 2 av dem tenkt til å redusere cytokine storm. Så vidt jeg kan se er det bare heparin (i lav dose) som har potensiale til å kunne brukes bredt til mange pasienter i et tidlig forløp. Heparin er så vidt jeg forstår også en AXL inhibitor. Warfarin burde også vert på listen deres? Noen her med mer kunnskaper enn meg som vet hvorfor de har valgt å inkludere heparin over warfarin?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
rischioso
19.05.2020 kl 16:16 3265

Plasseringen min?

Ikke er jeg russ og ikke har jeg investert i fivepg, men tok det for gitt at det var der russen hadde havnet etter at de tok exit her - jeg var en av de som kjøpte aksjene de lempet ut her et lite stykke nede på 30 tallet og er fornøyd med det... :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 16:33 3208

At folk tør å ha penga i denne aksjen. Her er det bare tøm og røm som gjelder. All inn på NAS isteden
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.05.2020 kl 16:44 3162

Ble visst Ralla her idag.He he.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
_of_osebx
19.05.2020 kl 17:07 3091

Ah. Da misforsto jeg. Men grafen ser fortsatt lik ut. Bulltrap fasen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare