BGBIO: Godfrey: Frequent dialogue with many potentials partners

Joda, endelig noe "konkret", vel samtaler kan bety mye, eller mindre enn ingenting...

Tålmodighet kan lønne seg, bare å vente å se.
Korsar
19.05.2020 kl 11:37 791

Jeg er ikke den som maser om partnering/oppkjøp i utide.
Men BGBIO har 5 studier i fase 2 nå, samt Covid-løpet.
Da begynner du å bli ganske interessant for partnering/oppkjøp.

Intent nyt i bemærkning om partnerskaber. Faktisk er CEO mere tilbageholdende end ved sidste CC. Her sagde han at de talt emed ALL de rigtige partnere om timing og hvilke triggers der skulle til for at indgå partnerskaber. (trial result obviously)
MEN jeg tror at de tænker selv at køre fase 3 med deres nye 900 MILL NOK på bankbogen. Det vil skabe mere værdi for investorerne i længden, men vil helt sikkert også kræve meget mere tid end hvis de laver fase 3 med store internationale pharmaselskaber.

Hadde håpt på noe i dag som hadde kjørt opp kursen iallfall litt, når det motstate skjer blir man litt skuffet.

Kjøpte flere aksjer på under 40 i dag men ligger på omtrent break even så det er vel bare å vente. Kursen kan jo gå mye ned (og/eller opp) før man får noe mer konkret, er ikke dette gambling på børs så vet ikke jeg.
Korsar
19.05.2020 kl 11:53 621

Lord,
mye av det du sier høres fornuftig ut ifht det vi har fått vite så langt :-)
Korsar
19.05.2020 kl 11:55 606

Fjord,
vet ikke om dette er så stor gambling med den brede prosjektporteføljen BGBIO har?
Jeg tenkte jeg var fullastet men da vi så 38-tallet igjen i sted tenkte "pokker heller", og kjøpte 8000 flere aksjer (selv om snittet mitt steg en del på det, dessverre) :-)
Redigert 19.05.2020 kl 11:56 Du må logge inn for å svare
Korsar
19.05.2020 kl 13:05 408

Når den seriøse delen av markedet har fått summert opp dagens info og sett på de samlede utfallsrommene, er det vel nå snart tid for at 40+ gjeninnhentes?