BGBIO - Først i verden med fasit for Covid-19 behandling.

rischioso
BGBIO 21.05.2020 kl 14:05 13062

Ja, du hørte riktig - BGBio, en knøtt av et biotec selskap fra regnfylte Bergen i lille Norge - hvordan ble dette mulig når vi kjenner til at kappløpet nå er i full gang og det world wide med 100 av verdens største og mest prestisjefylte biotec selskaper som nå til sammen kjører nærmere 1100 trials i kampen med å komme opp med noe som virker mot Covid-19?

https://www.covid-trials.org/

Jo, for å gjøre en lang historie kort så har BGBio forsket frem Bemcentinib som det pr i dag kjøres fase 2 testinger på over 6 forskjellige trials:

https://www.bergenbio.com/pipeline/


Men er ikke dette hovedsakelig kreftbehandlinger?

Også det, men ikke bare da Bemcentinib er et antiviralt produkt:

https://gemini.no/2018/06/en-medisin-mot-flere-virus/ .


Mao, plattformen kan brukes over et bredt spekter av forskjellige sykdommer og virus inklusiv forskjellige kreftformer og andre aggressive sykdommer hvor det tidligere er rapportert at Bemcentinib utviser kraftig antiviral aktivitet i prekliniske modeller mot flere innhyllede virus, inkludert ebola og Zika-virus.

Nyere data har utvidet dette til SARS-CoV-2.1 og det er nettopp det som ligger til grunn for at BGBio ble den foretrukne og dermed den som er først ut i den prestisjefylte UK ACCORD Plattformen (The Accelerating COVID-19 Research & Development platform) hvor de gjennom det også vil være den aller første som sitter med fasit.

Med over hundre forskjellige selskaper world wide og nærmere 1100 trials på en og samme tid så er det klart at det frem til noe konkret foreligger så vil det nærmest daglig poppe opp artikler om fantastiske mulige umuligheter, MEN igjen, det er ingen ringere enn nettopp BGBio som uansett vil være den første som sitter med fasit på hvorvidt de har eller ikke har noe som kan brukes mot Covid-19.

https://forskning.no/virus/norsk-britisk-kreftmedisin-skal-testes-pa-britiske-covid-19-pasienter/1679059


Mao, det tidslinjen som er førende og et av fortrinnene til BGBio og sitt produkt bemcentinib er at det er prøvd ut over år allerede hvor det gjennom det er bevist at Bemcentinib er ufarlig å bruke så man kunne derfor hoppe over testingen som omhandler hvorvidt produktet er farlig og bruke (bivirkninger) noe som gav BGBio et betydelig forsprang.

Det er summen av disse fakta som setter BGBio i en særstilling noe som naturligvis vil fortsette å trigge interessen fremover og således aksjekursen frem til fasit foreligger ett par måneder frem i tid.

Og i påvente av nettopp fasit så vil det komme fortløpende og triggende oppdateringer om og rundt testprosessen fra alt i fra rekrutteringsstatus til selve uttestingen.

----------------------------------

KORT OPPSUMMERT:

Den 28.04 ble BGBio invitert til å være med som den foretrukne og dermed først ut i den prestisjefylte Accord Fast Track Plattformen i UK.

BERGENBIO’S BEMCENTINIB SELECTED TO BE FAST-TRACKED AS POTENTIAL TREATMENT FOR COVID-19 THROUGH NEW NATIONAL UK GOVERNMENT CLINICAL TRIAL INITIATIVE

https://www.bergenbio.com/bergenbios-bemcentinib-selected-to-be-fast-tracked-as-potential-treatment-for-covid-19-through-new-national-uk-government-clinical-trial-initiative/

Knappe 2 uker senere (14.05) så hadde 4 av totalt 8 sykehus allerede aktivert rekrutteringsprosessen for å sette hastigheten i perspektiv. Med basis i dette så er det å forvente at rekrutteringen vil være ferdig i løpet av uker og at uttestingen med bemcentinib vil starte bestående av 120 personer hvor 60 får bemcentinib i tablettform og de 60 andre får std behandling hvor de innledende resultatene veldig raskt vil foreligge og som vil være utslagsgivende for hvorvidt man går videre til 3-dje og siste fase.

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/05/19/7529486/halvparten-av-sykehusene-aktivert-for-bergenbio


BGBio, et bet man ikke kan være foruten og som ligger godt an til å utgjøre en betydelig forskjell - ikke bare for den enkelte investor, men for hele menneskeheten … ;)

Lykke til!

https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2020/05/Corporate-presentation-May-2020.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Pioneerer
23.05.2020 kl 09:21 4089

rischioso, god morgen!

Var nok en annen investering som fikk meg til opprette et nick i dette forum, men ta gjerne litt credit for det om du ønsker;) Er forøvrig lite aktiv som du kan se fra linken du la ut=)

Skulle gjerne spurt underveis, vanskelig når du nettopp har begynt følge aksjen, men det var nok av spørsmål og svar fra andre forum lesere. Agendaen min er å gjøre meg opp en egen mening om en aksje, bryr meg ofte lite om enkelte snakker opp eller ned da jeg tror personlig det har lite betydning, men når noen går fra SVÆRT LITE SANSYNLIG til DEN KAN UTGJØRE EN BETYDLIG FORSKJELL PÅ MENNESKEHETEN, ingenting er statisk men da var da voldsom vending...på kort tid...

rischioso
19.05.2020 kl 08:35
1133
noki skrev
Ser ut til at dem som forsøker å snakke ned aksjen ikke har forstått at det i dag er 19. mai og at s..
Det er jo lov til å reagere når det som først blir meldt ikke viser seg å stemme.

Selskapet gir store forhåpninger både når det kommer til tidslinje (1-2mdr) og ikke minst suksessrate (80%) og i dag 3 uker senere noe som da skulle bety resultater rett rundt hjørnet viser seg å ikke være det - ikke en gang i nærheten ...

Da har man all rett til å påpeke det og ikke minst å stille spørsmålstegn om og rundt den lovte suksessraten ...

Det er ikke akkurat betryggende at ledelsen sier en ting for knappe 3 uker siden hvor de gjennom det skaper store forhåpninger noe som kjører kursen himmelhøyt for så lynraskt sette en betydelig emisjon som de egentlig ikke trengte til en kurs som ellers ikke ville ha vært mulig hvor også insidere velger å selge for så og barbere forhåpningene rett etterpå gjennom å presentere virkeligheten - ikke bra ...
Redigert 19.05.2020 kl 08:49

Jeg har en kone så vet jo igrunn kor fort det kan snu...

Velger selv ta den informasjonen eg kan få, god som dårlig, personlige meninger er lite relativt for meg, men god konstruktiv informasjon fakta pos/neg alt blir vektet opp mot risk/rew, økonomi, regnskap og ledelse! BergenBIO har som jeg har lest på få dager utrolig mye spennende på gang (15 kliniske studier) som havner litt i skyggen av dette Cov-19, men det fra andre forum der jeg selv er mer aktiv :-D

Lykke til med investeringene, en ting er sikkert, ingen ting er sikkert, god helg!
rischioso
23.05.2020 kl 13:17 3841

RE - Var nok en annen investering som fikk meg til opprette et nick i dette forum, men ta gjerne litt credit for det om du ønsker;) Er forøvrig lite aktiv som du kan se fra linken du la ut=)

* Det er i alle fall aldri tillitvekkende å skulle etablere nytt nick for hver investering - ei heller får man aldri muligheten til å bli kjent med personen bak nicket, men det er kanskje årsaken til at noen bytter både titt og ofte - dette var ingen påstand, kun en tanke ...;)

RE - Det er jo lov til å reagere når det som først blir meldt ikke viser seg å stemme.

Selskapet gir store forhåpninger både når det kommer til tidslinje (1-2mdr) og ikke minst suksessrate (80%) og i dag 3 uker senere noe som da skulle bety resultater rett rundt hjørnet viser seg å ikke være det - ikke en gang i nærheten ...

Da har man all rett til å påpeke det og ikke minst å stille spørsmålstegn om og rundt den lovte suksessraten ...

Det er ikke akkurat betryggende at ledelsen sier en ting for knappe 3 uker siden hvor de gjennom det skaper store forhåpninger noe som kjører kursen himmelhøyt for så lynraskt sette en betydelig emisjon som de egentlig ikke trengte til en kurs som ellers ikke ville ha vært mulig hvor også insidere velger å selge for så og barbere forhåpningene rett etterpå gjennom å presentere virkeligheten - ikke bra ...
Redigert 19.05.2020 kl 08:49

* Jeg står fortsatt 100% for det jeg har skrevet her så skjønner ikke helt hvor du vil?

Ser man nå på bransjeuttalelser fra andre i ettertid så virker det å skulle fremme optimisme være en del av agendaen. Vi kritisierer Moderna, men de har ikke gjort noe annerledes enn BGBio både når det kommer til å fremme en betydelig optimisme med tilhørende emisjon og insidesalg så akkurat det virker å være noe vi må leve med.

Ja, du har helt rett i at det eneste sikre er at ingenting er sikkert og det er jo nettopp det som gjør det å være på børs spennende ... ;)

RE - Jeg har en kone så vet jo igrunn kor fort det kan snu...

* Lykke til du også hva du enn velger å investere i og ikke minst ta godt vare på den ikkelineære dynamiske kona de som gjennom det tilfører ting av betydning i motsetning til de statiske som aldri ser endringer komme før det er for sent.

God Helg!
Redigert 23.05.2020 kl 13:25 Du må logge inn for å svare
rischioso
23.05.2020 kl 13:36 3779

Interessant:

Studie tyder på at ebolamedisin har effekt mot corona
Resultater fra en ny studie ser ut til å bekrefte at ebola-medisinen Remdesivir har effekt mot covid-19.

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/05/23/7530880/studie-tyder-pa-at-ebolamedisin-har-effekt-mot-corona

* Det vi nå ser er at det nærmeste verden er kommet i behandlingskappløpet mot Korona er at noen eksisterende medisiner har noe forskjellig virkningsgrad men ingen har virkning nok alene. Så slik sett ligger det an til at løsningen ligger i summen av slike medisiner som til slutt kan ende opp med å bli brukt sammen så gjenstår det og se om Bemcentinib vil bli en nødvendig ingrediens i en slik coctail ... ;)

Fortsatt god helg!
Redigert 23.05.2020 kl 13:37 Du må logge inn for å svare
bålfreak
23.05.2020 kl 14:42 3658

Kjøpt deg inn igjen skjønner jeg risk. Gøy dette her.
Selg i slutten av neste uke..., da kan du snu argumentasjonen din igjen. Skjønner ikke at
du gidder😜
Nanoq
23.05.2020 kl 14:49 3638

The New England Journal of Medicine

May 22, 2020

Remdesivir for the Treatment of Covid-19 — Preliminary Report

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2007764


...patients on high-flow oxygen or mechanical ventilator/ECMO did modestly better in the placebo group than those taking remdesivir...

... the study found that overall "mortality was numerically lower in the remdesivir group than in the placebo group, but the difference was not significant", in other words the drug has largely the same effect as a placebo in terms of overall disease mortality.
rischioso
23.05.2020 kl 15:21 3575

Det er kun jeg og ingen andre som vet om jeg er og hvor mye jeg er exponert i de forskjellige case til enhver tid, men for all del - det er lov å tippe ... ;)

RE - ... "at du gidder"

* 2 nuller stod ute i ørkenen og snakket sammen da det plutselig kom et 8 tall forbi så sier den ene 0-en til den andre - "at de gidder" i den varmen ...

God helg til deg oxo ... ;)
Redigert 23.05.2020 kl 15:24 Du må logge inn for å svare
bålfreak
23.05.2020 kl 15:40 3513

He,He morsom den😃
Slettet bruker
23.05.2020 kl 15:47 3492

Ja, følget litt han richi sambora litte grann før og. Det er bare demagogi som styrer han i bunn. Så anbefaler til fleste å gjøre motsatt fra hans påstand. Hvor er vaksine mot Hiv så langt. Det er flere kombinasjoner av medikamenter på HIV. Så bemcetinib kan være en av de medisiner som kan kombineres med andre medisiner. Bgbio kan bli i en vinn-vinn situasjon snarlig.
Trainspotter
23.05.2020 kl 17:17 3375

Javisst! På tross av at at det ikke finnes vitenskapelige artikler som direkte lenker BGBIO til sars-viruset, som du skriver, så har Godfrey med sine relasjoner greid å selge inn ACCORD-deltakelse. Hadde ikke Richard Godfrey ledet BGBIO og etablert og bygget opp denne store avdelingen (i praksis nesten hele selskapet!) i Oxford som jo er hjemmebanen til dette studiet, så hadde vi nok aldri vært med i ACCORD.
rischioso
23.05.2020 kl 18:05 3281

Det var vel ikke jeg som skrev akkurat det, men Yngling ØH ...

https://finansavisen.no/forum/post/2065395/

Tror nok at vi kan være enige om at det må ligge noe mer i bunn enn kun Godfrey's gode UK relasjoner for å bli en foretrukken kandidat til Accord.
Redigert 23.05.2020 kl 18:10 Du må logge inn for å svare
Pioneerer
23.05.2020 kl 18:39 3192

Nå fikk jeg et nick her for første gang i april da jeg på nytt begynte å se på investeringer, kunne like gjerne brukt fullt navn da jeg ikke har noe skjult agenda, som sagt jeg forholder meg til fakta/informasjon jeg plukker opp på veien, andres meninger, missledninger ;) pos/neg bør ikke være avgjørende for hva valg du tar.

Investeringer fra tidlig april har vert relativt lett da mye har gått bra! Det er vel heller fremover det begynner bli litt verre...Når du sitter med 70/30 kapital/aksjer å du føler ditt eget investerings press... er vel da det er lurt vente litt. Finne litt tid til studere enkelte case, er vel her jeg er nå...

* Jeg står fortsatt 100% for det jeg har skrevet her så skjønner ikke helt hvor du vil?

Finne ut om det var noe relevant konkret informasjon som resulterte i tone skiftet, da jeg leste den andre tråden var inntrykket BerGenBio var en tapt sak før di i hele tatt var kommet igang, i denne tråden skulle di redde menneskeheten, jeg er like interessert i neg som pos informasjon så prøver å få med meg det jeg kan, når noen da snur 180 grader kan det være noe som ligger bak som kan være nyttig vite:)







Trainspotter
23.05.2020 kl 19:08 3117

Hvem sier KUN Godfrey's gode UK relasjoner for å bli valgt? Det jeg derimot tror er at de trengte et godt produkt pluss gode relasjoner.
rischioso
23.05.2020 kl 19:57 3015

RE - Hadde ikke Richard Godfrey ledet BGBIO og etablert og bygget opp denne store avdelingen (i praksis nesten hele selskapet!) i Oxford som jo er hjemmebanen til dette studiet, så hadde vi nok aldri vært med i ACCORD.

* Det betyr vel at du mener at uten Godfrey så hadde ikke BGBio vært med i Acocord - altså relasjon over dokumentasjon - ikke lett å skulle forstå det annerledes ...

Uansett, UK er blant EU's hardest rammede hvor ACCORD ble etablert nettopp på bakgrunn av det og når det så finnes mer enn 100 kandidater å velge mellom så er det ikke relasjoner som bestemmer, men hvor høy sannsynligheten er for at produktet vil lykkes som vil være styrende noe annet ville ha vært ren galskap ingen vil være tjent med.

Det alene gir jo ingen garanti for suksess, men forteller at forskerpanelet som skulle plukke ut kandidater har troen og det er jo en start så kommer fasit etter hvert.
Redigert 23.05.2020 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
23.05.2020 kl 20:29 2921

Slik jeg forstår saken, så har ikke Godfrey vert direkte involvert i forskningen som omhandler sars-cov-2. Han sier blant annet at han har sett resultater som svært potent har tatt knekken på viruset. Denne forskningen har pågått fra Maurys lab, og slik hun beskriver sin rolle, så er det hun som har gått til BGBIO med sine ikke-pupliserte resultater.
Jeg antar BGBIO deretter har bedt om å bli vurdert i forhold til deltagelse i ACCORD studien.

Les gjerne hvordan Maury ordlegger seg på Universitetet i Iowas hjemmesiden.

Men det er jo relativt uinteressant for oss hvem som tipset om- eller hvem som har æren for at de er med i studien, annet at vi sannsynligvis bør ta hatten av for initiativet og jobben som ligger bak. Det kan være at den/de handlingene kommer til å redde mange liv, og redde mange fra å få alvorlige negative helsekonsekvenser av viruset. Kanskje også deg selv eller en av dine nærmeste.

Jeg har vert en av dem som nær sagt kun har skrevet om bemcentinib for sars-cov-2, men er enig i viktigheten av å få frem at BGBIO, og de største fremtidige verdiene ligger innen kreftbehandling om de lykkes der i fortsettelsen. Så langt ser det jo veldig lovende ut.

Det som ofte skjer i biotech selskaper er utvanning over ganske mange år, fordi selskapene har høy burnrate i mange år mens de har null- eller lite inntekter. Dersom BGBIO oppnår noen inntekter for salg relatert til cov-19, så reduseres risikoen for fremtidige emisjoner for utvikling av kreftporteføljen. Det er det jeg håper på.

Om det i tillegg ender opp med mye inntekter relatert til covid-19, er det bare en bonus som jeg anser vesentlig mindre sannsynlig. ... men kan likevel skje.
Redigert 23.05.2020 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
rischioso
23.05.2020 kl 20:58 2841

RE - Finne ut om det var noe relevant konkret informasjon som resulterte i tone skiftet, da jeg leste den andre tråden var inntrykket BerGenBio var en tapt sak før di i hele tatt var kommet igang, i denne tråden skulle di redde menneskeheten

* Dine tolkninger er ikke kompatibelt med hva jeg har skrevet. Det er ikke svart eller hvitt, men mange nyanser i mellom. Selv om man har aksjer kan man være negativ til spesifikke prosesser, hendelser og annet uten at det betyr at man har snudd i likhet med at man kan være positiv til prosesser, spesifikke hendelser og annet uten at man verken er eller kommer til å bli eksponert i caset.

Også er det viktig å gå bredt ut for og samle info og ikke bare her på forumet - mao, det er viktig å lese seg opp på caset og ikke bare gjennom andre. Det er ingen andre enn en selv som tar avgjørelsen når det kommer til kjøp/hold eller salg - vi andre er ikke annet enn medspillere eller motspillere alt ettersom man ser det.

Det som jeg mener har lagt en demper på caset i relasjon til Covid-19/Accord er følgende:

(1) At selskapet benyttet anledningen og kjørte en lynemisjon de ikke trengte da de satt på nærmere 1/2 milliard i cash. Det forteller meg at ledelsen langt i fra er 80% sikre på veien videre for hadde de det så hadde de ventet og heller kjørt en emisjon på et langt høyere nivå ...

(2) Det samme gjelder nedsalget fra insiderne under emisjonen.

(3) At ledelsen først gikk ut med tidslinje på uker som etter emisjon og nedsalg er blitt til måneder før fasit foreligger.

* Mao, ledelsen sier en ting og gjør en helt annen som forteller det motsatte og det er ikke greit, det skaper usikkerhet og har helt klart lagt en demper på kursutviklingen til nytt av betydning foreligger som igjen vil bestemme veien videre.

Ser vi forbi denne selvforskyldte støyen som bunner i en heller lite gjennomtenkt grådighet så sitter de faktisk på noe som kan gjøre en forskjell, ikke bare for den enkelte investor, men også for menneskeheten - alene eller sammen med andre.

Fasit vil komme om ikke alt for lenge og den enkelte er selv ansvarlig for sitt eget bet.

Fortsatt god helg!
Redigert 23.05.2020 kl 21:01 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
23.05.2020 kl 21:19 2784

Jeg er selv i media en del, og vet at journalister vrir på det som blir sagt. Ofte forsøker journalister å lokke frem et svar som setter ting på spissen, selv om journalisten vet at det er mange nyanser. Journalisten får ikke redaktørens aksept til publisering om artikkelen er full av nyanser. Svart-hvitt selger.
Det andre er at du burde høre- og lese gjennom måten Godfrey har formulert seg på flere steder i forhold til hvor sannsynlig han/de mener det er for at de skal lykkes. Du må gjerne tolke det annerledes enn meg, men jeg mener Godfrey er krystallklar på at han mener det er svært sannsynlig at de vil lykkes, samtidig som han er forsiktig med å angi en prosent. I forskermiljø er det dårlig kutyme å angi prosenter for noe som ikke er mulig å sette en prosent på. Derfor unnskyldte også Godfrey seg. Men han er jo bare et vanlig mann. Vi forstod hva han mente. Og spesielt etter at han presiserte hva han la i dette.

I tillegg har vi lagt ut forskningen som er gjort på Axl, som viser at det helt klart finnes en korrelasjon + at vi vet at Wendy Maury har en studie som snart blir kjent/publisert som må ha vist svært tydelige resultater for bemcentinib mot viruset. Det vil overraske om bemcentinib ikke virker mot coronaviruset. Spørsmålet er selvfølgelig hvor stor effekt vi vil se hos mennesker som allerede er hospitalisert. Vil det virke raskt nok, godt nok, for alle, eller bare for noen osv.
Yngling ØH
23.05.2020 kl 22:06 2690

Er det noen av dere som ser hvordan denne utviklingen skal kunne snus?
Dette kommer kineserne til å svare på, og det er antagelig også intensjonen til Trump administrasjonen.

https://finansavisen.no/nyheter/utenriks/2020/05/23/7530908/over-30-kinesiske-bedrifter-svartelistet-av-usa
rischioso
23.05.2020 kl 22:23 2649

Det er jo ikke å forvente annet enn at når man representerer noe så vil man jo gi uttrykk for at man har tro på det - det jeg mener mangler i en slik setting er klare referanser til dokumenterte resultater som underbygger påstanden - noe som glimret med sitt fravær.

Det er jo ikke slik at vi må lese mellom linjene gjennom å lete etter hvilke volkaler han legger trykk på, måten han sier det på og vurdere kroppsholdningen hans mens han sier det ...

Ei heller er det å forvente at han skal kunne vite fasit før fasit foreligger - mao, det var ingen profesjonell opptreden å komme med en slik uttalelse ei heller var det profesjonell timing av verken emisjon eller insidesalg.

Så får vi håpe på at reaksjonene den siste tiden har bidratt til en form for lessons learn og at vi gjennom det vil se antydninger til mer profesjonalitet fremover.
Redigert 23.05.2020 kl 22:27 Du må logge inn for å svare
rischioso
23.05.2020 kl 22:36 2611

Løsningen er enkel og den er ensidig - Trump ut og Biden inn ... ;)
focuss
23.05.2020 kl 22:55 2545

Moderna ledelsen solgte aksjer for 250 mill (25 mill usd). Moderna med såkalt lovende Corona vaksine.
rischioso
24.05.2020 kl 00:09 2380

Ikke om vi ukritisk spinner videre på slike uttalelser noe både du, jeg og flere har gjort. Så om vi går foran med et godt eksempel og viser edruelighet så er det i alle fall en begynnelse.

Nyheten om at de er først ute i ACCORD er jo positivt i seg selv uten at vi trenger å forskuttere fasit - fasiten kommer når den kommer.
Redigert 24.05.2020 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
dotcom
24.05.2020 kl 01:11 2278

Helt umulig å si noe sikkert om hvorvidt BgBIo vil tjene på denne krisen, men hvorfor de eventuelt kan gjøre det er ikke så vanskelig.
De som gidder å lese presentasjonene vil vite at det finnes ganske mange undersøkelser som tyder på at AXL brukes av en rekke virus for å få tilgang til cellene. Bemcentinib er en AXL hemmer og det er rimelig å anta at en axl hemmer vil gjøre det vanskeligere for corona å masse infektere celler.
Det er godt mulig at Bemcentinib kan bli en viktig brikke i bekjempelsen av SARS-Covid-19.
Yngling ØH
24.05.2020 kl 01:45 2234

Har lest presentasjonene og mye av det som er publisert av vitenskapelige studier om Gas6, TAM, Axl tyrosine kinase og S protein osv. Jeg er helt overbevist om at bemcebtinib vil virke mot coronaviruser.

Det jeg er litt usikker på er HVOR effektivt det er. Om det vil være like effektivt hos dem som allerede er ganske syke. For eksempel vet vi at en del antivirale medisiner må ras innen ca 70 timer fra symptomer oppstår for at de skal ha noen effekt som er bedre enn placebo. Om det samme er relevant for bemcentinib gjenstår å se.