Men hvem blåste Hoxen den gangen ?

Sotah
31.08.2018 kl 21:42 665

Kort fortalt; guttetur til Riga(?) med ungdomsorganisasjonen. Inn på bordell for å få et strutseegg i toern eller noe sånt. Så langt ingenting å lage noe oppstyr om. Der inne venta tv-kameraer. Jeg lurer fremdeles på hvordan de visste at han skulle dit. Dette må du ta tak i, change. Eller HavQuen. Vi snakker spooky stoff her. Storebror ser deg og vel så det. Litt mer seriøst ment enn vanlig på en fredag.
Sotah
31.08.2018 kl 21:51 661

Ikke ødelegg, furtegutt.. Dette har jeg lurt på i årevis. Åssen kunne tv-cruet vite at han skulle dit?
Sotah
31.08.2018 kl 21:59 651

Dustete furtegutt; de kameraene fra tv2(?) stod neppe der helt tilfeldig. Det ville drept sex-industrien. De visste selvfølgelig at han kom. Hvem tipsa dem, det er det jeg lurer på. Og åssen visste tipseren at han skulle akkurat dit?
Sotah
31.08.2018 kl 22:05 648

Noen visste at han skulle dit. Og han dro akkurat dit. Hvis ikke det er snodig så veit ikke jeg.
Slettet bruker
31.08.2018 kl 23:29 619

Innlegget er slettet
Interessant spørsmål ta. Jeg kjenner saken veldig dårlig.

Var det slik at TV2 hadde filmet Hoksrud på et bordell ? Og hva han gjorde der ?

Det innlysende svaret er at noen overtalte ham til å dra dit. Og det svaret må TV2 da ha kjennskap til.
Slettet bruker
01.09.2018 kl 00:45 602

Innlegget er slettet
Har sett litt på saken.

Stortingspolitiker Bård Hoksrud var på tur til Riga med tre Fpu-politikere onsdag til søndag forrige uke. TV 2 hadde på forhånd fått vite at Hoksrud kanskje kom til å bryte norsk lov under besøket.

Riga er ikke bare en populær storbydestinasjon. Det er også et kjent reisemål for sexturister.

I løpet av den første kvelden besøkte minst to FpU-ere nattklubben «Brilliant Gentlemens Club».
___________________________________________________________________________
Dette lukter set up av støyskjerm. "XYZ" står bak.
Og han kan ha blitt lokket dit.
En utilbørlig handling av set up'erne.